سایت ySense چیست؟ | کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان!

سایت ySense چیست؟ | کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان!

ySense یکی از نام‌های بزرگ در مورد سایت‌های نظرسنجی و سایت‌های Get-Paid-To است. اما آیا ySense قانونی و راهی عالی برای کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان است یا کلاهبرداری برای دوری از آن؟ ySense که قبلاً با نام Clixsense شناخته می‌شد، یک پلتفرم GPT آنلاین است که به شما برای انجام کارهایی مانند نظرسنجی‌های پولی، تماشای ویدیو، تکمیل پیشنهادات، بازی‌های پولی و غیره پاداش می‌دهد. آیا به دنبال کسب پول اضافی در اوقات فراغت خود هستید؟ در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که ySense چیست و چگونه می‌توانید از طریق کارهای آنلاین مختلف آن کسب درآمد کنید.

سایت ySense چیست و چه فرصت هایی را ارائه می دهد؟

ySense یک وب سایت پاداش است که در آن کاربران برای انجام کارهای کوچک به صورت آنلاین پول دریافت می کنند. اینها اغلب به عنوان یک سایت Get-Paid-To یا سایت GTP نامیده می شوند. این یک شرکت جهانی است که از اعضا استقبال می کند و از محققان بازار از سراسر جهان حمایت می کند.

این شرکت از سال 2007 وجود داشته و قبلاً با نام ClixSense شناخته می شد. این سایت قبل از تغییر نام تجاری در سال 2019 یک سایت PTC بود. از سال 2019، این شرکت خدمات PTC خود را حذف کرده است و اکنون از نظرسنجی های آنلاین و سایر خدمات، درآمد کسب می کند.

💥سایت Radioearn چیست؟ پول درآوردن به سبک گوش دادن به رادیو💥

آموزش ثبت نام در سایت ySense 

آموزش ثبت نام در سایت ySense 

نظرسنجی های آنلاین یک راه آسان برای کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان است. وب‌سایت‌هایی مانند ySense به کاربران این امکان را می‌دهند که از هر کجا که هستند کار کنند، تا زمانی که یک رایانه یا دستگاه تلفن همراه و اتصال به اینترنت پایدار داشته باشند.

با پاسخ دادن به این نظرسنجی ها و تکمیل وظایف، از ySense پاداش دریافت خواهید کرد. در اینجا مراحل نحوه عضویت آورده شده است:

  • در وب سایت رسمی ySense، با وارد کردن یک آدرس ایمیل معتبر و ایجاد یک رمز عبور، ثبت نام کنید. برای ارسال، روی دکمه “Join now” کلیک کنید.
  • با تأیید آدرس ایمیل داده شده، فرآیند ثبت حساب را تکمیل کنید.
  • پس از تأیید، تمام اطلاعات مورد نیاز را در صفحه پروفایل خود پر کنید. در مورد جزئیات خود صادق و دقیق باشید، زیرا این موارد در نظرسنجی های آنلاین مرتبط خواهند بود.
  • با خواندن سوالات متداول یا مرور موضوعات، با این پلتفرم آشنا شوید.
  • از اینجا می توانید پاسخ دادن به نظرسنجی ها و انجام وظایف/پیشنهادها را شروع کنید.
آموزش ثبت نام در سایت ySense 

🔺سایت Musicxray چیست؟ معرفی یک راه قانونی برای کسب درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی🔺

آیا ySense قانونی است؟

بله، ySense قانونی است و درآمد کاربران را به موقع پرداخت می کند و نظرات مثبت زیادی دارد. آنطور که مشخص است این یک وب سایت معتبر با بسیاری از بررسی های مثبت و یک شرکت مادر معتبر است.

قطعاً نظرات ySense در مورد پتانسیل درآمد پایین منفی وجود دارد، اما این همیشه در مورد هر برنامه نظرسنجی و پاداش صدق می کند.

سایت های GPT جایگزینی برای یک شغل آنلاین یا کار روزانه شما نیستند. در عوض، آنها یک ابزار جانبی آنلاین انعطاف‌ پذیر هستند که می‌توانید از آنها برای کسب درآمد غیرفعال بدون هیچ مهارت خاص یا تلاش زیاد استفاده کنید.

بنابراین، در حالی که ySense کاملاً قانونی و ایمن است، اگر به دنبال کسب درآمد زیاد هستید، ممکن است ارزش آن را نداشته باشد. این پلتفرم شما را ثروتمند نمی کند، بنابراین قبل از تصمیم به استفاده از آن انتظارات خود را واقع بینانه نگه دارید.

🔺سایت Earnably چیست؟ کسب درآمد 200 دلار در ماه با آهنگ گوش کردن🔺

چگونه می توانید در ySense درآمد کسب کنید؟

هنگام ثبت نام، شروع به کار با ySense بسیار آسان بود. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر با اینترنت خوب برای شروع است.

به طور کلی، ySense در 8 مرحله ساده کار می کند:

  • ثبت نام کنید
  • به نظرسنجی ها پاسخ دهید
  • پیشنهادات را کامل کنید
  • ویدیوها را تماشا کنید
  • بازی کنید
  • چک لیست روزانه خود را کامل کنید
  • دوستان خود را معرفی کنید
  • درآمد دلاری خود را برداشت کنید.

🔰کارنت موزیک و دانلود Current rewards | آهنگ گوش کن پول بگیر!🔰

ثبت نام

برای ثبت نام، به ysense.com مراجعه کنید و فرم “Join Now” را در صفحه اصلی پر کنید.

پس از تنظیم ایمیل و رمز عبور، تنها چیزی که باید وارد کنید نام و نام خانوادگی و نام کاربری است. سپس با تایید لینک ارسال شده به ایمیل خود، حساب خود را فعال کنید.

داشبورد اصلی شما شامل یک نظرسنجی نمایه است که باید آن را تکمیل کنید تا همه پیشنهادات دیگر را باز کنید. این نظرسنجی 0.05 دلار پرداخت می‌کند و به ySense کمک می‌کند تا با نظرسنجی‌ها و پیشنهادهایی که مرتبط‌ تر هستند، مطابقت دهد.

پاسخ به نظرسنجی ها

پاسخ به نظرسنجی ها راه اصلی برای کسب پاداش در ySense است. می‌توانید در منوی “Surveys” که شامل فرصت‌های نظرسنجی پولی و نظرسنجی روزانه ySense است، به همه نظرسنجی‌های موجود خود دسترسی داشته باشید.

پاسخ به نظرسنجی ها

هر نظرسنجی به شما نشان می دهد که تکمیل آن چقدر طول می کشد و پس از اتمام چقدر درآمد کسب می کنید.

اگر یک نظرسنجی دارای پرچم قرمز در کنار آن باشد، به این معنی است که نظرسنجی فقط 30 روز پس از تکمیل پاداش را به شما پرداخت می کند. در غیر این صورت، نظرسنجی فوراً مبلغ را به شما پرداخت می کند.

اکثر نظرسنجی‌های ySense با میانگین زمانی 15 دقیقه و میانگین پرداخت 0.2 تا 1 دلار هستند. این یک بار دیگر در دنیای نظرسنجی پولی کاملاً عادی است. ySense نرخ نظرسنجی بسیار منظمی دارد.

فقط توجه داشته باشید که می توانید برای یک نظرسنجی رد صلاحیت شوید، حتی اگر در داشبورد شما موجود باشد، که همیشه در مورد بسیاری از سایت های GPT مانند این یک نقطه ضعف است.

🎯سایت playlist push چیست؟ کسب درآمد از playlistpush

تکمیل پیشنهادات

بخش “Offers” سایت ySense راه های مختلفی برای کسب درآمد دارد. این به این دلیل است که ySense با شرکت‌های پیشنهادی مانند AdGate، Adscend و OfferToro شریک می‌شود تا پیشنهادات حمایت‌ شده زیادی را به شما ارائه دهد.

هر یک از این بخش ها دارای چندین پیشنهاد مختلف است که می توانید آنها را تکمیل کنید. چند نمونه از پیشنهادات در ySense عبارتند از:

  • ثبت نام در یک اپلیکیشن بانکی
  • کسب درآمد با بازی
  • پاسخ به سوالات کوتاه
  • ثبت نام برای اشتراک و تست های رایگان

به منظور تکمیل پیشنهادات مراحلی را باید دنبال کنید و میزان درآمدی که پس از اتمام کار می کنید را مشخص می کند. پرداخت از 2.50 دلار تا 50 دلار + متغیر است، بنابراین تنوع زیادی وجود دارد.

تکمیل پیشنهادات

به خاطر داشته باشید که برخی از پیشنهادها از شما می‌خواهند چیزهایی بخرید یا یک کارت اعتباری برای اشتراک وارد کنید، این کار را انجام ندهید.

ویدیو تماشا کردن

اگر می خواهید درآمد غیرفعال ایجاد کنید، این ویژگی ySense قطعا برای شما مناسب است. با ySense، می توانید مقدار کمی پول نقد برای تماشای ویدیوها و تبلیغات کسب کنید. این یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد است، اما پاداش برای این روش نیز بسیار کم است.

شما به ویدیوها در بخش “Offers” دسترسی پیدا می‌کنید که اکثر آنها در دسته “Adscend” یافت می‌شوند.

سپس می‌توانید ویدیوها را بر اساس پرطرفدارترین، جدیدترین و غیره فیلتر کنید. به علاوه، می‌توانید در میان ویدیوها جستجو کنید تا ببینید کدام دسته را می‌خواهید تماشا کنید.

بازی کردن

در مورد سایت‌های GPT، انجام بازی هایی که پول میدهند، چیز جدیدی نیست. اگر قبلاً از برنامه هایی مانند Mistplay یا Rewarded Play استفاده کرده اید، باید از قبل بدانید که عملکرد آن به چه صورت است.

به طور خلاصه، ySense برای دانلود بازی ها و سپس اجرای آنها به شما پول می دهد. 

بازی کردن

متوسط بازی در ySense در مقایسه با سایر برنامه‌های موبایلی که پرداخت می‌کنند نیازمندی‌های نسبتاً سختی است، اما درآمد آن بسیار بالاتر به نظر می‌رسد. به عنوان مثال، با عبور از نقاط عطف، سطوح، یا ساعت‌ها بازی، می‌توانید بین 1 تا 50 دلار درآمد کسب کنید.

کامل کردن چک لیست روزانه

چک لیست روزانه ySense شما لیستی از پیشنهادات، نظرسنجی ها و نظرسنجی هایی است که فقط به مدت 24 ساعت فعال هستند. هدف این است که همه اینها را قبل از تمام شدن زمان تکمیل کنید تا حد امکان درآمد کسب کنید.

نظرسنجی های روزانه محبوب ترین پیشنهادها در چک لیست روزانه شما هستند. شما می توانید نظر خود را به اشتراک بگذارید (معمولاً در مورد یک سؤال / موضوع سرگرم کننده) و برای آن پول دریافت می کنید.

نظرسنجی ها فقط چند سنت در روز پرداخت می کنند، اما اگر کاربر ثابتی هستید، این پول می تواند جمع شود.

سواگ باکس (Swagbucks) و اینباکس دلار (InboxDollars) وب سایت هایی با عملکرد مشابه ySense هستند که یک چک لیست روزانه دارد. من متوجه شدم که این یک هدف خوب برای هر روز برای به حداکثر رساندن درآمد شما است.

دعوت دوستان و زیر 

هنگامی که دوستان خود را به ySense معرفی می کنید، برای هر کاربر فعالی که ثبت نام می کند، پاداش ثبت نام 0.30 دلار دریافت می کنید. این پاداش 0.30 دلاری برای اکثر کشورها است، اما چند کشور تنها 0.10 دلار به ازای هر کاربر ارائه می دهند.

علاوه بر این، هنگامی که اولین نفر از طریق لینک رفرال شما ثبت نام می کند 5 دلار اول خود را به دست می آورید و سپس یک جایزه 2 دلاری دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، هر نظرسنجی یا پیشنهادی که ارجاع شما را تکمیل می کند، 20٪ کمیسیون به شما پرداخت می کند (بدون گرفتن پول از دوستانتان).

اگر 100 ارجاع فعال دارید که حداقل یک تراکنش در یک ماه انجام داده اند، می توانید نرخ کمیسیون خود را به 30٪ افزایش دهید.

به طور کلی، برنامه ارجاع ySense در صورتی که افراد زیادی را برای پیوستن دعوت کنید بسیار خوب است. 

💠سایت rev.com | ترجمه کن، درآمد دلاری کسب کن!💠

با سایت ySense  چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

اگر به اندازه کافی از ySense استفاده کنید و چند نظرسنجی/پیشنهاد را تکمیل کنید، می توانید انتظار داشته باشید که در هفته بین 1 تا 5 دلار درآمد کسب کنید.

پتانسیل درآمد پایین است و حداقل نقدینگی بسیار زیاد است، بنابراین ممکن است چند هفته طول بکشد تا شما واقعاً پول نقد کنید.

در نهایت، میزان درآمدی که با ySense کسب می کنید بستگی به تعداد نظرسنجی ها و پیشنهادات شما دارد. اگر زمان بیشتری بگذارید، درآمد 10 تا 50 دلار در هفته ممکن است، اما این انتظار را نداشته باشید.

از ySense انتظار نداشته باشید که بانک را شکست دهد یا شما را ثروتمند کند. وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید، این فقط یک سرگرمی جانبی است و برخی از گزینه‌ها و نظرسنجی‌های بازی کمی بالاتر از چند سایت پاداش محبوب دیگر پرداخت می‌کنند، که یک امتیاز مثبت است.

مزایا و معایب استفاده از سایت ySense 

مانند هر سایت کسب درآمد اینترنتی دیگری این پلتفرم هم مزایا و معایبی دارد که برخی از آنها عبارت است از:

مزایا

  • تکمیل مراحل ثبت نام در کوتاه ترین زمان
  • دسترسی آسان به سایت ySense برای کسب درآمد دلاری واقعی رایگان
  • چندین راه برای کسب درآمد
  • نظرسنجی‌ها و بازی‌ها نسبت به برخی از سایت‌های دیگر، پاداش بیشتری پرداخت می کند.
  • برنامه تلفن همراه ySense برای اندروید و iOS وجود دارد

معایب

  • پتانسیل درآمد پایین
  • حداقل مبلغ برای برداشت وجه از طریق گیفت کارت 15 دلار و از طریق متود پی پال 25 دلار است
  • برخی از پیشنهادات پولی به اطلاعات کارت اعتباری نیاز دارند
  • رابط کاربری تا حدودی قدیمی

جمع بندی 

سایت ySense یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. شما می توانید بدون نیاز به ترک خانه درآمد غیرفعال ایجاد کنید. تنها با چند کلیک، می‌توانید آن درآمد اضافی برای خرید پیراهن جدیدی که مدت‌هاست در مورد آن هیجان زده‌اید، داشته باشید.

انتظار نداشته باشید زمانی که یک شغل تمام وقت دارید، پول زیادی به دست آورید. مانند بسیاری از سایت های نظرسنجی، آنچه از سایت به دست می آورید باید علاوه بر آنچه اکنون از راه های دیگر به دست می آورید در نظر گرفته شود. درآمدی که از ySense به دست می آورید، اضافه شده است. مبلغ هر چه که باشد، مطمئنم هیچ کس با عقل درست آن پول اضافی را رد نخواهد کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments