چرا ایلان ماسک لوگو توییتر را به دوج کوین تغییر داد؟ علت افزایش خیره کننده قیمت DOGE

چرا ایلان ماسک لوگو توییتر را به دوج کوین تغییر داد؟ علت افزایش خیره کننده قیمت DOGE

آخرین توییت ایلان ماسک به دلیل احتمالی اینکه توییتر به طور ناگهانی لوگوی رسمی پرنده خود را در روز دوشنبه به دوج کوین تغییر داد، اشاره دارد.

در 3 آوریل، محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی جهان، توییتر، تصویر نمایه خود را به یک میم محبوب، دوج کوین تغییر داد. تنها دو روز قبل از آن، مدیرعامل 51 ساله توییتر و تسلا، از یک قاضی آمریکایی برای رد شکایت 258 میلیارد دلاری سرمایه گذاران مبنی بر اتهام اجرای یک طرح هرمی برای ترویج Dogecoin درخواست کرد. سرمایه گذاران ادعا کردند که ماسک قیمت DOGE را از طریق استفاده از یک طرح پانزی افزایش داده است.

تغییر لوگو توییتر

چه چیزی باعث شد توییتر لوگوی خود را تغییر دهد؟

در حالی که جامعه کریپتو از حرکت ناگهانی توییتر مبهوت شده است، ایلان ماسک یک صفحه توییتر را به تصویر کشید که در آن با رئیس WSB، یک معامله گر مشهور سهام، صحبت می کرد. این مکالمه به قرارداد خرید قبل از توییتر برمی گردد، جایی که او در مورد لزوم یک پلتفرم جدید میکرو وبلاگ نویسی که بتواند به جای آن با توییتر رقابت کند، جویا شد. در پاسخ، WSB اشاره کرد که «فقط توییتر بخر» و به جای آن پیشنهاد تغییر لوگوی پرنده را به Dogecoin داد. پس از آخرین پیشرفت امروز، ماسک توییت خود را با عبارت “همانطور که قول داده بود” عنوان کرد.

توییت

گروه دیگری بر این باورند که این یکی از تلاش های وحشتناک ماسک برای شوخی احمقانه آوریل است – البته با تاخیر. با این حال، تعداد کمی نیز معتقدند که این یک حرکت بسیار خوب و هوشمندانه توسط غول فناوری است، با توجه به اینکه توییتر در روز 1 آوریل مملو از جوک‌ها و شوخی‌های مختلف در صنایع مختلف بود، گمان می‌رود که ماسک عمداً این شوخی را دیر اجرا کرده است تا میلیون ها کاربر را غافلگیر کند.

رالی قیمت دوج کوین در پی انتشار خبر تغییر لوگو توییتر

در نتیجه مستقیم این، ارزش توکن بومی دوج کوین (DOGE)، تقریباً 25 درصد افزایش یافت زیرا تقریباً از مرز قیمتی 0.1 دلاری عبور کرد. علاوه بر این، میم کوین در ارزش بازار از پالیگان (MATIC) پیشی گرفت و جایگاه 7 را در ردیاب بازار ارز دیجیتال کوین مارکت کپ به دست آورد. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، دوج کوین با قیمت 0.09727 دلار معامله می شود. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments