ارز یوکش (YOUC)

ارز یوکش (YOUC) | چه ویژگی هایی پلتفرم YOUengine را منحصر به فرد کرده است؟

YOUengine یک پلتفرم تبلیغاتی غیر متمرکز و توکنی مبتنی بر بلاک چین است که برندها و مشاغل را به کاربران در سراسر جهان متصل می کند. در مرکز پیشنهادات آن، بازی YOUgo مبتنی بر واقعیت افزوده را پیدا خواهید کرد که در آن کاربران می‌توانند سکه‌ها و جوایز بزرگ کسب کنند و برنده شوند. YOUgo یک برنامه انقلابی و مبتنی بر واقعیت افزوده است که در آن کاربران می‌توانند سکه‌ها و جوایز بزرگ کسب کنند و برنده شوند. ارز یوکش توکن بومی این پلتفرم است که در ادامه به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. 

ارز یوکش (YOUC) چیست؟

یوکش بخشی جدایی ناپذیر از پلتفرم YOUengine و برنامه تلفن همراه YOUapp است. هدف YOUengine ایجاد یک پلتفرم تبلیغاتی غیر متمرکز و توکن شده است که در آن بیش از 200 میلیون تبلیغ‌ کننده با 4 بیلیون کاربر که برای تماشای تبلیغات و موارد دیگر پول دریافت می‌کنند، ارتباط برقرار می‌کنند.

نام ارزیو کش (yOUcash)
نماد ارز YOUC
آدرس قرارداد 0x3d371413dd5489f3a04c07c0c2ce369c20986ceb
حداکثر عرضه11,000,000,000

توکن YOUC رمز ابزار ERC-20 است که برای موارد زیر استفاده می شود:

🟢 اجرای سریع و بدون حاشیه پرداخت های خرد از تبلیغ کنندگان به کاربران YOUapp

🟢 کارمزد پردازش تراکنش ها 

چه چیزی YOUengine را منحصر به فرد می کند؟

چه چیزی YOUengine را منحصر به فرد می کند؟

YOUengine به تبلیغ‌کنند گان این امکان را می‌دهد تا با هدف‌گذاری بلادرنگ و تحویل تبلیغات برای ROI پیشرو در صنعت، به مردم سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، کسب‌ و کارها می‌توانند ایردراپ ها را برای کالاهای فوری یا توکن دراپ‌هایی اجرا کنند که می‌توان آن‌ها را محصور کرد و از طریق «YOUgo» – بازی موبایل واقعیت افزوده، تحویل داد.

به لطف ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم (YOUC)، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مستقیماً به مردم برای تماشای تبلیغات به روشی ارزان و سریع برون مرزی پرداخت کنند.

YOUengine ادعا می کند که اطلاعات کاربران را در سرورهای داده متمرکز نگه نمی دارد. تمام داده های کاربران فقط در گوشی های هوشمند کاربران ذخیره و رمزگذاری می شوند.

همچنین این پلتفرم دارای بخش ها و ابزار های مختلفی است که عبارتند از:

یوگو (YOUgo)

یوگو (YOUgo) یک برنامه انقلابی و مبتنی بر واقعیت افزوده است که در آن کاربران می‌توانند سکه‌ها و جوایز بزرگ کسب کنند و برنده شوند. این تنها برنامه مبتنی بر واقعیت افزوده در جهان است که کاربران می‌توانند جوایز بزرگی را از آن خود کنند: از ماشین‌های جدید گرفته تا پول نقد، از سکه‌های yOUcash تا یک فنجان قهوه رایگان. شرکت‌ها در هر اندازه‌ای می‌توانند جوایز را در هر نقطه از این سیاره ارسال کنند – از بالای کوه گرفته تا پارکینگ در خیابان. قسمت سرگرم کننده اینجاست: به اطراف نقشه نگاه کنید و جوایز بزرگی را در منطقه خود ببینید. وقتی آن را پیدا کردید فقط آن را پین کنید تا برنده شوید. فقط کد QR را ذخیره کنید و از آن برای بازخرید جایزه خود در یک فروشگاه محلی نزدیک شما یا در فروشگاه آنلاین استفاده کنید.

یوسوشال (You Social)

با افراد دیگری در منطقه خود بر اساس علایق مشابه ملاقات کنید، گروه ایجاد کنید، دوستان جدید را جستجو کنید و موارد دیگر. این چیزی است که واقعاً مهم است: شما کنترل کاملی بر داده ها و حساب خود دارید.

یوولت (You Wallet)

YOUwallet یک کیف پول ارز دیجیتال است. ابتدا، توکن‌های جمع‌ آوری‌شده از YOUgo را ذخیره می‌کند و به یک صرافی متصل می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد بدون زحمت توکن‌ها را به هر ارز فیات تغییر دهد. ثانیاً، به کاربر امکان می‌دهد وجوه یا نشانه‌ها را به دوستان، خانواده یا هر کسی که آدرس ایمیل معتبری دارد منتقل کند. و در نهایت، می‌تواند کلکسیون‌های رمزنگاری‌ شده را که می‌توان در بازی YOUgo گرفت، ذخیره و معامله کرد. 

تیم توسعه دهنده ارز یوکش چه کسانی هستند؟

تیم توسعه دهنده ارز یوکش چه کسانی هستند؟

پلتفرم ارز یوکش یعنی YOUengine توسط Michael Muenzing و Konstantin Chernov راه اندازی شده است. 

مایکل یک تهیه کننده موسیقی چند پلاتینی و برنده جوایز چندگانه است که از اواسط دهه 80 موسیقی موفقی را خلق کرده است، موسیقی او بیش از 100 میلیون آلبوم فروخته است. او چندین شرکت موفق ایجاد کرده است که شامل ویژگی های سرگرمی مانند “The Ministry of Sound” و شرکت های مختلف در داخل و خارج از صنعت موسیقی و فیلم است.

کنستانتین یک کارآفرین با 25 سال تجربه در زمینه رسانه، بازاریابی و سرمایه گذاری است. او یکی از بنیانگذاران چندین پروژه رسانه ای و فناوری پیشرفته در روسیه، آلمان و سوئیس بود. او به عنوان مدیر عامل و اجرایی بازاریابی در چندین شرکت از جمله هلدینگ رسانه ای روسی – انتشارات “کومرسانت” و یک صندوق سرمایه گذاری خصوصی که در رسانه های بین المللی و پروژه های دیجیتال تخصص داشت، خدمت کرده است. 

ارز یوکش را از چه صرافی هایی می توان تهیه کرد؟

همانطور که در بخش های بالا ذکر شد ارز رمزنگاری شده یوکش (YOUC) یک توکن مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که کاربران می توانند آن را از صرافی غیر متمرکز یونی سوآپ و با استفاده از موجودی اتریوم خریداری کنند. 

همچنین برخی از صرافی های متمرکز از این توکن پشتیبانی می کنند که عبارت است از:

🔺 بیت فارکس (BitForex)

🔺 لاتوکن (LATOKEN)

سوالات متداول

1. آیا ارز یوکش به 1 دلار می رسد؟

با توجه به نوپا بودن این پروژه، پیش بینی قیمت 1 دلار در کوتاه مدت دور از انتظار است. اما نکته ای که هیچگاه در مورد بازار ارزهای دیجیتال نباید فراموش کرد، نوسانات غیر قابل پیش بینی آن است. 

2. آیا سرمایه گذاری در توکن YOUC خوب است؟

با بررسی ویژگی ها و بخش های مختلف این پلتفرم ابتدا سایر جوانب شخصی مورد نظر برای سرمایه گذاری را در نظر داشته باشید سپس در صورت تمایل این توکن را با توجه به ریسک خود خریداری کنید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments