ارز دیجیتال aidoge چیست؟ همه آنچه باید درباره AIDOGE بدانید!

ارز دیجیتال aidoge چیست؟ همه آنچه باید درباره AIDOGE بدانید!

ارز دیجیتال آرب دوج ای آی (AIDOGE) یک پروژه رمزنگاری معمولی نیست، بلکه آزمایشی بر روی شبکه Arbitrum است که توسط گروهی از “ارگانیسم‌ های” هوش مصنوعی ایجاد شده است که هدف آن ایجاد انقلابی در اکوسیستم آربیتروم برای ایجاد یک سری محصولات با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری web3 (بلاک چین) است.
هوش مصنوعی (AI)، شاخه ای از علوم کامپیوتر که ماشین ها را قادر می سازد کارهایی را انجام دهند که نیاز به هوش و تشخیص انسان دارند، با پتانسیل خود برای ایجاد اختلال در عملیات و ایجاد یک تغییر پارادایم در تقریباً هر بخش از صنعت فناوری، به یک کلمه رایج تبدیل شده است. این فضا با ادغام آن با فناوری بلاک چین در راه اندازی چندین پروژه نوآورانه نقش بسزایی دارد. 
یکی از این پروژه‌ها که توجه بسیاری از علاقه‌ مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است، aidoge، محبوب‌ ترین توکن میم در اکوسیستم Arbitrum است که برای ترویج یک سری محصولات که وب 3 و هوش مصنوعی را تقویت می‌کنند، راه‌ اندازی شده است. این مقاله به بررسی ارز دیجیتال ArbDoge.AI می پردازد و پیشنهادات منحصر به فرد آن را بررسی می کند که نه تنها شبکه Arbitrum، بلکه کل صنعت ارزهای دیجیتال را متحول می کند.

ارز دیجیتال آرب دوج ای آی (AIDOGE) چیست؟

ارز دیجیتال آرب دوج ای آی (AIDOGE) چیست؟

آرب دوج ای آی یک پروژه رمزنگاری معمولی نیست، بلکه آزمایشی در شبکه Arbitrum است – یک مجموعه خوش‌ بینانه محبوب لایه 2 (راه حل مقیاس‌ پذیری) که مدل امنیتی اتریوم را به ارث می‌برد و محیط‌ هایی با قراردادهای هوشمند پرهزینه و کم‌ هزینه فراهم می‌ کند. ArbDoge.AI توسط گروهی از “ارگانیسم‌های” هوش مصنوعی ایجاد شد که هدف آن‌ها انقلابی در اکوسیستم Arbitrum با ایجاد مجموعه‌ای از محصولات با استفاده از فناوری AI و web3 است.

هیچ موسسه سرمایه گذاری خطرپذیر یا سهام تیمی درگیر پروژه نیست و هیچ عرضه اولیه سکه (ICO) یا فروش عمومی نداشت. بیشتر ارز دیجیتال aidoge به طور عادلانه در جامعه توزیع شد که اولین قدم در نقشه راه آن است. ایردراپ عظیم به تیتر خبرها تبدیل شد و باعث ایجاد FOMO در بین بسیاری از علاقه مندان و معامله گران ارزهای دیجیتال شد.

علاوه بر این، ArbDoge.AI یک پروژه امن است زیرا در شبکه Arbitrum که مدل امنیتی اتریوم را به ارث برده است، کار می کند. بلاک چین اتریوم از یک الگوریتم اثبات سهام برای تایید تراکنش ها و تضمین امنیت شبکه استفاده می کند.

تاریخچه ارز آرب دوج ای آی ArbDoge.AI

تاریخچه ارز آرب دوج ای آی ArbDoge.AI

ارز (AIDOGE) به طور رسمی در 15 آوریل 2023 راه اندازی شد، از طریق یک ایردراپ که سی و یک روز به طول انجامید، یعنی بین 15 آوریل 2023 تا 15 مه 2023، به اعضای واجد شرایط جامعه Arbitrum اجازه داد تا پاداش را پرداخت کنند و راه اندازی ArbDoge.AI را به عنوان یک داستان آزمایشی یا ماجراجویی به جای یک پروژه معرفی کرد.

در ابتدا بنیانگذار ArbDoge.Al ناشناس بود اما هویت خود را در 30 ژوئیه 2023 از طریق حساب X خود به جامعه ArbDoge.AI فاش کرد. بنیانگذار ArbDoge.AI اولین NEO و همچنین رهبر پروژه است. او در حال حاضر روی تکمیل محصول AIFI کار می کند و امیدوار است بدون توجه به چالش ها به توسعه ArbDoge.Al ادامه دهد.

موسس و تیم AIDOGE قصد دارند از اشتیاق خود برای Arbitrum برای ایجاد طیف وسیعی از محصولات بر اساس ترکیبی از هوش مصنوعی و فناوری های Web3 استفاده کنند.

ویژگی های ارز دیجیتال AIDOGE 

ArbDoge.AI یک پروژه جامعه محور با ویژگی های نوآورانه است که برای ارائه طیف گسترده ای از ابزارها به جامعه خود طراحی شده است. این ویژگی ها ArbDoge.AI را از سایر کوین های میم متمایز می کند.

توکن های غیر مثلی AIDOGE

مجموعه توکن های غیر مثلی Truth AIDOGE که با نام AIDO نیز شناخته می شود دارای حداکثر 10000 توکن NFT منحصر به فرد است که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد شده اند. آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند که از سایر NFT ها متمایز می شوند و می توان از آنها به عنوان آواتار استفاده کرد. هدف تیم ArbDoge.AI این است که پروژه NFT را جامعه محور و غیر متمرکز کند.

500 مورد از این NFT توسط جامعه ArbDoge.AI با استفاده از ابزارهای AIGC ایجاد خواهد شد. سازندگان این NFT ها 50 درصد از درآمد حق امتیاز را از آواتارهای NFT خود برای همیشه دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، برگزاری AIDO مزایای عضویت انحصاری زیر را مانند کانال‌های عضو انحصاری، ایردراپ‌های NFT، دسترسی زود هنگام به محصولات جدید، مشارکت در فعالیت‌های انحصاری اعضای آنلاین و آفلاین و سایر مزایای منحصر به فرد را ایجاد می‌کند. همچنین ذکر این نکته ضروری است که NFT های ضرب نشده در پایان دوره ضرب از بین می روند. همچنین از AICODE، می توان برای خرید NFT استفاده کرد.

بازی Lucky Drop

Lucky Drop یک بازی ایردراپ منبع باز مبتنی بر الگوریتم است که کاربران را از این فرصت برای برنده شدن در ARB با شرکت در قرعه کشی خوش شانس استفاده می کند. کاربران هر بار که AIDOGE بالای 100 دلار خریداری می کنند، بلیط های لاکی دراپ را دریافت می کنند. مقدار AIDOGE خریداری شده معمولاً ارزش بلیط های لاکی دراپ را تعیین می کند. محدودیت ارزش بلیط های لاکی دراپ که می توانند برنده شوند بین 100 تا 1000 دلار تعیین شده است. این بدان معناست که کاربر در خریدهای زیر 100 دلار بلیط قرعه کشی لاکی دریافت نمی کند. در اصل، هر چه سطح بلیط قرعه کشی لاکی بالاتر باشد، شانس برنده شدن بیشتر است. بلیت‌ های قرعه‌ کشی دورهای قبلی با انجام قرعه‌ کشی جدید در فواصل 30 دقیقه‌ ای باطل می‌شوند.

علاوه بر این، برای هر AIDOGE که خریداری می کنید، یک هزینه 3 درصدی حذف می شود، به ARB تبدیل می شود و به مجموعه جوایز اضافه می شود و بین کسانی که بلیط های قرعه کشی لاکی را دریافت می کنند توزیع می شود.

متاورس AIFI 

AIFI یک متاورس هوش مصنوعی است که توسط ArbDoge.AI طراحی شده است. این پروژه در حال حاضر در مراحل توسعه است. آنها ادعا می کنند “مکالمه و تعامل هر بازیکن با AI NPC، یک متاورس منحصر به فرد را به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از مزایای AIFI پتانسیل آن برای کاهش تورم توکن AIDOGE با ارزش عملی است.

استخر نقدینگی

استخر نقدینگی ArbDoge.Al فرصتی برای به دست آوردن ARB با استیک کردن AIDOGE و اتریوم فراهم می کند. در حال حاضر، جفت AIDOGE/ETH برای استیکینگ در دسترس است و می‌توانید با کلیک کردن روی “Remove LP”، توکن‌ های استخر نقدینگی خود را برداشت کنید.

علاوه بر این، ArbDoge.AI ارائه‌ دهندگان نقدینگی که دارایی‌های خود را در استخر سرمایه‌ گذاری کرده‌ اند، تشویق می‌ کند.

صفحه Earn 

کاربران از طریق صفحه Earn مشوق هایی برای استیک کردن AIDOGE دریافت می کنند که فرصتی برای کسب درآمد غیرفعال فراهم می کند. 0.7٪ حجم تراکنش AlDOGE به عنوان پاداش بین سهامداران AIDOGE توزیع می شود. با این حال، پاداش‌ های به‌ دست‌ آمده بسته به مقدار AIDOGE و مدت زمان درگیر متفاوت خواهد بود.

پلتفرم غیرمتمرکز AIDOGE Launchpad

AIDOGE Launchpad یک پلتفرم غیر متمرکز صدور دارایی است که هدف آن ارائه خدمات سفارشی برای صادر کنندگان دارایی است. حداقل 5 درصد از هر دارایی راه اندازی شده در پلتفرم بین سهامداران AIDOGE توزیع می شود. همچنین، AIDOGE Launchpad به هر کسی اجازه می دهد تا دارایی های خود را صادر کند و از طریق ابزارهای ارائه شده، یک وب سایت و صفحه X راه اندازی کند. کارهای فنی AIDOGE Launchpad شامل مرحله آزمایش و ممیزی کامل شده است.

ArbDoge.Al در 22 آگوست 2023 راه اندازی شد. طبق داده های صفحه رسمی آنها در توییتر، تنها پس از چهار ساعت از زمان راه اندازی، 16 پروژه بدون مجوز با مجموع 2849 مینت صادر شده است.

علاوه بر این، AIDOGE Launchpad آماده است تا امنیت، شفافیت و راحتی را برای کاربران فراهم کند. Launchpad از صدور دارایی های چند زنجیره ای در Arbitrum، شبکه اصلی اتریوم، زنجیره BNB، Optimism و zkSync پشتیبانی می کند.

با این حال، ArbDoge.Al به کاربران توصیه می کند هنگام تعامل با لینک های خارجی، مانند کلیک بر روی X ارائه شده توسط پروژه ها و بازدید از وب سایت های رسمی، احتیاط کنند. همچنین، مانند همیشه تحقیقات خود را انجام دهید (DYOR)، و کیف پول ها را به هم وصل نکنید و مجوزها را به صورت اتفاقی امضا نکنید.

سازمان غیر متمرکز خودمختار (DAO)

DAO نوعی سازمان است که از فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند برای اجرای عملیات خود بدون نیاز به یک مرجع مرکزی یا مدیریت سلسله مراتبی سنتی استفاده می کند. DAO مشارکت و مالکیت جامعه را قادر می‌سازد زیرا به هر کسی که توکن بومی پروژه را دارد اجازه می‌دهد در تصمیم گیری ها برای آینده ارز AIDOGE نظر دهد و حق رای داشته باشد.

Arboge.AI امیدوار است یک سازمان غیر متمرکز خود مختار (DAO) راه اندازی کند و آن را 100٪ در اختیار جامعه قرار دهد. هنگامی که AIDOGE اجرا شد، دارندگان AIDOGE می‌توانند تغییراتی را در پلتفرم مانند تأمین مالی پروژه‌ها، تخصیص منابع و بروزرسانی نقشه راه آن پیشنهاد و رای دهند. اساساً، DAO یک مدل دموکراتیک و فراگیر از حکومت را ایجاد می کند.

ارز دیجیتال AIDOGE چیست؟ معرفی توکن رسمی ArbDoge.AI

ارز دیجیتال AIDOGE چیست؟ معرفی توکن رسمی ArbDoge.AI

AIDOGE یک توکن تورم زا است که تراکنش ها را در اکوسیستم ArbDoge.AI تسهیل می کند. این توکن میم توسط هوش مصنوعی و اعضای جامعه Arbitrum ایجاد شده است. اساساً، AIDOGE سوخت اکوسیستم ArbDoge.AI است و می تواند برای خرید NFT ها، استیکینگ، مشارکت در مالکیت و اداره اکوسیستم استفاده شود.

ارز دیجیتال AIDOGE در مجموع 210 کوادریلیون عرضه دارد که به کیف پول خریداران ارز ARB، رمز بومی آربیتروم ارسال شده است. توزیع توکن های AIDOGE به صورت منصفانه و غیر متمرکز انجام شد. همچنین، این توکن را می‌ توان با شرکت در Airdrop یا خرید آن از صرافی هایی مانند گیت، در اختیار داشت. این توکن همچنین در صرافی غیرمتمرکز Arbitrum Camelot و یونی سوآپ ورژن 3 موجود است.

ایردراپ AIDOGE

 100 درصد توکن AIDOGE برای توزیع در جامعه در مرحله اولیه ایردراپ ارز آرب دوج ای آی در نظر گرفته شد. 95 درصد از کل مبلغ توکن به استخر airdrop اضافه شد و در 23 مارس 2023 بین افرادی که واجد شرایط ARB airdrop بودند توزیع شد. 5٪ باقیمانده به اعضای انجمن می رسد که کاربران واجد شرایط را دعوت می کنند تا فقط با ایجاد یک لینک دعوت منحصر به فرد، درخواست ایردراپ AIDOGE را بدهند. دعوت‌ کننده می‌تواند 10 درصد از مبلغ را به عنوان پاداش اضافی دریافت کند. علاوه بر این، بقیه توکن ها برای توسعه آینده اکوسیستم، حمایت مشوق‌ها در بلندمدت و سوزاندن توکن‌ها برای اطمینان از ماهیت تورم زا AIDOGE استفاده خواهند شد.

AICODE چیست؟

به عنوان بخشی از پروژه آربیتروم، ArbDoge.AI یک توکن اضافی به نام AICODE برای تسهیل تراکنش ها تولید کرد. AICODE به عنوان نیروی محرکه در پشت جنبه های مختلف Arb عمل خواهد کرد. این شامل کسب توکن غیرقابل تعویض (NFT)، حاکمیت، توزیع درآمد در AIFI و پرداخت پروژه های اکوسیستم است.

برای به دست آوردن AICODE، کاربران باید یا AIDOGE را به طور غیر قابل برگشت بسوزانند یا زمانی که AIDOGE بالای 500 دلار را در یک خرید در صرافی غیرمتمرکز Camelot خریداری می کنند، شانس برنده شدن سهمی از AICODE را دارند.

AICODE توسط Certik، یک شرکت حسابرسی ارزهای دیجیتال و بلاک چین، ممیزی و تایید شده است. در زمان راه اندازی AICODE مجموعاً 21 میلیون توکن عرضه داشت، در دسترس بودن آن یک میلیاردم عرضه توکن AIDOGE است که آن را به یک دارایی کمیاب و ارزشمند برای سرمایه گذاران تبدیل می کند.

با این حال، طبق وایت پیپر ارز آرب دوج ای آی، AICODE به دلیل قیمت‌ گذاری اولیه بالا و نرخ تورم بالا در دوره اولیه با چالش‌های متعددی روبرو شد. ماینرها AICODE را برای سود فروختند و باعث ضررهای زیادی به برخی دارندگان توکن اختصاصی شدند. تیم توسعه اذعان کرد که انتظارات را به خوبی مدیریت نکرده و نمی‌خواهد آسیب بیشتری به جامعه وارد شود، از این رو، پس از رای‌ گیری انجمن، این تیم پس از 99.35 درصد از دارندگان توکن، انتشار AICODE را در 24 می 2023 متوقف کرد. به پیشنهاد خود رای مثبت داد که بیش از 51 درصد آرای لازم است. علاوه بر این، مالکیت قرارداد AICODE نیز از بین رفته و کل گردش AICODE در 1,025,569.669477 توکن ثابت مانده است.

علاوه بر این، دو راه برای به دست آوردن AICODE وجود دارد یا از طریق Burning Mining که 60 درصد از عرضه اولیه توکن را شامل می شود که 12600000 توکن است یا از طریق Trading Mining که 40 درصد معادل 8400000 توکن را تشکیل می دهد.

آیا ارز دیجیتال آرب دوج ای آی (AIDOGE) سرمایه گذاری خوبی است؟

آیا ارز دیجیتال آرب دوج ای آی (AIDOGE) سرمایه گذاری خوبی است؟

همانطور که در بالا گفته شد AIDOGE یک توکن کاهش تورم با حداکثر عرضه ثابت 210 کوادریلیون است. ارزش توکن با یک مکانیسم سوزاندن که مقدار در گردش را کاهش می دهد حفظ می شود. هنگامی که عرضه AIDOGE برای حذف اضافی کنترل می شود، توکن کمیاب می شود و منجر به افزایش تقاضا می شود.

با این حال، نگرانی هایی در مورد واقعی بودن این پروژه وجود دارد و چندین کاربر آن را کلاهبرداری می نامند. سایت کوین مارکت کپ یک هشدار در بالای صفحه سکه قرار می دهد و از کاربران و معامله گران می خواهد هنگام خرید یا فروش توکن محتاط باشند. این اخطار نشان می‌دهد که صاحب قرارداد هوشمند می‌تواند کارمزد معامله را تغییر دهد. همچنین، این اطلاعیه اضافه می‌کند که UniSwap V3 از سوزاندن کارمزد پشتیبانی نمی‌کند. 

همچنین، موفقیت آن تا حد زیادی به حمایت جامعه، تبلیغات اینفلوئنسرها و ایجاد ویژگی‌های نوآورانه بستگی دارد. به عنوان یک الگوی رفتاری با ابزارهای محدود خارج از اکوسیستم Arbitrum، هیچ تضمینی برای افزایش قیمت وجود ندارد، بنابراین شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از سرمایه گذاری با یک متخصص مالی مشورت کنید. با این وجود، سرمایه‌ گذاری در میم کوین هایی مانند AIDOGE بر اساس اهداف تجاری شما و میزان ریسکی است که مایل به انجام آن هستید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احمد
احمد
4 ماه قبل

👍 👍 👍 👍 👍 👍