رکورد تاریخی (ATH) جدید ارز Waves

اوج تاریخی (ATH) جدید ارز Waves | آلت سیزن در گوشه و کنار است 

در روز قبل 1 میلیون ارز Wavesدر Binance معامله کرده شده است. این یک اتفاق نسبتاً رایج برای Waves در ماه گذشته بوده است، زیرا برای چندمین بار است که این اتفاق می افتد. هر بار، قبل از عقب نشینی نهایی، روند صعودی بیشتری وجود داشت. این ممکن است یک بار دیگر در ساعات آینده تکرار شود. بیت کوین نیز در چند روز گذشته با جهش از 45 هزار دلار یک بار دیگر قدرت داشته است و صعودی بودن آن گاهی اوقات آلت کوین ها و جفت های دلار آنها را تغذیه می کند.

نمودار 1 ساعته ارز waves

در 22 مارس، ارز WAVES به 34.9 دلار رسید. این همان سطحی بود که در اواسط سپتامبر سال گذشته متوقف شد. حجم بالای معاملات در چند ساعت گذشته شاهد شکسته شدن این سطح بود که نشانه ای از اعتقاد فعالان بازار بود.

نمودار 1 ساعته ارز waves

مجموعه ای از سطوح فیبوناچی اکستنشن (زرد) بر اساس حرکت قیمت از 16.73 دلار به 34.9 دلار در این ماه ترسیم شد. سطح توسعه 100% در 53.07 دلار قرار دارد که آن را به عنوان یک سطح سود کوتاه مدت نشان می دهد. با این حال، WAVES هنوز هم می تواند قدرت زیادی داشته باشد، بنابراین ممکن است سود جزئی نیز توصیه شود.

شاخص RSI

در نمودار ساعتی، RSI در آستانه رسیدن به بالاترین سطح است، حتی در شرایطی که قیمت یک واگرایی نزولی بالاتر داشت. این می تواند نشان دهنده عقب نشینی توکن به منطقه 38-40 دلار باشد. از سوی دیگر، بازه‌های زمانی بالاتر حرکت صعودی قوی را نشان دادند و هنوز واگرایی نداشتند، این بدان معناست که سودهای بیشتر همچنان بسیار محتمل می باشد. 

شاخص RSI

OBV در کنار قیمت افزایش یافته است که به این معنی است که رالی با تقاضای واقعی حمایت می شود.

جمع بندی

افزایش مستمر هنوز برای WAVES یک احتمال بود، و گرفتن سود جزئی و بارگذاری مجدد در یک عقب نشینی می تواند FOMO را دور نگه دارد. چنین عقب نشینی می تواند به عمق 40 دلار باشد، در حالی که در روند صعودی، سطح روانی 50 دلار و سطح افزایش 53 دلار احتمالاً به عنوان مقاومت عمل می کنند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments