نوسانات بیت کوین در یک سطح سرنوشت ساز و پر ریسک

نوسانات بیت کوین در یک سطح سرنوشت ساز و پر ریسک | حرکت بعدی BTC به کدام سمت است؟

داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که بازده متوسط معامله‌ گران با تورم فوق‌ العاده همراه با تجمع ضعیف نهنگ ها احتمالاً منجر به اصلاح کوتاه‌ مدت می‌ شود.

خرید و فروش بیت کوین پی 98

تحلیلگران پلتفرم هوش رمزنگاری Santiment گفتند عملکرد قابل توجه بیت کوین در 29 روز ماه گذشته تعریف جدیدی به سال کبیسه داد، اما ممکن است بازار در ماه مارس با وضعیت متفاوتی روبرو شود.

طبق گزارش ماهانه Santiment، چندین داده درون زنجیره ای نشان می دهد که بازار کمی در منطقه پر ریسک قرار دارد و با احتمال کاهش قیمت در کوتاه مدت مواجه است.

خرید سریع بیت کوین توسط سرمایه گذاران در ماه فوریه موجب افزایش 45 درصدی قیمت رهبر ارزهای دیجیتال شد و در عرض سه هفته از 45000 دلار، 50000 دلار، 55000 دلار و 60000 دلار گذشت. این دارایی در نهایت سطوح بالاتر از 64000 دلار دست یافت و در زمان نوشتن این مقاله در حدود 62000 دلار معامله می شود.

سرخوشی این رالی باعث ایجاد ترس از دست دادن (FOMO) در میان فعالان بازار شده است.

علاوه بر FOMO، کیف پول‌ های فعال بلند مدت و کوتاه‌ مدت ممکن است به زودی شروع به فروش بیت کوین خود کنند، زیرا میانگین بازده معاملاتی آن‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. کیف پول های فعال در 30 روز گذشته بیش از 20 درصد سود ثبت کرده اند، اگرچه این رقم در زمان انتشار به 14 درصد کاهش یافته است.

کیف پول های فعال در 365 روز گذشته بیش از 64 درصد بازدهی داشته اند که بالاترین میزان از آوریل 2021 است. این بازده ها حتی در نوامبر 2021، زمانی که بیت کوین به بالاترین حد خود رسید، ثبت نشد.

احتمال اصلاح قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

علاوه بر این، نهنگ های بیت کوین نشانه هایی از تقسیم دارایی های خود را نشان می دهند. Santiment می‌ گوید این زمانی اتفاق می‌افتد که نهنگ‌ها بخشی از دارایی‌های خود را به صرافی‌ها برای فروش یا نگهداری منتقل می‌ کنند. همچنین، آنها ممکن است علاقه مند به انتقال سکه های خود به چندین کیف پول برای اهداف امنیتی باشند. خوشبختانه، درصد BTC در صرافی ها هنوز در سطح سال 2017 است. از این رو، دارایی ها هنوز به پلتفرم ها منتقل نشده اند.

داده‌های تاریخی نشان می‌ دهد که بازده متوسط معامله‌ گران با تورم فوق‌ العاده همراه با تجمع ضعیف نهنگ احتمالاً منجر به اصلاح کوتاه‌ مدت می‌ شود.

سانتیمنت بیان کرد:

واقعا حرکت بعدی به احساسات سرمایه گذاران بستگی دارد. آیا آنها شروع به وحشت می کنند؟ آیا معامله گران اخیری که در قیمت 63 هزار دلار بیت کوین خریداری کرده اند، اگر قیمت به 55 هزار دلار کاهش یابد، فوراً می فروشند؟ اگر معامله‌ گران کوچک بترسند و برای فروش اقدام کنند، آیا نهنگ‌ها آن سکه‌ ها را جمع می‌ کنند؟ آیا با توقف افزایش قیمت ها، خط سنی متوسط دلار سرمایه گذاری شده همچنان کاهش می یابد؟ 

در حالی که نتیجه داده های درون زنجیره ای اخیر همچنان قابل مشاهده است، اما اینکه بازار کریپتو در ماه مارس وحشی قرار دارد، در هاله ای از ابهام است.

منبع: کریپتو پوتیتو 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ham
ham
1 ماه قبل

عالی و مفید

mona
mona
1 ماه قبل

ببخشید یه سوال
الان این برگشت بخوره فکر میکنی تا چقدر میاد پایین…

هما
هما
1 ماه قبل

ممنون که بجای تبلیغات بیهوده همیشه بر اساس نیاز مخاطب وبلاگ مینویسید.