احتمال سقوط قیمت شیبا اینو | نکاتی که قبل از خرید SHIB باید بدانید!

احتمال سقوط قیمت شیبا اینو | نکاتی که قبل از خرید SHIB باید بدانید!

سرمایه گذاران بلند مدت و کوتاه مدت شیبا اینو بهتر است قبل از تصمیم به خرید SHIB و هودل کردن آن، هوشیار باشند. طی دو هفته گذشته، نوسانات SHIB در یک سطح تثبیت شده است.

برای ارز دیجیتالی که با حدس و گمان رشد می کند، این یک ویژگی غیرعادی است. با این حال، همانطور که پیش بینی می شود، این عدم نوسان به نفع خریدارانی که اقدام به خرید کرده اند یا فروشندگان باشد.

مطابق با اقدام قیمت SHIB می‌تواند از آغاز سپتامبر سطح حمایت مشابهی را حفظ کند. بین 2 سپتامبر و 4 سپتامبر، نمودار چهار ساعته حمایت بین 0.00001205 دلار و 0.00001227 دلار در نوسان بوده است.

از 7 سپتامبر تا 9 سپتامبر، SHIB موضع خود را حول همین حمایت حفظ کرد. طبق نمودارها، SHIB پشتیبانی را در 0.00001222 و 0.00001205 دلار را دوباره در آن بازه زمانی حفظ کرد.

چارت 4 ساعت شیبا اینو

با نگاهی به نشانه‌های باندهای بولینگر (BB)، می‌توان دریافت که SHIB نوسانات را در زمان انتشار در مقایسه با روزهای قبل (12 سپتامبر) کاهش داد.

جنبه قابل توجه این بود که چگونه قیمت از سطح نوسان خارج شد. با این حرکت، می تواند راهی برای سودآوری معاملات فروش (SHORT) فراهم کند.

علاوه بر این، از آنجایی که SHIB قبلاً کاهش هایی را ثبت کرده است، علائم خیره کننده به نظر می رسند. علیرغم افزایش تقریبا 20 درصدی در 9 سپتامبر، CoinMarketCap نشان داد که SHIB در 24 ساعت گذشته 0.98 درصد کاهش یافته است.

حجم SHIB نیز نسبت به دیروز به 431.12 میلیون دلار کاهش یافته است. از آنجایی که این میم کوین در بازار ارز دیجیتال به نوسانات کمتری ادامه می دهد، معامله گران در موقعیت های خرید نیز ممکن است نیاز به تجدید نظر در موضع خود داشته باشند. اما شرایط از زاویه میانگین متحرک نمایی (EMA) چیست؟

با توجه به نشانه های 20 EMA (آبی) و 50 EMA (زرد)، سرمایه گذاران باید شتاب خود را در خرید شیبا اینو حفظ کنند. با این حال، به نظر می رسد عملکرد قیمتی که قبلا ذکر شد برعکس این سناریو است.

⁉️آیا قیمت شیبا اینو به 1 دلار می رسد؟

دلیل آن این بود که EMA 50  و EMA 20  بسیار نزدیک به یکدیگر هستند. در نتیجه این حرکت به اصطلاح «تعقیب و گریز»، بعید است که قدرت خریدار در قیمت شیبا اینو منعکس کند.

برای سرمایه گذاران کوتاه مدت، 200 EMA (فیروزه ای) نشان داد که SHIB ممکن است از افزایش قیمت در هفته های آینده حمایت نکند. با این حال، از آنجایی که توکن با شتاب بیشتری نسبت به بیت کوین [BTC] حرکت کرد، ممکن است همه امیدها در آشفتگی نباشند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنین نشان داد که خریداران پس از سقوط از منطقه اشباع خرید در 11 سپتامبر، جایگاه خود را از دست داده اند.

با توجه به اینکه شاخص جریان پول (MFI) برخی از نشانه‌های احیا را نشان می‌دهد، معامله‌گران SHIB که انتظار سبز شدن دارند، ممکن است امیدوار باشند که کمک کند. با این حال، با توجه به اینکه کاهش بیشتر قیمت ممکن است برداشت عاقلانه ای باشد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments