ارز AGLD

ادونچر گلد (AGLD) چیست؟ بررسی ارز AGLD و پروژه Adventure Gold

ارز ادونچر گلد (AGLD) یک توکن مبتنی بر اتریوم است که می تواند برای رای دادن به خطوط داستان و سایر ویژگی های حکمرانی در پروژه Loot استفاده شود. پروژه لوت یک پروژه NFT برای تولید ابزارهای ماجراجویی تصادفی ذخیره شده در زنجیره است و به نوعی یک بازی محسوب می شود. ارز AGLD همچنین می تواند به طور بالقوه برای مشارکت در اعتبارات آینده بازی یا پروژه های دیگر که بر اساس پروژه Loot ساخته می شوند مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه با معرفی ارز Adventure Gold و بررسی ویژگی های AGLD با ما همراه باشید.

ادونچر گلد (AGLD) چیست؟

ادونچر گلد (AGLD) توکن بومی پروژه NFT با نام “Loot ” است. این توکن با استفاده از استاندارد ERC-20 بر روی شبکه اتریوم ایجاد شده است.

پروژه  Loot که در زمینه توکن های غیر مثلی یا NFT فعالیت می کند یک ابزار ماجراجویی تصادفی مبتنی بر متن است که در زنجیره تولید و ذخیره می شود و توسط بنیانگذار شبکه اجتماعی به نام Vine  یعنی Dom Hofmann ایجاد شده است.

اگر قصد سرمایه گذاری در این رمز ارز را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش ادونچر گلد (AGLD) به صورت لحظه ای در پی 98 استفاده کنید.

این پروژه عمدا فاقد رابط کاربری، تصاویر، آمار یا عملکرد اصلی است. در عوض، بر اساس مجموعه ای از 8000 توکن NFT مبتنی بر متن ایجاد شده است که نحوه تفسیر جامعه از آن کاملا آزاد و باز می شود.

توکن های NFT شامل متون از داستان های “Greaves Holy Giants” گرفته تا “Grim Shout” است. 

از 8 سپتامبر 2021 ، قیمت کف Loot در بازار توکن های غیرمثلی اپن سی 8.56 ETH است. پروژه های مشتقه متعددی در اطراف Loot ساخته می شوند و این پروژه مدام در حال توسعه است.

مجموع عرضه ارز ادونچر گلد  75.3 میلیون از توکن AGLD است. هر یک از 8000 دارنده اولیه توکن های ان اف تی Loot  دقیقا 10،000 توکن AGLD را در یک فرایند ایردراپ دریافت کردند و باقی مانده عرضه در بازار آزاد منتشر شده است و در صرافی های مختلف خرید و فروش می شود.

نام پروژه Adventure Gold
نماد توکنAGLD
سال راه اندازی2021
عرضه کل 75.3million AGLD
کیف پول هابهترین کیف پول های ارز AGLD

تاریخچه و تیم توسعه دهنده  Adventure Gold

ادونچر گلد در 2 سپتامبر 2021 راه اندازی شد و به هر دارنده توکن های NFT پروژه  Loot اجازه داد تا 10000 توکن را به صورت رایگان دریافت کنند. با افزایش سرسام آور قیمت ارز AGLD در روزهای ابتدایی معاملات ، این ایردراپ ( اهدای رمز ارز رایگان) تا 70،000 دلار برای هر کسی که دارنده یک توکن NFT بود، ارزش داشت. 

بنیانگذار ارز AGLD ویل پپر ادعا کرد که می خواهد با ارائه ارز برای جهان بازی های غیرمتمرکز ، استانداردی را برای پروژه های مبتنی بر Loot تعیین کند.

Adventure Gold توسط ویل پپر تأسیس شد ، او همچنین بنیانگذار Syndicate DAO ، یک پروتکل سرمایه گذاری غیر متمرکز است. 

پپر فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد و از قدیمی های بازار ارز دیجیتال است به طوری که از زمان پیش فروش اتریوم در سال 2014 مالک اتریوم بوده است.

او ادونچر گلد را به عنوان واکنشی به ویتالیک بوترین (خالق اتریوم) که پروژه را تأیید می کرد و دیگران را تشویق کرد تا بر روی آن کار کنند ، ایجاد کرد. پپر ارز AGLD را یک روز پس از تأیید بوترین در توییتر ، با نوشتن بیشتر کد در چهار ساعت در یک فرودگاه کوچک در اورگن ، راه اندازی کرد. 

در حال حاضر و بر اساس آخرین اطلاعات، ارز Adventure Gold هیچ تیم توسعه ای فراتر از Papper ندارد.

چه چیزی ارز ادونچر گلد (AGLD) را منحصر به فرد می کند؟

ادونچر گلد رویکردی را که بازی Loot NFT به آن امیدوار بوده است را دنبال می کند. به این دلیل که جامعه قوی Loot به عنوان نوعی تأیید برای این پروژه در نظر گرفته می شود.

در حالی که سادگی و منحصر به فرد بودن Loot جامعه Web3 را بر آن داشت تا پروژه های مشتقه متعددی را بر اساس کد آن ارائه دهد ، ارز AGLD قصد دارد به عنوان یک توکن حکمرانی مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از آن کاربران بتوانند در مورد اعتبارات آینده بازی یا ایجاد توکن های جدید در آینده رای دهند.

یک گروه چند منظوره متشکل از پپر (سازنده اصلی ارز) و دیگر “اعضای بسیار معتبر جامعه که Loot را دوست دارند” می توانند مجوزهای قراردادی مانند تصمیمات ایجاد توکن و سایر پیشنهادات حکومتی را اجرا کنند. 

سرعت توسعه Loot و Adventure Gold و هیاهو پیرامون پروژه نیز منجر به ایجاد یک محیط معاملاتی پر نوسان و هیجان انگیز شده است که با تصمیم صرافی های قدرتمند برای لیست  کردن ارز AGLD در مدت زمان کوتاهی پس از راه اندازی ، تحریک شده است.

امنیت ارز AGLD

ارز Adventure Gold یک توکن ERC-20 بر روی بلاک چین اتریوم است. این توکن ویژگی امنیتی جدیدی ارائه نمی دهد، اما توسط یک گروه متشکل از بنیانگذار آن و چندین کیف پول ناشناس دیگر  اداره می شود.

اتریوم یکی از محبوب ترین بلاک چین ها و راه حل مناسب برای بسیاری از برنامه های غیر متمرکز و پروژه های منبع باز مانند Loot و Adventure Gold است. استاندارد ERC-20 استاندارد توکنی است که تقریباً تمام توکن های بلاک چین اتریوم از آن استفاده می کنند. این استاندارند توسط یک مکانیسم اجماع اثبات کار که به ماینر ها نیاز دارد تا اتر جدید را استخراج کنند ، ایمن می شود. مجموعه ای از گره های غیر متمرکز تراکنش ها را تایید کرده و بلاک چین اتریوم را ایمن می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mehdi
Mehdi
2 سال قبل

سلام
من هم ایردراپ گرفتم، Adventur gold (agld) 10هزارتا
اما بستر بایننس اسمارت چینه
قیمتش هم چندتا صفر زیر یک دلار نشون میده.
این کلا فرق داره؟