آیا تاریخ برای هولدرهای شیبا اینو تکرار خواهد شد؟ | رویای میلیاردر شدن با توکن SHIB

آیا تاریخ برای هولدرهای شیبا اینو تکرار خواهد شد؟ | رویای میلیاردر شدن با توکن SHIB

شیبا اینو [SHIB] با ریزش اخیر بازار رمز ارزها به رتبه 12 از نظر ارزش بازار بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ سقوط کرد.

این آلتکوین که اخیراً از لحظات صعودی پایدار برخوردار بوده است، در زمان انتشار با قیمت 0.00001331 دلار معامله شد. این قیمت نشان دهنده رشد 2.5 درصدی نسبت به وضعیت 24 ساعته خود است.

قبل از تسلیم گاوها در مقابل خرس ها، اکثر کندل ها با خرید شیبا اینو توسط سرمایه گذاران سبز بود. بین 14 اوت و 15 اوت، SHIB از 0.0000126 دلار به 0.0000174 دلار افزایش یافت. علیرغم مقداری کاهش، آلتکوین توانست تا 18 آگوست سطح خوبی را در 0.0000148 دلار حفظ کند.

در حالی که دلیل این سقوط ممکن است مربوط به کاهش قیمت بیت کوین [BTC] باشد، چیزهای دیگری نیز رخ داده است.

زمان خرید شیبا اینو 

به گفته Santiment، ارز دوج کوین و شیبا اینو، دو “قربانی” نهنگ های سودجو بوده اند. پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای همچنین اشاره کرد که این یک روال نهنگ ها است، به خصوص که برخی از آنها به صورت هفتگی سود ایجاد می کنند.

توییت

داده های SHIB همچنین نشان داد که این تراکنش ها در مبالغ هنگفتی بوده است. بدیهی است که این امر به تسلیم منجر می شد و سقوط شدید تعجب آور نبود.

علاوه بر این، ممکن است نتیجه غیرمنتظره باشد زیرا نهنگ‌های اتریوم [ETH] قبلاً دارایی‌های SHIB خود را تخلیه می‌کردند.

با این حال، یک به روز رسانی مثبت برای بررسی در اطراف اکوسیستم SHIB وجود دارد که آن هم میزان توکن سوزی این رمز ارز می باشد. در حالی که کاهش میزان توکن سوزی منجر به افزایش قیمت حدود دو هفته قبل شد، مورد اخیر برعکس شد.

⁉️آیا قیمت شیبا اینو به 1 دلار خواهد رسید؟

در زمان انتشار، نرخ سوزاندن SHIB بیش از 225٪ با بیش از 224 میلیون SHIB سوزانده شده بود.

همانطور که انتظار می رفت، فعالیت نهنگ بر حجم و آدرس های فعال SHIB نیز تاثیر گذاشت. نگاهی به Santiment نشان داد که حجم SHIB که در 15 اوت حدود 4.35 میلیارد دلار بود اکنون کمتر از 900 میلیون دلار است.

آدرس‌های فعال نیز از الگوی مشابهی پیروی کردند و از 12670 در تاریخ فوق به 5094 در زمان انتشار حرکت کردند.

آدرس‌های فعال شیبا اینو

هدف بعدی کجاست؟

برای سرمایه گذاران SHIB، امید به افزایش قیمت در کوتاه مدت ممکن است خیلی زود به نظر برسد. نمودار چهار ساعته آن نشان داد که SHIB از 18 آگوست تا زمان نگارش در حال شکست بوده است.

در واقع، پس از سقوط از سطح 0.0001437 دلار، تقریباً حمایت 0.00001262 دلار را از دست داد.

چارت 4 ساعت بیت کوین

همچنین، واگرایی شاخص مک دی (MACD) بسیار پایین تر از سطح صفر هیستوگرام بود، که نشان می داد فروشندگان کنترل بازار را در دست دارند. 

فشار فروش (نارنجی) نیز بالاتر از فشار خرید (آبی) باقی ماند. با تمام این نشانه ها، SHIB احتمالا به روند نزولی خود ادامه می دهد. 

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments