ارز SKL (اسکیل نتورک)

ارز SKL چیست؟ | معرفی ارز اسکیل نتورک (SKALE Network)

اسکیل (SKALE) یک شبکه زنجیره جانبی لایه 2 اتریوم است که محیطی با توان عملیاتی بالا، تاخیر و هزینه کم برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز (dApp) ایجاد می کند. برای آشنایی بیشتر با این شبکه ارز SKL که توکن بومی اسکیل نتورک (SKALE Network) است با ما تا پایان همراه شوید.

اسکیل نتورک (SKL) چیست؟

SKALE به عنوان یک شبکه الاستیک توصیف می شود که به منظور ایجاد مقیاس پذیری به اتریوم طراحی شده است. علاوه بر افزایش ظرفیت تراکنش، هدف این پروژه غیرمتمرکز کاهش تأخیر و اطمینان از این است که پرداخت‌ ها تا حد امکان ارزان انجام شوند.

وب‌ سایت این پروژه می‌ گوید که می‌ خواهد افراد را قادر به ساخت و اجرای برنامه های غیر متمرکز یا DApp‌ ها در یک «ابر ماژولار غیرمتمرکز ساخته شده برای نیازهای دنیای واقعی و پیکربندی شده برای نیازهای شما» کند. این تاکید بر تمرکززدایی به بهای امنیت نیست.

طبق گفته SKALE، کسانی که بر روی این پلتفرم فعالیت می کنند، می‌ توانند قراردادهای هوشمند Solidity را «هزاران بار سریع‌ تر با کسری از هزینه شبکه اصلی» اجرا کنند.

🟦 اگر قصد سرمایه گذاری در شبکه اسکیل را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ارز SKL در سایت پی 98 استفاده کنید.

بنیانگذاران شبکه SKALE و ارز SKL چه کسانی هستند؟

شبکه SKALE توسط Jack O’Holleran و Stan Kladko که هر دو تجربه زیادی در صنعت نرم افزار دارند، تاسیس شد.

O’Holleran که بنیانگذار و مدیر اجرایی SKALE می باشد، یک کارآفرین فناوری است که در بلاک چین و سیستم های غیرمتمرکز تخصص دارد. او همچنان به عنوان مشاور استراتژیک در Aktana، شرکت علوم زیستی که او در سال 2008 بنیانگذاری کرد، به فعالیتش ادامه می دهد.

با توجه به پروفایل لینکدین او، O’Holleran مراحل اولیه حرفه خود را به عنوان مدیر حساب در Good Technology آغاز کرد. او قبل از پیوستن به بخش توسعه تجارت و استراتژی محصول موتورولا، دو سال را در آنجا گذراند.

Kladko قبل از تأسیس SKALE، سال‌های زیادی را صرف دریافت مدرک دکترا در فیزیک کرد و به مدت 16 سال به عنوان مدیر فناوری در سیلیکون ولی سانفرانسیسکو کار کرد. او چندین شرکت دیگر از جمله Galactic Exchange و Cloudessa را بنیانگذاری کرده است.

ارز SKL (شبکه اسکیل)

ارز SKL چیست؟

شبکه SKALE خدمات را در چارچوبی ارائه می دهد که انگیزه های اقتصادی و مکانیسم های حاکمیتی را با استفاده از توکن SKL یکپارچه می کند. ارز SKL چهار عملکرد اصلی را در شبکه اسکیل تسهیل می کند:

💠 امنیت و استیکینگ: دارندگان یا نمایندگان ارز SKL، توکن های خود را در اختیار اعتبار سنج ها قرار می دهند. این اعتبارسنج ها اسکیل نتورک را با تأیید بلوک ها، اجرای قراردادهای هوشمند و ایمن سازی شبکه راه اندازی می کنند. این اعتبار سنج ها، برای تلاش های خود توکن SKL را به عنوان پاداش دریافت می کنند.

💠 پرداخت: توسعه دهندگان از ارز SLK برای پرداخت اشتراک های Elastic Sidechain استفاده می کنند.

💠 پاداش‌ ها: هم نماینده‌ ها و هم اعتبارسنجی ها حق بیمه‌ های رمزنگاری SKL را دریافت می‌ کنند، که از هزینه‌ های اشتراکی که توسط توسعه‌ دهندگان پرداخت‌ شده و تورم توکن‌ ها در شبکه به دست می‌ آید.

💠 حاکمیت و رأی گیری: ارز SKL رأی گیری روی زنجیره را تسهیل می کند، که تمام پارامترهای اقتصادی را در شبکه SKALE کنترل می کند.

SKL یک توکن ERC-777 است، به این معنی که سازگاری عقب مانده با پلتفرم های ERC-20 را حفظ می کند و نیازی به دلیگیتور ها (نمایندگان) برای ارسال توکن های خود به قراردادهای هوشمند ندارد. در عوض، نمایندگان یک کلید امن را در اختیار ارائه‌ دهنده استیکینگ قرار می‌ دهند، در حالی که توکن‌ های خود را در کیف پول مورد نظر خود ذخیره می‌ کنند.

نام ارزSkale Network
نماد ارزSKL
حداکثر عرضه7,000,000,000
آدرس قرارداد در شبکه اتریوم0x00c83aecc790e8a4453e5dd3b0b4b3680501a7a7
کیف پول هابهترین کیف پول های ارز SKL

چه چیزی اسکیل نتورک را منحصر به فرد می کند؟

شبکه SKALE برای بهبود امنیت و تمرکززدایی برنامه های مبتنی بر اتریوم طراحی شده است.

دارندگان ارز SKL در اسکیل نتورک با کمک به بهبود مقیاس پذیری و امنیت پلتفرم و خدمت به عنوان اعتبارسنج، انگیزه و پاداش دریافت می کنند.

اسکیل نتورک اولین پروژه ای بود که توکنی را روی پلتفرم ConsenSys Codefi’s Activate راه اندازی کرد – که “برای راه اندازی شبکه های غیرمتمرکز طراحی شده است و به مشتریان اجازه می دهد تا توکن های خود را خریداری، مدیریت و استفاده کنند – همه در یک برنامه”.

پلتفرم Activate برای ایجاد استانداردهای جدید برای توزیع توکن های یوتیلیتی و اطمینان از اینکه شبکه ها به محض فروخته شدن توکن ها کاملاً قابل استفاده هستند، طراحی شده است. امید است که این رویکرد به پاکسازی ظاهر بخش عرضه اولیه سکه، که در سال‌های اخیر مستعد کلاهبرداری بوده است، کمک کند.

با راه اندازی توکنی که مطابق با استانداردهای نظارتی است، SKALE قصد دارد توکن خود را به طور گسترده مورد پذیرش قرار دهد و از هرگونه فعالیت متقلبانه جلوگیری کند.

اتریوم معمولاً در تأیید تراکنش‌ ها کند است. به گفته تیم اسکیل، استفاده از شبکه SKALE سرعت تأیید تراکنش‌ های اتریوم را تا حد زیادی بهبود می‌ بخشد، زیرا اسکیل می‌ تواند بسیار سریع‌ تر عمل کند و حداکثر تا 2000 تراکنش در ثانیه در هر زنجیره را انجام دهد.

شبکه اسکیل چگونه ایمن می شود؟

اعتبار سنج ها در اسکیل نتورک، شبکه را با پیشنهاد بلوک ایمن می کند. هنگامی که اعتبارسنج ها در مورد یک بلوک نهایی به اجماع رسیدند، بلوک ها به زنجیره سپرده می شوند.

شبکه SKALE همچنین از اثبات سهام (PoS) برای اطمینان از ایمن بودن شبکه استفاده می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments