معرفی 3 ارز دیجیتال با عملکردی بهتر از بیت کوین در سال 2024

معرفی 3 ارز دیجیتال با عملکردی بهتر از بیت کوین در سال 2024

بازار ارزهای دیجیتال در ماه های اول سال 2024 به روند صعودی خود ادامه می دهد. در واقع، برای اولین بار از آوریل 2022، کل ارزش بازار از مرز 2 تریلیون دلار فراتر رفت که یک دستاورد مهم است.

در هفته گذشته، بیت کوین با افزایش حدود 20 درصدی، پیشتاز این صنعت بوده، در حالی که اکثر آلت کوین ها عقب مانده اند. با این حال، برخی هم هستند که به راه خود ادامه می‌ دهند.

آلت کوین ها به دلیل نوسانات شناخته شده هستند و بسیاری از آنها در چرخه های قبلی عملکرد قابل توجهی نسبت به بیت کوین داشته اند. به عنوان مثال، داده های Dune Analytics نشان می دهد که از ابتدای سال 2023، سولانا عملکرد شگفت انگیزی داشته است. این فقط یک نمونه است.

بازدهی سولانا در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال تا سال 2024
بازدهی سولانا در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال تا سال 2024

با در نظر گرفتن این موضوع، تصمیم گرفتیم از ChatGPT بپرسیم، که کدام آلت کوین ها بهترین شانس را برای عملکرد بهتر از بیت کوین در سال 2024 دارند، با این فرض که بازار به عملکرد خوب خود ادامه می دهد.

خرید و فروش اتریوم

اتریوم (ETH)

پیشتاز امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، اتریوم، همیشه مورد بحث است. براساس گفته ChatGPT، اتریوم برای مدت طولانی پس از بیت کوین به عنوان با ارزش ترین ارز دیجیتال در نظر گرفته شده است – و این درست است. اکنون سال هاست که از نظر ارزش کل بازار رتبه دوم را حفظ کرده است و موقعیت خود را به عنوان یک الماس آبی در بازار ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است.

اتریوم راه را برای تامین مالی غیر متمرکز (DeFi) و توکن‌ های غیر قابل تعویض (NFT) هموار کرده است. ارتقاء مداوم آن، مانند انتقال به اتریوم 2.0 (که شامل تغییر از اثبات کار به اثبات سهام است)، با هدف بهبود مقیاس پذیری، امنیت و پایداری، به طور بالقوه افزایش جذابیت و پذیرش آن است. 

از نظر عملکرد قیمت، اتریوم در سال 2024 با بیت کوین برابری می کند. با توجه به CryptoRank، هر دو حدود 20 درصد افزایش یافته اند، اما شاخص نوسانات ETH با نرخی 10 درصد بالاتر برتری دارد. این نشان می دهد سرمایه گذاران بیشتر به دنبال خریداری سریع اتریوم هستند.

خرید و فروش ریپل

ریپل (XRP)

ریپل همیشه یک ارز دیجیتال با طرفداران بسیار زیاد بوده است و به همان اندازه افرادی که فکر می‌ کنند مزایای زیادی از سایر سکه‌ها ندارد.

در هر صورت، این یک واقعیت است که XRP در سال های گذشته به خوبی در بین 10 ارز دیجیتال برتر باقی مانده است، علیرغم این واقعیت که درگیر یک نبرد قانونی شرورانه علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد وضعیت نظارتی آن بوده است.

کمیسیون استدلال می‌ کند که XRP یک اوراق بهادار است و باید به این ترتیب تنظیم شود و ادعا می‌ کند که Ripple Labs زمانی که XRP را برای اولین بار به فروش رساند، اوراق بهادار ثبت نشده‌ ای را به ارزش بیش از یک میلیارد دلار ارائه کرد. یک قاضی آمریکایی از آن زمان حکم داد که فروش XRP در مبادلات ثانویه به منزله پیشنهاد قراردادهای سرمایه گذاری نیست، که اساساً قیمت XRP را در زمان عرضه دو برابر کرد.

جالب اینجاست که از ابتدای سال 2024، ریپل 14 درصد از ارزش خود را از دست داده است. با این حال، معامله گران همچنان برای خرید ریپل با نرخ ارزان اقدام می کنند که این یک محرک واضح برای آینده درخشان این ارز دیجیتال است. با تعیین تاریخ آزمایشی برای آوریل امسال، یک نتیجه مثبت ممکن است تاثیر قابل توجهی بر قیمت آن داشته باشد.

ChatGPT همچنین برخی از نقاط قوت دیگر را بیان کرد:

ارز دیجیتال XRP که توسط آزمایشگاه ریپل توسعه داده شده است، برای تسهیل پرداخت‌ های مرزی سریع، ارزان و مقیاس‌پذیر طراحی شده است. برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال که دامنه وسیع تری از برنامه های غیرمتمرکز را هدف قرار می دهند، XRP بر تبدیل شدن به یک پل ارتباطی برای موسسات مالی تمرکز دارد که در صورت پذیرش گسترده توسط بخش بانکی، می تواند شاهد رشد قابل توجهی در ارزش باشد.

خرید و فروش سولانا

سولانا (SOL)

در نهایت، ربات هوش مصنوعی SOL را به عنوان یک رقیب جدی برای عملکرد بهتر از BTC در سال 2024 معرفی کرد. 

فعالیت شبکه در Solana با هجوم سرمایه گذاران برای تهیه سولانا به منظور انجام تراکنش‌ های سریع‌ تر، ارزان‌ تر، و همچنین فراوانی برنامه‌ های DeFi و اکوسیستم پر جنب و جوش NFT، در حال رشد است. با وجود برخی مشکلات، SOL یک آلتکوین برای زیر نظر گرفتن در سال 2024 است. 

ChatGPT همچنین گفت:

سولانا به خاطر توان عملیاتی بالا و سرعت تراکنش های سریع، با هزینه تراکنش های قابل توجه کمتر در مقایسه با اتریوم شناخته شده است. پتانسیل آن برای مقیاس‌ پذیری و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)، از جمله پلتفرم‌های DeFi و NFT، آن را به یک کاندیدای قوی برای افزایش پذیرش در بازار صعودی تبدیل می‌کند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.4 8 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد پارسا
محمد پارسا
2 ماه قبل

اتریوم واقعا بیت کوین رو میذاره تو جیبش خیلی داره صعود میکنه من خودم خیلی وقت پیش یک واحد کامل اتریوم خریدم الان ۵۰ میلیون سود کردم،یکی از همکارام بهم گفت

A.F.Z
A.F.Z
2 ماه قبل

در آستانه هاوینگ بیتکوین بعضی از میم کوینها منفجر میشن و قیمتا الان خاطره میشن

آخرین ویرایش2 ماه قبل توسط A.F.Z
فرشته
فرشته
2 ماه قبل

قطعا اتریوم قراره خیلی بیشتر از اینا صعود کنه با توجه بفعالیت و خوب شبکش و همچنین تلاش برای ای تی اف

علی جواهری
علی جواهری
2 ماه قبل

سلام دوستان من حدودا زمان زیادی رو سپری کردم واسه ارز دیجیتال یک نصیحت دارم واسه ثروت مند شدنتون روی ارزی سرمایه‌گذاری کنید مطمعن باشید که ضرر نمیکنید البته زمانی باید اقدام کنید که ریزش اصلی اتفاق افتاده باشد . ارزی که معرفی میکنم یکی از سودآورترین ارزی است که شما رو زودتر تکون میده این ارز خیلی زودتر از همه رشد میکند و بعد از فروش این ارز اون موقع برین ارز دیگه رو بگیرین( snt ) بعد از فروش این ارزی که معرفی کردم اقدام به خرید ارز سولانا انجام بدین ، به امید پولدار شدن تک تکتون .

زهرا
زهرا
2 ماه قبل

منم فک میکنم بعد هاوینگ تنش بیت کوین بخوابه و اره واقعا بعضی الت کوینا قطعا بهتر عمل خواهند کرد.