شانس تست مجدد 42 هزار دلاری بیت کوین در کوتاه مدت چقدر است؟

شانس تست مجدد 42 هزار دلاری بیت کوین در کوتاه مدت چقدر است؟

قیمت بیت کوین بیش از یک ماه است که روند نزولی داشته، با این حال، به نظر می رسد که قیمت از 18 آوریل یک الگوی کنج صعودی را تشکیل داده است، که نشان می دهد یک روند صعودی برای BTC در راه است. بنابراین، سرمایه گذاران باید برای مقابله سریع با موانع مهم آماده باشند.

قیمت بیت کوین آماده انفجار است

قیمت بیت کوین از 28 مارس تقریباً 22 درصد کاهش یافته است و در 1 می به 37370 دلار رسیده است. با این حال، نوسان نزولی از 18 آوریل، سه کف پایین تر و چهار سقف پایین‌ تر را تشکیل داده است که هنگام اتصال با استفاده از خطوط روند منجر به تشکیل یک الگوی کنج در حال سقوط می‌شود.

این الگو یک صعود 8.23 درصدی را پیش‌بینی می‌کند که با اندازه‌ گیری فاصله بین اولین نوسان بالا و نوسان پایین گوه در حال سقوط تعیین می‌شود. با افزودن این معیار به نقطه شکست در 38,422 دلار، هدف 41,618 دلار به دست می آید.

افزودن اعتبار به این چشم انداز صعودی، واگرایی صعودی بین قیمت بیت کوین و شاخص قدرت نسبی (RSI) است. تنظیمات تحلیل تکنیکال زمانی شکل می‌گیرد که یک دارایی کف پایین‌ تر و RSI پایین‌ ترین مقدار را تشکیل می‌دهد که نشان دهنده واگرایی مذکور است.

با این حال، از آنجایی که مومنتوم در حال افزایش است، قیمت در نهایت به سمت صعودی می رود. بنابراین، سرمایه گذاران باید از یک عقب نشینی جزئی آگاه باشند که خط روند بالایی الگو کنج صعودی را که نقطه ورود خواهد بود، دوباره آزمایش می کند.

در حالی که هدف 41,618 دلار است، این شانس وجود دارد که روند صعودی به 42,979 دلار برسد که کل نرخ را به 12 درصد برساند.

چارت 4 ساعت بیت کوین
نمودار 4 ساعت بیت کوین

بررسی شاخص MVRV

برای اضافه کردن محرک ها و نشانه های بیشتر به این چشم انداز صعودی قیمت بیت کوین، می توان شاخص MVRV را بررسی کرد. این شاخص در درجه اول برای سنجش احساسات دارندگان استفاده می‌شود، زیرا میانگین سود/زیان سرمایه‌گذارانی را که در ماه گذشته توکن‌های BTC خریداری کرده‌اند، ردیابی می‌کند.

در این شاخص مقدار منفی نشان دهنده ضرر دارندگان کوتاه مدت و مقدار مثبت نشان دهنده سود این دارندگان است. احتمال فروش در شرایط دوم زیاد است، بنابراین سرمایه گذاران بلند مدت زمانی خرید می کنند که ارزش MVRV منفی باشد.

علاوه بر این، داده های Santiment نشان می‌دهد که -10% تا -15% جایی است که دارندگان طولانی‌ مدت انباشته می‌شوند. بنابراین، محدوده فوق‌ الذکر «منطقه فرصت» نامیده می‌شود، زیرا ریسک فروش کمتر است.

شاخص MVRV
شاخص MVRV

شاخص MVRV در بازه زمانی 30 روزه به پایین ترین سطح تاریخی خود در 9-% رسیده است و در حال حاضر در حدود -2.65% در نوسان است. علاوه بر این، سطح بالای محلی در حدود 10٪ تشکیل می شود که نشان می دهد فضای بیشتری برای BTC برای حرکت به سمت صعودی وجود دارد که با چشم انداز دقیق از دیدگاه تکنیکال مطابقت دارد.

📈نظر شما در مورد روند کوتاه مدت بیت کوین (BTC) چیست؟ تحلیل ها و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید…

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments