نهنگ شیبا اینو

انتقال 500 میلیون دلاری نهنگ شیبا اینو | این انتقال مربوط به رابین هود است؟

نهنگی که قبلاً مقدار قابل توجهی توکن SHIB خریداری کرده بود، وجوه خود را به کیف پول دیگری منتقل کرده است.

طبق تراکنشی که در ردیاب WhaleStats ظاهر شد، یک نهنگ ارز شیبا اینو با برچسب “Hulk” وجوه خود را به کیف پول دیگری منتقل کرده است. ارزش یک معامله بیش از 470 میلیون دلار بود.

این تراکنش در حالی در بلاک چین SHIB ظاهر شد که کیف پول “Hulk” تقریباً تمام وجوه خود را به کیف پول دیگری منتقل کرد و تنها 4 میلیون دلار توکن برای خود باقی گذاشت.

نهنگی به نام Hulk به تازگی 13,201,329,723,494 توکن شیبا (473,517,822 دلار) را به کیف پول هالک 2 منتقل کرده است.
الان تاثیر قیمتی نداره😉
 اما آیا چیزی بزرگ پیش می آید # ارتش شیب؟

WhaleStats

کیف پول جدیدی که اکثریت وجوه «هالک» را دریافت کرده است، در حال حاضر بیش از 470 دلار توکن Shiba Inu را در خود جای داده است.

این کیف تنها به همین دلیل به دلیل عدم دریافت یا ارسال هیچ تراکنشی به جز تراکنش 470 میلیون دلاری ایجاد شد.

کیف پول مبدا قبلا اقدام به خرید شیبا اینو با ارزش حدودی 500 میلیون دلار کرده بود. این کیف پولی که قبلاً تقریباً نیم میلیارد ارزش شیبا اینو را در خود جای داده بود، دائماً تراکنش های مختلفی از جمله تراکنش های کوچکتر Shiba Inu به ارزش چند هزار توکن را نیز دریافت می کرد.

این نهنگ چه کسی است؟

به دلیل غیرمتمرکز بودن شبکه، تعیین مالک کیف پول بسیار سخت است، اما برخی از کاربران و اعضای انجمن شیبا اینو تصور می‌کنند که ممکن است این کیف پول به یک صرافی ارز دیجیتال متصل باشد که تعداد زیادی توکن خریداری کرده است تا بعداً اقدام به لیست کردن شیبا اینو نماید.

برخی از کاربران حتی تصور می‌کردند که این خرید بزرگ توسط برنامه معاملاتی Robinhood انجام شده است که قبلاً نظرسنجی هایی برای لیست کردن میم توکن معروف را که به طور گسترده توسط جامعه کریپتو تأیید شده بود، به اشتراک گذاشته بود. اگر این نظریه صحیح باشد می توان انتظار رشد قابل توجهی در قیمت ارز شیبا داشت.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments