ضعف روند در اتریوم مشهود است | بررسی داده ها و تحلیل روند قیمت ETH

ضعف روند در اتریوم مشهود است | بررسی داده ها و تحلیل روند قیمت ETH

اتریوم در حال حاضر با 10 درصد افزایش با 1115 دلار معامله می شود. تا کنون با مشکلاتی در سهام، اوراق قرضه و دارایی‌های دیجیتال به دلیل سخت‌تر شدن شرایط پولی توسط فدرال رزرو، سال 2022 از نظر تاریخی سال سختی برای ارزش دارایی‌ها بوده است.

برای اولین بار در تاریخ خود، اتریوم کمتر از ATH های چرخه قبلی خود معامله شد. قیمت اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ، به کمتر از بالاترین سطح تاریخ چرخه ۲۰۱۸ نزدیک به ۱۴۰۰ دلار رسید.

چارت روزانه اتریوم

با توجه به افزایش تخمین های تورم ایالات متحده در ماه ژوئن و تهدید احتمالی یک رکود اقتصادی، ممکن است همچنان این صعود به عنوان یک ریسک در نظر گرفته شود.

به گفته Santiment، با افزایش عرضه اتریوم در صرافی‌ها به بالاترین نسبت خود در شش ماه گذشته، سیگنال نگران‌ کننده‌ای برای دومین ارز دیجیتال بزرگ نیز در زنجیره ظاهر شد.

بررسی داده های شاخص Mayer Multiple

اخیراً Glassnode گزارش داده است که Mayer Multiple روی 0.37 قرار دارد، این ممکن است نشان دهد که اتریوم (ETH) در حدود 63٪ با فاصله نسبت به میانگین متحرک 200 روزانه باقی می ماند، در حالی که فقط 1.4٪ از روزهای معاملاتی شاهد انحرافات نزولی بزرگتر بودیم.

شاخص Mayer Multiple

Mayer Multiple توسط شخصی به نام Trace Mayer به عنوان راهی برای تجزیه و تحلیل قیمت یک دارایی در یک زمینه تاریخی ایجاد شد.

در سال 2018، شاخص Mayer به 0.6 رسید، که نشان دهنده سطح انحراف نزولی با نزدیک به 10٪ از کل روزهای معاملاتی ETH زیر آن است. در طی بدترین اقدام قیمت در بازار نزولی 2018، اتریوم 187 روز زیر این محدوده سپری کرد.

🔴در بازار فعلی، اتریوم از اوایل ژوئن کمتر از این محدوده معامله شده است و اکنون بیش از 29 روز زیر آن قرار دارد.

اگر تاریخچه نشانه ای باشد، اتریوم ممکن است برای مدتی زیر MA 200 روزانه در 2633 دلار تثبیت شود. با این حال، احتمال یک تجمع کمک‌ رسانی کوتاه‌ مدت در زیر این سطح، با یک شکست بیشتر در نظر است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments