دوج کوین نیازمند یک رالی حیاتی | حرکت بعدی Doge به کدام سمت است؟

دوج کوین نیازمند یک رالی حیاتی | حرکت بعدی Doge به کدام سمت است؟

📍دوج کوین پس از آزمایش مجدد سطح 0.07100 دلار، فرصت های خرید را ارائه داد.

📍حرکت به زیر 0.06930 دلار می تواند پیش بینی فوق الذکر را باطل کند.

اصلاح قیمت اخیر دوج کوین (Doge) منجر به حدود 9 درصد کاهش ارزش شد. DOGE از 0.07749 دلار به 0.06930 دلار کاهش یافت. با این حال، اگر حمایت اخیر 0.06930 دلار حفظ شود، گاوها می توانند بهبود قیمت را با پتانسیل افزایش 9 درصدی با هدف قرار دادن 0.07749 دلار ایجاد کنند.

خرید و فروش دوج کوین

در زمان انتشار، DOGE پس از شکستن به زیر سطح حمایت فوری 0.07100 دلار، با قیمت 0.07129 دلار معامله شد. اگر این قیمت کاهش یافته تقاضای بیشتری را به خود جلب کند، گاوها با خرید دوج کوین می توانند تغییر قیمت ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند مقاومت فوری 0.07749 دلار را در چند روز آینده هدف قرار دهند.

♦️با این حال، قبل از اینکه سرمایه‌گذاران برای معاملات Long موقعیت‌های ورودی ایجاد کنند، یک هشدار وجود دارد که ارزش ارزیابی دارد.

آیا پشتیبانی 0.07100 دلار حفظ می شود؟

قیمت دوج کوین پشتیبانی 0.07100 دلاری سه بار تست کرده است، دو بار در ماه نوامبر و یک بار در دسامبر. اما آیا گاو ها می توانند این قیمت را حفظ کنند تا دوج کوین رالی صعودی را آغاز کنند؟

چارت روزانه قیمت دوج کوین

شاخص جریان پول (MFI) نشان می‌دهد که احتمالاً تغییر قیمت در جریان است. پس از رکود اخیر، این معیار افزایشی را نشان می‌دهد که انباشت اتفاق افتاده است. بنابراین، فشار خرید کمی ایجاد شده بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) هر زمان که به سطح 30 نزدیک شده نتوانسته است عبور کند. اگر روند تکرار شود، عدم شکست RSI در این سطح می‌تواند نشانه معکوس شدن قیمت باشد. رد RSI و حرکت رو به بالا نشان دهنده افزایش فشار خرید است که می تواند گاوهای DOGE را تقویت کند.

بنابراین، دوج کوین می تواند رالی صعودی را آغاز کند و بالاتر از سطح مقاومت در 0.07749 دلار شکسته شود. اما قبل از انجام این کار، گاوهای DOGE باید قدرت کافی برای شکست سطح 0.07456 دلار را داشته باشند. بنابراین، این سطوح می توانند به عنوان اهدافی برای موقعیت های Long عمل کنند.

♦️حد ضرر زیر 0.06930 دلار قرار می گیرد. شکست زیر این حمایت نشان دهنده تسلط خرس ها بر بازار و بی اعتباری پیش بینی فوق خواهد بود. به این ترتیب، سرمایه گذاران باید موقعیت های خرید خود را ببندند. این حرکت نزولی باعث می‌شود DOGE با پشتیبانی جدید در قیمت 0.06559 دلار حمایت شود.

بنابراین، سرمایه گذاران باید مراقب شاخص جریان پول (CMF) از نقطه صفر باشند تا سیگنال تایید روند صعودی در کنار شاخص RSI در عدد 30 باشد.

افزایش فعالیت های توسعه در دوج کوین و کاهش اعتماد سرمایه گذاران

طبق گفته Santiment، دوج کوین تا زمان انتشار شاهد افزایش فعالیت های توسعه بود. این تغییر مثبت احتمالاً بر افزایش جزئی قیمت DOGE تاثیر گذاشته است.

اندازه گیری احساسات سرمایه گذاران

با این حال، سرمایه گذاران به ادامه رالی نزولی تمایل دارند، زیرا احساسات منفی بیشتر شده است. آیا تمایل نزولی می تواند مانع از برگشت احتمالی قیمت از افزایش فعالیت های توسعه شود؟

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments