پیش بینی قیمت ایپ کوین در سال 2022

پیش بینی قیمت ارز ایپ کوین (APE) در سال 2022

توکن ApeCoin یکی از پرطرفدارترین و رو به رشد ترین توکن های بازار است که بسیاری از سرمایه داران در تلاش هستند تا شانس خود را برای سرمایه گذاری در آن امتحان کنند. خوب، سرمایه گذاری در بازار کار آسانی نیست، اما انتخاب سکه یا توکن یکی از سخت ترین لحظات است زیرا مردم از ریسک کردن در بازار می ترسند. در حال حاضر، ارز ApeCoin در بازار ترند است و شاید بسیاری از سرمایه گذاران به سمت خرید این توکن حرکت کنند. در کنار این، موارد زیادی برای تحلیل در بازار در رابطه با توکن وجود دارد. از این رو در ادامه به پیش بینی قیمت ایپ کوین در سال 2022 خواهیم پرداخت.

تحلیل فاندامنتال ارز APE

ابتدا اجازه دهید به اصول اولیه ارز ApeCoin بپردازیم. همه Yuga Labs را به عنوان خالق مجموعه Bored Ape Yacht Club یا مجموعه NFT میمون های کسل می شناسند. به دلیل جامعه عظیمی که این مجموعه دارد، راه اندازی توکن اجتناب ناپذیر بود. این تیم ادعا می کند که راه اندازی ارز ایپ کوین (ApeCoin) تلاشی برای عملکرد اکوسیستم میمون های کسل یا BAYC است. اگرچه تیم ها دقیقاً یکسان نیستند، هر دو ApeCoin و BAYC مستقیماً با یکدیگر مرتبط هستند. هیئت مدیره فعلی ارز ApeCoin متشکل از الکسیس اوهانیان، امی وو، ماریا باجوا، یات سیو و دین استاینبک است.

مجموعه میمون های کسل (Bored Ape Yacht Club) بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می کند. این بدان معنی است که توکن جدید آنها، ApeCoin، نیز بر روی این بلاک چین کار می کند. این باعث می شود آن را به یک توکن ERC-20 تبدیل کند. از طریق ApeCoin، تیم می‌خواهد به ساختن خط مقدم وب 3.0 کمک کند.

دارندگان ارز APE قادر خواهند بود تصمیم بگیرند که اکوسیستم در چه جهتی توسعه یابد و می توانند در مورد نحوه توزیع وجوه ApeCoin DAO رأی دهند.

62 درصد از تمام توکن‌های APE به صندوق اکوسیستم ApeCoin اختصاص داده شد که از آنها برای اجرای طرح‌های مختلف پروژه استفاده می‌شود.

نمودار ایپ کوین از ابتدا تا کنون
نمودار ایپ کوین از ابتدا تا کنون

عملکرد قیمتی ارز ایپ کوین از ابتدا تاکنون

طبق گفته Dextools، ایپ کوین با ارزش معاملاتی حدود 23.10 دلار به بازار پیوست. تنها چند دقیقه پس از اولین عرضه، قیمت آن به 50.00 دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. این پمپ فقط چند دقیقه دوام آورد. با گذشت زمان، قیمت توکن APE به زیر 10 دلار کاهش یافت. با این وجود، ارزش معاملاتی این توکن در حال حاضر بسیار متغیر است. اگرچه بازار کلی تا حدودی یک ماه نزولی را تجربه می کند، اما قیمت آن همچنان در حال برگشت است. با این حال، این کاملاً قابل درک است که تبلیغات گسترده آن موجب این تغییرات می شود. کاهش قیمتی که پس از راه‌اندازی رخ داد، انتظار می‌رفت زیرا هر دارنده BAYC/MAYC/BKYC هزاران توکن رایگان دریافت می‌کرد. این فقط یک فرض منطقی است که آنها بلافاصله پول نقد می کنند.

🟦 اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز را دارید میتوانید از خدما خرید ارز ApeCoin و فروش آن در سایت پی 98 استفاده کنید.

پیش بینی قیمت ایپ کوین در سال 2022

پیش بینی قیمت ارز ApeCoin در سال 2022

بازار ارزهای دیجیتال بهترین عملکرد خود را در سال 2022 نداشته است. در ماه ژانویه، بیت کوین به پایین ترین قیمتی که از سال 2020 تاکنون داشته سقوط کرد. با این حال، بازار به آرامی در حال بهبود است. با درک اینکه ApeCoin هنوز یک توکن بسیار جوان است، زمان زیادی برای شناسایی توسط اکثریت دارد. علاوه بر این، این نشانه در حال حاضر یک جامعه به دلیل Bored Ape Yacht Club دارد. پیش بینی می شود که قیمت ایپ کوین تا پایان سال 2022 به بالاترین سطح سالانه بین 65 تا 80 دلار برسد. اگر بازار آنطور که ما انتظار داریم صعودی نباشد، ApeCoin ممکن است سال را با بالاترین قیمت سالانه 50 دلار به پایان برساند.

پیش بینی قیمت ارز APE در سال 2022 توسط منابع معتبر

اگرچه بازار ApeCoin در حال حاضر بسیار نامشخص است، اما احتمالاً در آینده نزدیک آرام خواهد شد. چندین وب سایت پیش بینی هایی در مورد آینده این توکن انجام داده اند و ما آنها را به شما ارائه خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا پیش بینی قیمت ارز ApeCoin توسط منابع معتبر را با یکدیگر بررسی کنیم.

پیش بینی قیمت ایپ کوین در سال 2022 توسط پرایس پردیکشن (Price Prediction)

یکی از بزرگترین وب سایت های پیش بینی ارزهای دیجیتال،Price Prediction است. به تازگی، این وب سایت یک پیش بینی قیمت برای ApeCoin انجام داده است. طبق پیش بینی آنها، ایپ کوین قرار است روند صعودی را آغاز کند که تا پایان دهه ادامه خواهد داشت. بنابراین، خبرهای خوبی برای دارندگان این توکن در راه است.

پیش بینی قیمت ApeCoin در سال 2022 توسط کانر کنی (Connor Kenny)

در ادامه، ما یک یوتیوبر معروف ارز دیجیتال داریم. کانر کنی در ویدیوهای خود ارزهای دیجیتال و توکن های مختلف را پوشش می دهد. یکی از جدیدترین ویدیوهای او مربوط به ApeCoin و امکان این توکن برای رفتن x100 از جایی که الان هست را پوشش می‌دهد.

خوب، اگرچه کنی به نظر از این پروژه هیجان زده است، او باور ندارد که ApeCoin بتواند به این زودی ها 100 درصد رشد کند. این به معنای معامله ApeCoin با قیمت بیش از 1000 دلار است که باعث می شود ارزش بازار آن بیشتر از اتریوم باشد. اما با نگاهی منطقی تر رسیدن به چنین ارزش بازاری در مدت زمان کوتاهی غیر واقعی است.

پیش بینی قیمت ارز APE در سال 2022 توسط گاو کپیتال (Gov Capital)

تحلیلگران و کارشناسان برجسته سایت گاو کپیتال پیش بینی می کنند که توکن APE در پایان سال 2022 ممکن است با قیمت 15.302 دلار معامله شود. 

جمع بندی

یافته های ما نشان می دهد که سکه میمون در ماه های آینده رونق خواهد گرفت. قیمت توکن زیاد رشد نکرده است، به این معنی که پتانسیل آن برای سود آوری در آینده زیاد است. از سوی دیگر، متاورس و سکه های بازی در طول دوره توسعه عملکرد خوبی ندارند. این پیش‌بینی قیمت ایپ کوین در سال 2022 فقط بر اساس روندهای فعلی بازار است و با توجه به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان نخواهد داشت. بازار کریپتو بی ثبات است و قیمت ارز دیجیتال ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر کند. بنابراین هنگام سرمایه گذاری از مدیریت ریسک و سرمایه غافل نشوید.

تحلیل شما از پیش بینی قیمت ارز APE در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا ایپ کوین سرمایه گذاری خوبی در سال 2022 است؟

ApeCoin توسط برخی از بزرگترین بازیکنان در فضای NFT پشتیبانی می شود. علاوه بر این صرافی‌های بزرگ بلافاصله این توکن را فهرست کردند و باعث شد ارزش بازار آن ساعت‌ها پس از عرضه به بالای ۱۰ بیلیون دلار برسد. با این حال، ما به شما پیشنهاد میکنیم تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از عجله برای سرمایه گذاری در این نشانه، کمی صبر کنید. با این وجود، ما معتقدیم که این توکن پتانسیل بسیار زیادی دارد و ممکن است در آینده حتی x10 داشته باشد.

قیمت توکن APE در سال 2022 کاهش می یابد یا افزایش؟

هنگامی که این توکن برای اولین بار شروع به کار کرد، هزاران توکن به دارندگان BAYC/MAYC/BKYC داده شد. بعداً، زمانی که توکن به بازار پیوست، آن دارندگان عجله کردند تا تمام توکن‌های خود را بفروشند تا سود های کلانی را به دست آورند. به همین دلیل است که قیمت ApeCoin چند روز پس از راه‌اندازی آن سقوط کرد. این فقط یک اصلاح است و به این معنی نیست که نمی تواند دوباره به بالا بازگردد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments