قیمت لونا

رکورد تاریخی جدید (ATH) قیمت لونا در بحبوحه خرید بیت کوین توسط گارد بنیاد لونا

قیمت ارز لونا پس از اینکه Luna Foundation Guard یک سری خریدهای بزرگ بیت کوین انجام داد، به یک رکورد دیگر رسید.

قیمت لونا (LUNA) در اوایل امروز در صرافی بایننس به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 105.91 دلار رسید. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است. از نظر ارزش بازار در جایگاه هشتم باقی مانده است (درست پس از کاردانو).

بر اساس گزارشی که اخیرا توسط بلومبرگ منتشر شده است، گارد بنیاد لونا (LFG) مستقر در سنگاپور روز دوشنبه 135 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است.

تأیید شده است که آدرس مرتبط با این بنیاد در حال حاضر دارای ارزش تقریباً 1.32 میلیارد دلار بیت کوین است.

شایعات در مورد خرید بیت کوین ترا به عنوان یک دارایی ذخیره از هفته گذشته آغاز شد. تحلیلگران زنجیره ای چشم عقابی متوجه خریدهای مرتبط با این سازمان شدند، اما هیچ تایید رسمی وجود نداشت.

حدس و گمان در مورد اندازه خریدها، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال را بالاتر می برد و ثابت می کند که یکی از کاتالیزورهای اصلی صعود اخیر بیت کوین است. از این رو، بسیاری شروع به حدس و گمان کردند که Terra به تنهایی با این رالی صعودی در حال انجام را بر دوش خود حمل می کند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، قیمت بیت کوین اخیرا برای اولین بار در چند ماه گذشته از سطح 48000 دلار عبور کرد.

در 22 فوریه، Do Kwon، بنیانگذار و مدیر عامل Terraform Labs، اعلام کرد که قصد دارد اندازه ذخایر بیت کوین را به 10 میلیارد دلار افزایش دهد. با این حال، زیرساخت های فنی هنوز برای تحقق آن وجود ندارد.

Kwon ادعا می کند که بیت کوین قبلاً خود را ثابت کرده است، به همین دلیل است که برای کسی در صنعت ارزهای دیجیتال دشوار است که آن را زیر سوال ببرد. UST اولین ارز دیجیتالی است که استاندارد بیت کوین را پذیرفته است.

بنیاد ترا تصمیم گرفت در اوایل فوریه یک ذخیره ارزی بیت کوین ایجاد کند تا با دست نخورده نگه داشتن پیوند دلاری این ارز دیجیتال، ارزش استیبل کوین UST را تقویت کند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments