واریز و برداشت ارز در صرافی گیت

واریز و برداشت ارز در صرافی گیت (gate.io) گام به گام و تصویری

صرافی گیت یک پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال است که با هدف ارائه خدمات خرید و فروش و ذخیره الت کوین ها پا به این عرصه نهاده است. این صرافی از نظر حجم معاملات، نقدینگی جزو پلتفرم های برتر به شمار می رود و با پشتیبانی از انواع شیوه های معاملاتی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در آموزش های قبلی به بررسی کامل فرایند ثبت نام در این صرافی پرداخته ایم. در این مقاله تصمیم داریم به آموزش گام به گام واریز و برداشت ارز در صرافی گیت (gate.io) بپردازیم. اگر کاربر این صرافی هستید و یا به فعالیت در آن علاقه دارید در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش واریز ارز در صرافی گیت

زمان مورد نیاز: 4 دقیقه

همانطور که میدانید فعالیت کاربران ایرانی در اکثر صرافی های معتبر بازار رمز ارز ها امکان پذیر نمی باشد. بنابراین توسط کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا یا مستر کارت نمیتوانند مراحل واریز و برداشت ارز را به طور مستقیم انجام دهند.
از این رو بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای واریز ارز در صرافی گیت انتقال استیبل کوین تتر (USDT) است که شبکه آن از سرعت بالایی برخوردار است و در اثر تغییرات نوسانات بازار قیمت آن تغییرات زیادی ندارد.
جهت آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی گیت میتوانید مقاله مربوطه از طریق لینک مشخص شده مطالعه نمایید سپس مراحل زیر را برای واریز ارز در این صرافی به صورت گام به گام دنبال کنید.
لازم به ذکر است که خدمات خرید اکانت وریفای شده صرافی گیت در سایت پی 98 ارائه می شود.

  1. ورود به حساب و انتخاب گزینه دریافت 

    در اولین قدم با مراجعه به وب سایت رسمی “Gate.io” وارد حساب کاربری خود شوید و در بخش “Wallet” گزینه “Deposit” را انتخاب نمایید. 

  2. انتخاب ارز

    ارز مورد نظر برای واریز در صرافی گیت را جستجو کنید و بر روی آن کلیک کنید تا آدرس کیف پول برای شما نمایش داده شود.

  3. کپی آدرس کیف پول

    همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید پس از ورود به این بخش عبارتی شامل حروف و اعداد برای شما نمایش داده می شود که آدرس کیف پول ارز مورد نظر برای دریافت در صرافی gate.io و شارژ حساب است. (در این مثال از رمز ارز بایننس کوین(BNB) استفاده کرده ایم.)
    توجه داشته باشید که درصورتی آدرس کیف پول ارز مورد نظر دارای تگ یا ممو است آن را درج نمایید زیرا در صورت فراموشی و اشتباه در ثبت اطلاعات، ارز را دریافت نخواهید کرد.

اگر قصد خرید ارز از پی 98 و واریز آن در صرافی گیت را دارید کافی است آدرس ارز مورد نظر را در بخش آدرس کیف پول هنگام ثبت سفارش خرید در پتل کاربری خود در پی 98 وارد نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن حساب شما در صرافی گیت شارژ می شود.

آموزش ارسال ارز در صرافی گیت (gate.io)

واریز و نگهداری رمز ارز در این پلتفرم به صورت رایگان است اما کارمزد های دریافتی جهت برداشت ارز از صرافی گیت براساس رمز ارز مورد نظر متفاوت می باشد. همچنین هر کاربر با توجه به سقف حساب خود روزانه تا عدد تعیین شده می تواند رمز ارز انتقال دهد. به عنوان مثال شما هر روز تا سقف 1 بیت کوین می توانید برداشت کنید. با این حال این ارتقا این سقف در صورتی امکان پذیر است که تمامی مدارک مربوط به KYC را به صرافی ارسال کنید تا بررسی و تایید شود.

در ادامه با مراحل برداشت ارز در صرافی گیت به صورت تصویری با ما همراه باشید.

1.ورود به حساب و انتخاب گزینه برداشت.
پس از ورود به حساب با مراجعه به بخش “Wallet” گزینه “Withdraw” را انتخاب نمایید تا وارد فرایند برداشت ارز از صرافی gate.io شوید.

انتخاب گزینه برداشت ارز در صرافی گیت

2. ثبت جزییات و اطلاعات مربوط به ارسال ارز.
مطابق تصویر زیر در این صفحه قسمت های مختلفی را مشاهده می کنید که به صورت مختصر به توضیح هر کدام پرداخته ایم.

🔺1. در بخش “Coin Code” میتوانید ارز مورد نظر را انتخاب نمایید.

🔺2. از قسمت “Chain” شبکه مورد نظر را برای ارسال ارز تعیین کنید.

🔺3. آدرس مورد نظر را وارد نمایید.

🔺4. در صورتی که آدرس کیف پول مقصد دارای تگ است آن را وارد نمایید در غیر این صورت “No Tag” را انتخاب نمایید.

🔺5. در این کادر اگر نشانه یا یادداشتی برای تراکنش خود در نظر دارید می توانید درج نمایید در غیر این صورت تکمیل این بخش الزامی نمی باشد.

🔺6. در قسمت “Amount” میزان ارز را وارد کنید.

🔺7. در کادر “Fund password” رمز عبور تعیین شده برای اکانت را وارد کنید.

🔺8. مطابق تصویر زیر در صورتی که با ادرس ایمیل ثبت نام کرده اید بر روی گزینه “Send Email Code” کلیک کنید و سپس کد ارسال شده به ایمیل را درج نمایید.

🔺9. در نهایت در صورتی که از صحیح بودن اطلاعات اطمینان دارید گزینه “Submit request” را انتخاب کنید.

برداشت ارز در صرافی گیت

پس از تکمیل اطلاعات درخواست شده فرایند برداشت ارز در صرافی گیت به پایان می رسد و می توانید رمز ارزها را در کیف پول مقصد در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محسن
محسن
2 سال قبل

سلام من تمامی این مراحل انجام دادم و حتی رمز گوگل وارد کردم ولی در نهایت مدارک مربوط بهkyc میخواد و خطا میزنه(تتر میخوام انتقال بدم)لطفا راهنمایی کنید

Sjd
Sjd
پاسخ به  محسن
1 سال قبل

سلام . منم مشکل شمارو دارم اگه راه حلی پیدا کردین ممنون میشم به منم بگید