معرفی توکن تاور

بازی تاور چیست؟ معرفی توکن Tower و کسب درآمد از بازی Crazy Defense Heroes

ظهور بازی‌های مبتنی بر بلاک‌ چین (P2E) یکی از داستان‌های پیشرو در سال 2021 بود، زیرا محبوبیت زیادی پیدا کردند و بازیکنان متوجه شدند که می‌توانند درآمدهای متحول کننده‌ای داشته باشند و در عین حال سرگرم شوند. یکی از بازی های که اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، بازی تاور به نام crazy defense heroes است که در صورت برنده شدن بازیکنان توکن Tower به آنها تعلق می گیرد. حال در این مقاله قصد داریم به معرفی توکن تاور و بررسی ویژگی های بازی Crazy Defense Heroes بپردازیم.

توکن تاور چیست؟

پلتفرم توکن تاور ابتکاری توسط توسعه‌ دهنده و ناشر Animoca Brands است تا بازی‌های سنتی رایگان را با پتانسیل «بازی برای کسب درآمد» در بستر بلاک چین ترکیب کند. هدف، ساختن سیستمی است که تعادل و برابری را در بازی‌های Free-to-Play سنتی حفظ کند و در عین حال ویژگی‌های جذاب بلاک چین، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و حاکمیت را معرفی کند.

توکن بومی این پلتفرم TOWER است که یک توکن غیرقابل تعویض ERC-20 برای پلتفرم TOWER است. پلتفرم TOWER شامل توکن، بازی‌های رایگان Crazy Defense Heroes و جزء بلاک چین است که زیرساخت اقتصادی اکوسیستم بازی‌ها را فراهم می‌کند. 

این پلتفرم شامل:

🔸 بازی‌های موبایل تاور به نام The Crazy Kings و Crazy Defense Heroes: بازی تاور، با بیش از ۲ میلیون بارگیری به هزاران بازیکن خود وفادار است. CK و CDH بازی‌های دفاعی برج هستند که بر اساس کلکسیونی از کارت‌های کمیاب‌ و شخصیت های مختلف ساخته شده‌اند. بازیکنان اکنون می توانند با انجام این بازی ها، توکن های TOWER کسب کنند.

🔸 یک بازی بلاک چینی برای رایانه در آینده: یک بازی جدید در دست توسعه، جدیدترین حق امتیاز را خواهد داشت. بازی جدید به کاربران این امکان را می دهد که از NFT های Crazy Defense Heroes خود استفاده کنند، با بازی کردن، توکن های TOWER کسب کنند و در فعالیت های مختلف مانند مسابقات شرکت کنند. این بازی همراه با CK و CDH شامل ویژگی های Crazy Defense Heroes است.

🔸 توکن تاور: توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم که به عنوان وسیله ای برای تبادل، ابزار و حکومت برای فعالیت در Crazy Defense Heroes طراحی شده است. دارندگان TOWER از آن برای خرید مواردی مانند کارت های بازی NFT، پرداخت هزینه ورود به بازی یا مسابقات و شرکت در مدیریت بازی ها استفاده خواهند کرد.

توکن تاور در حال حاضر با تعدادی توکن در یونی سوآپ (Uniswap) از جمله ETH، REVV، LYM و SUPER جفت شده است. شما میتوانید توکن تاور را که با بازی Crazy Defense Heroes به دست می آورید با توکن های ذکر شده تعویض کنید. 

چگونه از طریق بازی تاور درآمد کسب کنیم؟

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای فروش خصوصی توکن تاور وجود ندارد، با این حال TOWER از طریق روش‌های مختلف قابل دستیابی است، از جمله این روش ها عبارت است از:

🔺 کسب درآمد از طریق بازی تاور: در حال حاضر، بازیکنان می توانند با شرکت در رویدادهای خاص بازی Crazy Defense Heroes و پیشرفت در بازی به کسب درآمد بپردازند. بازیکنان همچنین می توانند با انجام بازی بلاک چین، زمانی که این بازی در دسترس قرار گیرد، توکن تاور را به دست آورند.

🔺 خرید توکن تاور: در حال حاضر در Uniswap جفت شده با اتر (ETH)، REVV، Lympo (LYM) و SUPER در دسترس است.

🔺 استیکینگ NFT ها: در آینده، بازیکنان می‌توانند توکن های غیر مثلی را در بازی Crazy Defense Heroes از طریق فرآیند استیکینگ به اشتراک بگذارند تا به طور مستقل TOWER به دست آورند. 

ویژگی ها و اجزای اصلی پلتفرم Tower

ویژگی ها و اجزای اصلی پلتفرم Tower

برخی از نکات برجسته پلتفرم توکن تاور عبارتند از: 

توکن ها غیر قابل تعویض (NFT)

دارایی‌های Crazy Kings و Crazy Defense Heroes با کارت‌های بازی تاور نشان داده می‌شوند که قدرت، ارزش و کمیاب متفاوتی دارند. بازیکنان از این توکن برای خرید NFT های کلکسیونی که مربوط به آیتم های درون بازی هستند استفاده می کنند. NFT ها در بازی های موجود و در بازی جدید دارای قابلیت های خاصی خواهند بود.

کارت ها اجزای اساسی گیم پلی بازی Crazy Defense Heroes می باشد که نمایانگر ساختمان های دفاعی، قهرمانان، جادوها و تجهیزات آواتار هستند که برای دفاع در برابر انبوهی از دشمنان استفاده می شوند. این کارت‌ها قابل ارتقا هستند و در سطوح مختلف قدرت و کمیابی موجود هستند و تمام ویژگی‌های لازم برای موفقیت در بازی‌ها را مشخص می‌کنند. به این ترتیب، آنها یک فرصت ایده‌آل برای توکن‌ سازی دارایی‌های موجود در بازی هستند.

در ماه مه 2020، Animoca Brands فروش 100 صندوقچه با ارزش فوق العاده را راه اندازی کرد. علاوه بر محتوا و منابع درون بازی، هر صندوق همچنین شامل یک کارت کلکسیونی Crazy Defense Heroes بود تا گیمرها را با بلاک چین و NFT ها آشنا کند و راه را برای بازی بلاک چینی آینده هموار کند.

در آینده، کارت های Crazy Defense Heroes اضافی به عنوان NFT ساخته می شوند و با استفاده از توکن تاور خریداری خواهند شد. علاوه بر کلکسیونی بودن، همه این NFT ها در بازی آینده مبتنی بر بلاک چین کاربرد خواهند داشت و برای تولید غیرفعال TOWER قابل معامله خواهند بود.

حاکمیت

دارندگان توکن تاور می توانند به طور کامل در مدیریت بازی ها برای سیستم امتیاز دهی در بازی تاور شرکت کنند. دو فعالیت اصلی حاکمیتی در حال حاضر وجود دارد که گام های مهم و موثری در نقشه راه بازی به بازیکنان خواهند داد:

✔️ ارائه پیشنهادات جدید برای بازی تاور: داشتن حداقل آستانه TOWER به کاربران امکان می‌دهد تا برای Crazy Defense Heroes یا برای بازی‌های خاص پیشنهاد ایجاد کنند. پیشنهادات می تواند در مورد هر چیزی باشد، مانند ویژگی های بازی، کمپین های بازاریابی یا اهداف کلی که بازی ها باید روی آنها تمرکز کنند.

✔️ رای‌گیری در مورد پیشنهادهای بازی تاور: صاحبان TOWER می‌توانند به هر پیشنهادی که انجمن ارسال می‌کند رای دهند، و این امکان را می‌دهد که بخش قابل‌ توجهی از توسعه و مسیر بازی‌ها توسط جامعه تعیین شود.

توکنومیک ارز تاور

مجموع عرضه توکن های تاور 10 بیلیون ثابت است که همه به یکباره در 25 فوریه 2021 ساخته شده اند. TOWER به 6 استخر اختصاص یافته است که بزرگترین آنها استخر Play-to-Earn است.

هزینه های ورود به بازی تاور

تورنمنت ها رویدادهای خاصی هستند که مهارت، استراتژی و دارایی های بازی بازیکنان را به چالش می کشند که در نهایت توکن تاور به عنوان جایزه بین برندگان مسابقات چند نفره رقابتی توزیع می شود که گامی مهم به سوی مکانیک کامل بازی برای کسب درآمد است.

توکن تاور را از کدام صرافی ها میتوان خریداری کرد؟

توکن تاور را از کدام صرافی ها میتوان خریداری کرد؟

همانطور که دریافتید Tower یک توکن مبتنی بر اتریوم است پس اگر قصد دارید از طریق صرافی های غیر متمرکز اقدام نمایید ابتدا باید یک کیف پول مانند متامسک یا تراست ولت که از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند را دانلود و نصب کنید سپس با مراجعه به بخش DApps، صرافی Uniswap یا سوشی سوآپ (Sushi Swap) را انتخاب نمایید و با موجودی اتریوم خود توکن تاور را خریداری نمایید. 

همچنین این رمز ارز در حال حاضر در صرافی های متمرکزی مانند کوکوین، ال بانک (LBank) و کوینکس، هات بیت و ام ای ایکس سی (MEXC) در دسترس می باشد. 

نام توکنTower
نماد توکنTOWER
آدرس قرارداد در اتریوم0x1c9922314ed1415c95b9fd453c3818fd41867d0b
آدرس قرارداد در بایننس اسمارت چین0xe7c9c6bc87b86f9e5b57072f907ee6460b593924
آدرس قرارداد در پالی گان0x2bc07124d8dac638e290f401046ad584546bc47b

پس از خرید شما میتوانید توکن تاور بر روی هر کدام از شبکه ها را در کیف پول متامسک ذخیره سازی کنید. بدین منظور توصیه می شود مقاله آموزش افزودن شبکه به کیف پول متامسک را مطالعه نمایید.

آیا سرمایه گذاری در توکن تاور سودآور است؟

TOWER از سال گذشته 337 درصد رشد کرده است، در حالی که ارزش بازار آن هنوز نسبتاً کوچک در نظر گرفته می شود، که نشان می دهد قیمت TOWER در مقایسه با آنهایی که ارزش بازار بیشتری دارند در طول حرکت های بزرگ بازار می تواند بسیار نوسان داشته باشد. با این حال، با رشد ثابت در طول سه ماه گذشته، توکن تاور پتانسیل رشد بیشتر را دارد و ممکن است دستاوردهای بسیار مناسبی داشته باشد.

اگر این بازی بتواند با به روز رسانی ها و توسعه های متعدد کاربران جدید را جذب نمایید بدون شک محبوبیت آن باعث رشد قیمت توکن تاور خواهد شد. با توجه به اینکه اکثرا ارز Tower را به عنوان پاداش برای بازی کریزی دیفنس هیروز دریافت میکنند، هولد کردن آن را ترجیح میدهند.

لطفاً توجه داشته باشید که این تحلیل صرفاً بر اساس اقدامات تاریخی قیمت TOWER است و به هیچ وجه توصیه مالی نیست. معامله گران باید همیشه تحقیقات خود را انجام دهند و در هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مراقب باشند.

سوالات متداول

آیا راهی برای خرید سریع توکن تاور وجود دارد؟

در حال حاضر تنها از طریق صرافی های ذکر شده در بخش بالا می توانید این توکن را خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید به منظور سرمایه گذاری در این پروژه باید حتما مقداری اتریوم در کیف پول خود موجود داشته باشید. 

سرمایه گذاری در توکن تاور خوب است؟

توکن تاور یک ارز رمزنگاری نوظهور است که همزمان با نوسانات موجود در بازار ارزهای دیجیتال ممکن است سود زیادی به همراه داشته باشند. اما به ظور کلی ابتدا پروژه را بررسی کنید و با آگاهی کامل سرمایه گذاری کنید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments