تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین | حمایت و مقاومت بعدی BTC کجاست؟

📍بیت کوین از EMA های کوتاه مدت خود نتوانست عبور کند تا یک تمایل قوی صعودی را نشان دهد.
📍تسلط اجتماعی و فعالیت های توسعه بیت کوین یک روند نزولی را نشان داد.

سودهای مداوم بیت کوین [BTC] به خریداران کمک کرد تا بالاتر از 20 EMA (قرمز) و 50 EMA (فیروزه ای) در نمودار روزانه بسته شوند. خریداران فشار خود را به خصوص پس از جهش از سطح حمایت بلندمدت خط روند آن (سفید، خط چین) (مقاومت قبلی) تجدید کردند.

رالی صعودی قیمت در منطقه نقدینگی پیش رو متوقف شد، زیرا پس از افزایش مجدد صعودی به نوسانات بالا رسید. در زمان انتشار، BTC با 1 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 21169 دلار معامله شد.

شکست یک الگو نزولی در چارت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین از پشتیبانی 20 EMA بازگشتی قانع کننده پیدا کرد. با انجام این کار، گاوها تلاش کردند تا محدودیت های محدوده 21.3 تا 21.6 هزار دلار را به چالش بکشند. اگر گاوها با خرید بیت کوین بتوانند این سطح را حفظ کنند، سکه می‌تواند در جلسات آینده شاهد رشد مداوم باشد.

چارت روزانه بیت کوین

🔰در چنین شرایطی، اولین سطح مقاومت اصلی برای BTC در منطقه 22.5k دلار قرار دارد. کریپتو پس از فشرده سازی طولانی مدت در منطقه 19.1 هزار دلاری وارد فاز نوسانات بالا شد. هرگونه تغییر در محدوده مقاومت فوری می تواند دورنمای بهبود کوتاه مدت را به تاخیر بیندازد.

🔴هر گونه بازگشت احتمالی می تواند زمینه های تغییر روند را از EMA 20 در منطقه 20.3 هزار دلاری پیدا کند. متقاطع صعودی روی میانگین متحرک نمایی 20/50 شانس گاوها را برای حفظ برتری خود در بازار بیشتر کرد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) شاهد رشد بود زیرا در زمان انتشار به منطقه اشباع خرید رسیده است. اما ناتوانی شاخص جریان پول (CMF) در نوسان بالاتر از عدد 0.08، یک واگرایی خفیف نزولی را نشان داد. هرگونه کاهش به زیر علامت صفر می تواند تمایلات صعودی را باطل کند.

کاهش سلطه اجتماعی و فعالیت های توسعه بیت کوین

پس از سطوح نسبتاً بالای فعالیت توسعه خود در ماه سپتامبر، این معیار به مدت دو ماه یک روند کاهشی مداوم داشت. برای تکمیل آن، تسلط اجتماعی بیت کوین مسیری مشابه نزولی را دنبال کرد. اگر اقدام قیمت دنبال شود، فروشندگان به دنبال این هستند که رالی های صعودی را تحت کنترل خود نگه دارند.

با این وجود، اهداف همان چیزی است که در مورد آن بحث شد. همچنین، سرمایه گذاران باید عوامل کلان اقتصادی مؤثر بر احساسات گسترده تر را در نظر بگیرند. این تجزیه و تحلیل به آنها کمک می کند تا شانس یک شرط بندی سودآور را افزایش دهند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments