افزایش قیمت لونا کلاسیک

چرا قیمت لونا کلاسیک افزایش می یابد؟ بررسی دلایل و عملکرد قیمت LUNC

با شکستن روند نزولی خود، لونا کلاسیک (LUNC) پیشنهادات خرید عمده ای را در حدود 0.000226 دلار جذب کرد. عملکرد این سکه در چند هفته گذشته قبل از پیشنهاد حاکمیتی جدید برای فعال کردن مجدد IBC ضعیف بوده است.

افزایش غیرمنتظره سکه را می‌توان به پیشنهاد حاکمیتی 10880 نسبت داد. این در مورد باز کردن و به‌روزرسانی مشتری IBC Tendermint 07-tendermint-71 است که به Cosmoshub اشاره می‌کند.

اما IBC چیست و چرا مهم است؟

توجه به این نکته مهم است که پروتکل IBC ارتباط و انتقال ارزش بین زنجیره‌های Cosmos را تسهیل می‌کند. هنگامی که اکوسیستم ترا در ماه مه سقوط کرد، شبکه Terra Classic که در ابتدا یک زنجیره Cosmos بود، کانال ها را برای جلوگیری از تلفات موقت به طور دائم متوقف کرد.

فعال کردن مجدد IBC با هدف دسترسی به نقدینگی و افزایش سودمندی زنجیره، حیاتی شده است زیرا شبکه اکنون مسیری را برای بازیابی ترسیم می کند. همانطور که توسط توسعه دهنده اصلی ادوارد کیم در سپتامبر فاش شد، Terra Rebels، یک گروه جداگانه از داوطلبان که بر روی زنجیره Terra Classic کار می کنند.

🔺چه زمانی قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار می رسد؟🔺

قابل ذکر است که گادیکیان پیشنهاد داد که این زنجیره علاوه بر کمک به آنها در کار چالش برانگیز فعال کردن مجدد IBC پس از غیرفعال شدن دائمی آن، پاکسازی شود.

طبق گفته ونوس، یکی از اعضای Terra Rebel و مدیر پروژه اصلی تیم، پروژه‌های زنجیره‌های Cosmos ممکن است پس از بازگشایی IBC، لونا کلاسیک را به عنوان یک گزینه پرداخت به کار گیرند تا جامعه پر جنب و جوش خود را جذب کنند. در نتیجه، حجم تراکنش های ابزار و زنجیره ای LUNC افزایش یابد.

خرید و فروش لونا کلاسیک

پیشنهاد دیگر 5234

به غیر از پیشنهاد فعال کردن مجدد IBC، پیشنهاد 5234، نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک را از 1.2٪ به 0.2٪ کاهش داد و Terra Classic را به یکی از هیجان انگیزترین موضوعات صنعت تبدیل کرد. و با توجه به این پیشنهاد، میلیاردها توکن LUNC از گردش خارج می شوند، بنابراین تقاضا افزایش می یابد و به افزایش قیمت توکن کمک می کند.

شایعاتی در مورد لیست شدن لونا کلاسیک در کوین بیس

افزایش قیمت لونا کلاسیک بیشتر با گزارش هایی مبنی بر اینکه این پروژه در روز دوشنبه در Coinbase فهرست می شود تقویت شد. اگرچه صحت این شایعه هنوز مشخص نیست.

در زمان نوشتن، LUNC در 0.0002472 دلار معامله می شود. در 24 ساعت گذشته، Terra Classic بیش از 4 درصد کاهش یافته است. با ارزش بازار زنده 1.6 میلیارد دلار، رتبه بازار فعلی 36 است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments