5 توکن برتر متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2023

5 توکن برتر متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2023

تمرکز سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به سرعت به سمت فناوری تغییر می کند. بنابراین، یک بازار بالقوه برای توکن های متاورس در سال 2023 ناشناخته باقی می ماند.

محبوبیت اصطلاح “متاورس” هر روز در حال افزایش است. متاورس به بزرگترین رویداد در صنعت کریپتو در آینده تبدیل خواهد شد، درست مانند ارزهای دیجیتال و توکن های NFT. اگرچه این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی خود است، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال و فناوری اطلاعات شروع به علاقه مندی به آن کرده اند. بنابراین، توکن‌های متاورس، یک حوزه ناشناخته را در سال 2023 نشان می‌دهند.

خبر خوب این است که پروژه های مرتبط با متاورس هنوز در مراحل ابتدایی هستند. ارزش سکه آنها معمولاً پایین است، اغلب آنها زیر 1 دلار و گاهی کمتر از یک سنت است. در نتیجه، تقریباً هر کسی اکنون می تواند سرمایه گذاری کند.

5 توکن برتر متاورس با بازدهی عالی در سال 2023

برخی از پروژه های متاورسی که شما با سرمایه گذاری در آنها می توانید به درآمد خوبی در سال 2023 برسید، عبارت است از:

خرید و فروش ارز ایپ کوین

ایپ کوین (APE)

از آنجایی که ایپ کوین یک توکن ERC-20 است، می توان آن را در بلاک چین اتریوم یافت. به عنوان یک توکن حاکمیتی و کاربردی، به مالکان امکان دسترسی به بازی‌ها و سایر کالاها و خدماتی را می‌دهد که فقط در اختیار کسانی قرار می گیرد که برای خرید ایپ کوین اقدام کرده اند، و همچنین امکان مشارکت در مدیریت اکوسیستم Ape را فراهم می‌کند.

تاریخ راه اندازی ارز ایپ کوین 17 مارس بود. با این حال، در آن زمان، پیش بینی می شد که 30 درصد از کل عرضه 1 میلیارد سکه در گردش باشد.

قیمت ایپ کوین امروز 3.63 دلار است، با ارزش بازار 1.3 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته 6.97٪ کاهش یافته است. اکنون 91 میلیون دلار است. در عین حال، عرضه در گردش تقریباً 361,250,000 توکن APE است.

خرید و فروش ارز سندباکس

سندباکس (Sand)

Sandbox، یک پروژه متاورس کریپتو، عملکرد تحسین برانگیزی داشته است. SAND، توکن بومی پلتفرم به طور پیوسته در طول سال 2021 افزایش یافت و در سه ماهه چهارم از آستانه 1 دلار عبور کرد.

توکن‌های متاورس SAND می‌توانند توسط بازیکنان برای ایجاد NFT استفاده شوند. ارز سندباکس، درست مانند تعداد بی‌شماری دیگر، مبتنی بر اتریوم است. طبق گفته Fortune، به تازگی فصل 3 آلفا (Alpha Season 3) را منتشر کرده است که پیش بینی می شود 500000 کاربر جذب کند.

قیمت سندباکس امروز 0.4052 دلار است و با ارزش بازار 609 میلیون دلار و با کاهش 2.21 درصدی معامله می شود . در عین حال، عرضه در گردش تقریباً 1,499,470,108 توکن SAND است.

خرید و فروش ارز مانا

 دسنترالند (Mana)

یک پروژه معروف متاورس ارزهای دیجیتال که اغلب در سرفصل ها قرار می گیرد، دسنترالند نام دارد. این تا حدی ناشی از شوق NFT ها بود، که به ارز مانا توکن اصلی پلتفرم، دستاوردهای عظیمی داد. این پلتفرم توسط بسیاری از دارندگان NFT استفاده شد. با این حال، NFT ها تنها چیزی نیستند که در این پلتفرم متاورس ارائه می شوند. شما با خرید ارز مانا توانایی ساخت بازی های مجازی، املاک مجازی و سایر کالاهای دیجیتالی را دارید.

توکن بومی پلتفرم دسنترالند امروز با قیمت 0.302 دلار معامله می شود. این ارز رمزنگاری شده با ارزش بازار 558 میلیون دلار در 24 ساعته گذشته 2.30 کاهش یافته است. اکنون 39 میلیون دلار است. در عین حال، عرضه در گردش تقریباً 1,855,084,192 توکن Mana است.

متاهیرو (Metahero)

آواتارهای اشیاء و افراد دنیای واقعی با وضوح بالا با استفاده از اسکن سه بعدی به عنوان بخشی از پروژه جدید متاورس Metahero ایجاد می شوند. این کسب و کار حتی یک اتاق اسکن در دوحه راه اندازی کرده است که موارد را اسکن می کند و نسخه دیجیتال و سه بعدی آنها را برای دنیای متاهیرو تولید می کند.

همکاری هایی که راب گرین، خالق Everdome اخیرا با دیگر همتای متاورس آن پروژه داشته است. با این حال، این می تواند از Metahero نیز پشتیبانی کند.

استار اطلس (Star Atlas)

پروژه ای به نام Star Atlas بر اساس یک بازی ویدیویی خیره کننده بصری ساخته شده است. محل بازی آینده بسیار دوری است، به ویژه سال 2620، جایی که بازیکنان می توانند قلمرو را تسخیر کنند و منابع را در یک محیط بسیار آینده نگر جمع آوری کنند.

یک توکن متاورس به نام ATLAS در بازی استفاده می شود و از طریق گیم پلی به دست می آید. آن را به عنوان یک بازی معمولی مبتنی بر پاداش در نظر بگیرید که در آن سکه ها را از طریق گیم پلی و دستاوردها جمع آوری می کنید. این بازی بر روی بلاک چین سولانا ساخته شده است که نسبت به پروژه های مبتنی بر اتریوم از مزایای تراکنش کمتری برخوردار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments