سقوط استیبل کوین ترون | DAO برای حفظ پایداری USDD مبلغی معادل 700 میلیون دلار تزریق کرد!

سقوط استیبل کوین ترون | DAO برای حفظ پایداری USDD مبلغی معادل 700 میلیون دلار تزریق کرد!

پلتفرم تجزیه و تحلیل Nansen نشان داد که یکی از سرمایه دارانی که بر روی استیبل کوین ترون سرمایه گذاری کرده است، شروع به انتقال مقادیر زیادی USDD کرده است.

🛑در حالی که بازار هنوز به طور کامل از هجوم ناشی سقوط استیبل کوین ترا بهبود نیافته است، یکی دیگر از پروژه های استیبل کوین نشانه هایی از عدم پایداری را نشان می دهد که باعث ترس و گمانه زنی در جامعه شده است.

قیمت پروتکل استیبل کوین USDD در روز دوشنبه به 0.97 دلار در پلتفرم های اصلی معاملات ارزهای دیجیتال کاهش یافت. به همین دلیل، بازار با ترس از اینکه سرنوشت این پروژه از ترا پیروی کند، شروع به نظارت بر پروژه کرد. CurveSwaps، رباتی که بر نقل و انتقالات دارایی های بزرگ نظارت می کند، اخیراً 1 میلیون دلار USDD را به 997,339 تتر (USDT) تبدیل کرده است.

از سوی دیگر، پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Nansen نیز تشخیص داده است که یکی از وجوهی که بر رویUST depeg سرمایه گذاری شده، شروع به انتقال فعال مقادیر بیشتری از USDD و سایر استیبل کوین ها کرده است.

با نگاهی به داده های مربوط به وثیقه USDD، محقق Resdegen استدلال کرد که با نگاهی به پشتوانه استیبل کوین، USDD تنها 92 درصد وثیقه دارد. بدون در نظر گرفتن ترون، این نسبت به 73٪ کاهش می یابد.

در پاسخ به “ترس شدید موجود در بازار“، Tron DAO Reserve اخیراً اعلام کرد که 700 میلیون دلار سکه (USDC) برای دفاع از پایداری USDD دریافت کرده است. با این کار، تیم پشتیبان استیبل کوین توضیح داد که نسبت وثیقه USDD اکنون به 300 درصد افزایش یافته است.

در ماه مه، پایداری میان دلار و USDT نیز نشانه هایی از نوسانات را نشان داد، زیرا استیبل کوین در برخی صرافی ها زیر 0.99 دلار معامله شد. با این حال، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، به کاربران اطمینان داد که برخلاف سایر استیبل کوین‌ها، این پروژه دارای یک “پرتفوی قوی، محافظه کارانه و نقدینگی” است و توضیح داد که آنها قادر به حفظ ارزش دلاری USDT هستند.

در همان ماه، DEI، استیبل کوین وابسته به دلار توسط Deus Finance نیز نتوانست پیوند خود را حفظ کند. استیبل کوین الگوریتمی حدود 0.52 سنت کاهش یافت و از 100 میلیون دلار ارزش بازار به 52 میلیون دلار کاهش یافت.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments