تماشا ادغام اتریوم به صورت زنده | قیمت ETH کاهش یافته است!

چند دقیقه دیگر ادغام اتریوم انجام می شود! | کاهش قیمت ETH

ادغام اتریوم زمانی اتفاق می افتد که سختی شبکه به 58750000000000000000000 برسد.

اتریوم (ETH) به سمت مهم ترین ارتقا در تاریخ خود می رود، که قرار است حدود ساعت 5:27 صبح به وقت UTC در 15 سپتامبر رخ دهد.

کسانی که می خواهند شبکه اتریوم را در حال تغییر تاریخی به سمت اثبات سهام (PoS) در زمان واقعی تماشا کنند، گزینه های زیادی برای انتخاب خواهند داشت.

بنیاد اتریوم یک پخش زنده برای مشاهده ادغام اتریوم برنامه ریزی کرده اند که در حدود ساعت 4:00 صبح UTC آماده پخش زنده در یوتیوب است، که تقریباً یک ساعت و نیم قبل از زمان تخمینی رویداد ادغام می باشد.

ادغام زمانی انجام می شود که شبکه به سختی 5875000000000000000000 برسد، پس از آن بلاک بعدی تولید شده از طریق مکانیزم اثبات سهام انجام می شود.

مهمانان دعوت شده برای پخش زنده بنیاد اتریوم شامل Ethereum Cat Herders و سازندگان محتوا از Bankless و The Daily Gwei هستند.

این توضیحات همچنین به دیگر «مهمان‌های ویژه» اشاره می‌کند که می‌تواند شامل ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم و آنتونی ساسانو، بنیانگذار «The Daily Gwei» باشد، که هر دو در گذشته در جریان‌های زنده برای شبکه‌های آزمایشی شرکت کرده‌اند.

طبق توضیحات یوتیوب، بینندگانی که دو ساعت قبل از The Merge به آن ملحق می شوند، می توانند “در یک بوم هنری POAP شرکت کنند.”

کاربرانی که به‌روزترین شمارش معکوس را برای ادغام می‌خواهند می‌توانند به تایمرهای پیش‌بینی ادغام در Bordel.wtf نیز مراجعه کنند. Google، Wenmerge.com و Blockchain.com، همگی دارای آماری از کل دشواری ترمینال فعلی و زمان تخمینی ادغام هستند. علاوه بر این، BTC.com شمارش معکوس خود را دارد.

سختی شبکه اتریوم

پس از تکمیل ادغام، اتریوم انتقال کامل خود به اثبات سهام را تکمیل خواهد کرد که انتظار می‌رود مصرف انرژی آن را به شدت کاهش دهد.

کاهش قیمت اتریوم 

بر اساس توییتی که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم منتشر کرده است، انتظار می‌رود ارتقای ادغام اتریوم تا کمتر از 30 دقیقه دیگر انجام شود.

این رویداد، که نشان دهنده انتقال بلاک چین به اثبات سهام است، ماه هاست که مورد بحث قرار گرفته است.

جوزف لوبین، مدیر عامل ConsenSys در مصاحبه اخیر با بلومبرگ ابراز اطمینان کرد که رویداد ادغام در نهایت موفقیت آمیز خواهد بود. بنیانگذار اتریوم معتقد است که این رویداد تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت. لوبین اضافه کرد که تغییر بلاک چین به اثبات سهام بزرگترین رویداد مرتبط با ارز دیجیتال از زمان راه اندازی خود اتریوم در سال 2015 خواهد بود.

همانطور که بسیاری انتظار داشتند، قیمت ETH در آستانه رویداد ادغام افزایش نمی یابد. قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ در واقع در زمان نگارش این مقاله قرمز است و در صرافی Bitstamp با قیمت 160دلار معامله می شود. در همین حال، قیمت بیت کوین به زیر سطح 20045 دلار کاهش یافته است.

چارت روزانه قیمت اتریوم

در حالی که بدون شک این ادغام یک رویداد بسیار مهم برای صنعت ارزهای دیجیتال است، اما شایان ذکر است که مقیاس پذیری اتریوم را بلافاصله افزایش نمی دهد.

گفته می‌شود، ارتقای بسیار پرطرفدار مصرف انرژی اتریوم را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و در نتیجه آن را دوستدار محیط‌ زیست می‌کند.

این ادغام همچنین بحث هایی را در مورد دوام طولانی مدت اثبات کار برانگیخته است و حامیان بیت کوین را به هم می زند.

🔴بسیاری بر این باورند که با قیمت اتریوم پس از بروز رسانی ادغام پامپ می شود و در بلند مدت می تواند جایگاه بیت کوین را بگیرد! این در حالی است که برخی دیگر معتقدند ETH به زیر 1000 دلار سقوط می کند و آسیب بزرگی به بازار کریپتو می رساند!

🖇به نظر شما پس از ارتقا Merge اتریوم چه سرنوشتی در انتظار توکن بومی این شبکه است؟ تحلیل و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید…

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments