ارز akita

ارز Akita چیست؟ با اکیتا جایگزین بعدی شیبا اینو آشنا شوید!

سال 2021 سال اوج گیری میم کوین ها و رمز ارزهایی که با شوخی و بدون کاربرد یا برنامه توسعه واقعی راه اندازی می شوند، بوده است. در این سال بسیاری از توکن هایی که هیچ پشتوانه واقعی نداشتند، توانستند سرمایه گذاران را به سود های قابل توجهی برسانند. یکی از این میم کوین های محبوب ارز Akita است که در ادامه این مقاله قصد داریم به طور کامل ویژگی های آن را بررسی کنیم. پس اگر نام ارز اکیتا (Akita) را شنیده اید و به سرمایه گذاری در آن علاقه مند هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ارز اکیتا (Akita) چیست؟

ارز Akita Ino مبتنی بر استاندارد شبکه اتریوم و به عنوان یک توکن ERC-20 راه اندازی شده است. 

این یعنی ارز آکیتا بلاکچین اختصاصی خود را ندارد و از ویژگی ها و امنیت بلاک چین میزبان خود یعنی اتریوم بهره می برد.

این رمز ارز در دسته میم کوین ها قرار میگیرد که مهمترین آن ها در حال حاضر دوج کوین و شیبا اینو می باشند. 

هدف اصلی تیم ارز AKITA این است که این توکن را از یک میم کوین به ارزی با کاربردهای مفید تبدیل کنند. 

زمانی که ارز آکیتا ایجاد شده است تعداد محدود 100 تریلیون توکن از آن عرضه شده است. نیمی از این عرضه برای ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیان‌گذار اتریوم، ارسال شده و 5 تریلیون از توکن‌ها توسط تیم پروژه سوزانده شده است. به نظر می رسد که تیم برنامه ای برای افزودن عرضه و یا توکن سوزی در آینده نخواهد داشت.

نام توکنAkita Inu
نماد توکنAKITA
زمان راه اندازیفوریه 2021
حداکثر عرضه 100,000,000,000,000 توکن
سایت رسمیAkita.network

چه چیزی ارز Akita را ارزشمند می کند؟

نکته جالب توجه در این میم کوین که آن را به یکی از شت کوین های آینده دار تبدیل می کند این است که ارز آکیتا اینو توسط یک انجمن قوی حمایت می شود.  این ارز بیش از 45 هزار سرمایه‌گذار و یک تیم اختصاصی که تحت عنوان Polarfox Lab شناخته می شود، دارد. 

سه پروژه در ارتباط با ارز آکیتا فعالیت می کنند که عبارتند از:

  1. پروژه صرافی دریم سواپ (DreamSwap) : این صرافی که بر روی شبکه اتریوم قرار دارد این امکان را برای کاربران فراهم می کند که ارز AKITA را استیک کنند.
  2. یک پل یا بریج برای ارتباط بین بلاک چین های اتریوم و آوالانچ: با استفاده از این پروژه کاربران و دارندگان می توانند ارز آکیتا خود را به اولانچ و برعکس ارسال نمایند.
  3. پروژه صرافی غیرمتمرکز پولارفاکس (Polarfox): این پروژه صرافی غیر متمرکز در بلاکچین آوالانچ فعال می باشد و برای استفاده از کاربردها و قابلیت های آن به ارز اکیتا نیاز است که از جمله مهم ترین آنها عبارتند از: پرداخت در پیش فروش توکن ها در صرافی، حاکمیت و رهبری و استیکینگ ارز Akita.

این پروژه ها از ماه مه سال 2021 شروع به فعالیت کرده اند و تا کنون پیشرفت خوبی داشته اند.

ارز akita

خرید ارز Akita چگونه امکان پذیر است؟

در حال حاضر تعداد محدودی از صرافی های متمرکز از معاملات خرید و فروش ارز Akita پشتیبانی می کنند که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

  • صرافی گیت 
  • صرافی اوکی اکس
  • صرافی هیوبی

برای خرید و فروش در صرافی های متمرکز کافی است یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید. پس از آن می توانید با خرید سریع تتر از پی 98 حساب کاربری خود را در صرافی شارژ نمایید و پس از آن نسبت به خرید آکیتا یا هر توکن دیگری اقدام نمایید.

علاوه بر این شما می توانید از طریق خدمات صرافی های غیر متمرکز مانند یونی سواپ و سوشی سواپ و با اتصال مستقیم کیف پول، اقدام به خرید ارز Akita و یا فروش آن نمایید. بدین منظور توصیه می شود از کیف پول تراست و یا متامسک برای اتصال به صرافی یونی سواپ استفاده نمایید.

اگر به خرید این توکن علاقه مند هست درخواست اضافه شدن آن برای خرید با پرداخت ریالی در سایت پی 98 را در بخش دیدگاه ها اعلام کنید تا در صورت زیاد بودن تعداد درخواست ها این رمز ارز به پی 98 اضافه شود.

 کدام کیف پول ها از ذخیره سازی ارز Akita پشتیبانی می کنند؟

انتخاب کیف پول ارز Akita امن یکی از مهم ترین مسائلی است که در هنگام سرمایه گذاری در این رمز ارز باید به آن توجه داشته باشید. 

با توجه به این که ارز Akita یک توکن Erc-20 مبتنی بر شبکه اتریوم است، کیف پول های اتریوم از ذخیره سازی و ارسال و دریافت این توکن پشتیبانی می کنند. برخی از محبوب ترین این والت ها عبارتند از:

🟣 اگر قصد خرید ارز اکیتا از صرافی های غیر متمرکز مثلا یونی سواپ را دارید پیشنهاد می شود از تراست و یا متامسک استفاده کنید تا به راحتی به صرافی متصل شوید و از داخل کیف پول خود اقدام به خرید این توکن و یا فروش آن نمایید.

ارز اکیتا و شیبا

آیا ارز آکیتا اینو شیبا اینو بعدی است؟

ارز Akita شباهت های زیادی به ارز Shiba دارد به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها معتقدند که این رمز ارز مانند شیبا می توانند فرصت های بزرگی برای کسب سود فراهم کند.

تفاوت اصلی ارز آکیتا با شیبا که منجر به برتری آن می شود عرضه محدود آن است. عرضه حداکثری Akita Inu فقط یک دهم از حداکثر میزان عرضه شیبا اینو است. این یعنی تعداد کمی از آن در بازار در دسترس می باشد بنابراین با افزایش محبوبیت و سرمایه گذاری در این رمز ارز احتمال اینکه قیمت آن رشد قابل توجهی داشته باشد زیاد است. 

با این حال چیزی که موفقیت و آینده ارز شیبا را تضمین کرد لیست شدن آن در صرافی های محبوب و معتبری مانند صرافی بایننس بود. چیزی که انتظار می رود اگر برای ارز Akita هم اتفاق بیفتد باعث رشد قابل توجه آن گردد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.4 9 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مصیب
مصیب
2 سال قبل

اصن بدرد نمیخوره

برایان
برایان
2 سال قبل

برنامش چیه؟
Roadmap توکن پیت بول رو مطالعه بفرمایید تا ارز آینده دار رو بیشتر بشناسید

Nasser
Nasser
2 سال قبل

عالی بود. سپاس