معرفی 5 ارز دیجیتال ترند و پر سود در این هفته

معرفی 5 ارز دیجیتال ترند و پر طرفدار در این هفته (12 اسفند 1402)

با عبور از یک ماه پرسود (فوریه)، بازار کریپتو نشانه‌ هایی از کاهش قیمت را برای تعداد کمی از ارزهای دیجیتال به جز آلت‌ کوین‌ های پرطرفدار نشان داده است.

با توجه به شاخص ترس و طمع، بازار کریپتو در مرحله طمع شدید قرار دارد. بسیاری از آلتکوین ها در ماه گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته اند. ماه مارس برای چند ارز دیجیتال با اندکی کاهش آغاز شده است، در حالی که بسیاری از آلت کوین ها و میم کوین ها در این وبلاگ در مورد آلتکوین های پرطرفدار در هفته بحث خواهیم کرد.

5 آلت کوین پرطرفدار

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، پنج آلتکوین پرطرفدار در هفته عبارت است از ارز پپه قورباغه، میم کوین جدید سولانا Digwifhat، فچ ای آی (FET)، پورتال (PORTAL)، ارز آندو (ONDO). به غیر از این، اتریوم از مرز 3500 دلار عبور کرده و در حال حاضر با افت 0.85 درصدی با قیمت 3427.17 دلار معامله می شود.

از طرفی بیت کوین نیز پس از عبور از 63 هزار دلار در روز گذشته، کاهش جزیی را تجربه کرده است و در حال حاضر با قیمت 62000 دلار معامله می شود. نکته قابل توجه این است که حجم معاملات بیت کوین کاهش 40 درصدی داشته است.

ارز پپه قورباغه (PEPE)

پپه یک سکه میم با تم قورباغه سبز است که ارزش بازار آن 54,334,542,352 دلار است. این شت کوین انفجاری سال 2024 بعد از دوج کوین و شیبا اینو یکی از محبوب ترین میم کوین ها است. قیمت سکه PEPE از 26 فوریه شروع به افزایش کرد و در حال حاضر پس از افزایش 129 درصدی در 0.000004492 دلار معامله می شود.

چارت هفتگی ارز پپه قورباغه
چارت هفتگی ارز پپه قورباغه

🔺تحلیل و پیش بینی دقیق قیمت پپه (PEPE) در سال 2024 🔺

میم کوین Dogwifhat

Dogwifhat یک سگ خشمگین شیبا اینو است کلاه پوشیده و تنها چند دقیقه پیش به ارزش بی‌ سابقه خود یعنی 1.30 دلار رسید. این میم کوین محبوب سولانا در یک ماه گذشته 500 درصد بازدهی برای سرمایه گذاران خود به همراه داشته است. 

چارت هفتگی ارز WIF
چارت هفتگی ارز WIF

ارز پورتال (PORTAL)

پورتال یک پلتفرم بازی است که هدف آن متحد کردن بازی ها و گیمرها از بلاک چین های مختلف است. در حال حاضر پس از افت 10 درصدی با قیمت 2.12 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال اخیراً در صرافی‌ های متمرکز مانند کوکوین لیست شده است و در اولین روز راه‌اندازی در 29 فوریه شاهد کاهش چشمگیر بود.

چارت هفتگی ارز پورتال (PORTAL)
چارت هفتگی ارز پورتال (PORTAL)

ارز آندو (ONDO)

Ondo توکن بومی Ondo Finance است که برای ارائه نقدینگی بهتر در بازار ساخته شده است. قیمت آن در طول هفته در نوسان است و در حال حاضر پس از افزایش 15 درصدی هفتگی با قیمت 0.04954 دلار معامله می شود. Ondo دارای ارزش بازار 687,748,102 دلار است که 4 درصد افزایش یافته است و حجم معاملات 198,235,500 دلار پس از کاهش 24 درصدی معامله می شود. 

چارت هفتگی ارز آندو (ONDO)
چارت هفتگی ارز آندو (ONDO)

فچ ای آی (FET)

Fetch.ai یک آزمایشگاه هوش مصنوعی است و رمز بومی خود یعنی FET را برای انجام معاملات دارد. این ارز دیجیتال با رشد 55 درصدی در این هفته به ارزش بی سابقه خود یعنی 1.83 دلار رسید. در حال حاضر این ارز دیجیتال با قیمت 1.59 دلار معامله می شود. 

چارت هفتگی فچ ای آی (FET)
چارت هفتگی ارز فچ ای آی (FET)

بازار کریپتو مملو از نوسان است. عملکرد و قیمت یک سکه می تواند به راحتی افزایش یا کاهش داشته باشد. سکه هایی که عملکرد خوبی دارند، چند روز بعد نوسانات مشابهی را تضمین نمی کنند. از این رو برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بهتر است تحقیقات خود را از قبل انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
1 ماه قبل

نات کوین چی .چرا خریدوفروش نمیشه تاکی باید استخراج کنیم ؟؟؟

farbod
farbod
1 ماه قبل

همه اینا تو کوین بیس و بایننس هست؟

یگانه
یگانه
1 ماه قبل

این فچ آی تی چون شرکت هوشمندیه مطمئناا بعد ها قراره ارزش خیلی غوغا کنه

گلی
گلی
1 ماه قبل

تا میتونید Dogwifhat رو دریابید