روند گیج کننده دوج کوین | DOGE چقدر می تواند بالا رود؟

روند گیج کننده دوج کوین | DOGE چقدر می تواند بالا رود؟

دوج کوین از نظر روند در یک مکان گیج کننده در نمودارهای قیمت قرار دارد. روند نزولی در بازه زمانی بالاتر با روند صعودی در بازه زمانی پایین تر دست و پنجه نرم می کند و مشخص نیست که آیا Dogecoin می تواند بالاتر رود یا خیر. ⁉️در صورت انجام این کار، این سکه چقدر می تواند بالاتر برود؟

DOGE در زمان انتشار با ناحیه سختی از مقاومت روبرو شد. اگر بتواند این منطقه را به سمت تقاضا تغییر دهد، 10 درصد دیگر به سمت بالا حرکت می کند.

چارت 1 ساعت دوج کوین

در هفته گذشته، قیمت از 0.078 دلار به 0.062 دلار کاهش یافت، اما سطح حمایت 0.062 دلار حفظ شد. این باعث حرکت صعودی کوتاه مدت به مقاومت 0.068 دلار و 0.071 دلار شد.

چارت 1 ساعت دوج کوین

هفته قبل، سرمایه گذاران با خرید دوج کوین موجب شده اند تا این رمز ارز از مرز 0.051 دلار رشد ثابتی داشت. این نشان می دهد که دو هفته گذشته به طور کلی صعودی بوده است. با این حال، ساختار بازار بلند مدت نزولی بود و قیمت از ماه می گذشته مجموعه‌ای از بالاترین سطح های پایین تر را ثبت کرده است.

قیمت 0.07 تا 0.073 دلار در نمودارها (جعبه قرمز) به عنوان منطقه ای که قیمت هشت روز پیش با انگیزه صعودی روبرو شد مشخص شد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت از پایین به همان منطقه نزدیک شده است. از این رو، ریزش دیگری می تواند در راه باشد. 

شاخص RSI

شاخص های نمودار ساعتی حرکت صعودی را برای آینده قیمت دوج کوین نشان دادند. شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از 50 خنثی بود تا روند صعودی را نشان دهد. در همان زمان، AO نیز بالای خط صفر بود و در چند روز گذشته بوده است.

شاخص RSI

همراه با پایین‌ ترین سطحی که DOGE از زمان آزمایش مجدد حمایت 0.062 دلار ایجاد کرده است، این سوگیری در تایم فریم‌ های پایین‌ تر صعودی بود. OBV نیز در منطقه مقاومت قرار داشت. اگر یک بار دیگر به سمت بالا حرکت کند تا فشار خرید قوی را منعکس کند، به احتمال زیاد DOGE بتواند از مقاومت 0.073 دلار عبور کند.

جمع بندی

باید به خاطر داشت که اگرچه دوج کوین در تایم فریم های پایین تر روند صعود را نشان داد، سوگیری بازه زمانی بالاتر نزولی باقی ماند. عبور از 0.073 دلار می تواند به عنوان یک فرصت خرید با هدف قرار دادن 0.078 دلار به عنوان سود برداشت استفاده شود. با این حال، بعید بود که روند نزولی بلندمدت معکوس شود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments