ارزهایی با پتانسیل بالا

سه الت کوین ارزان زیر 1 دلار برای 100 برابر کردن سرمایه در بلندمدت

سرمایه گذاری در آلتکوین های تراشه آبی مانند ریپل (XRP) و دوج کوین (Dogecoin ) می تواند نرخ سود و پاداش بالایی داشته باشد و در عین حال هم چالش برانگیز باشد. این توکن‌ها در چرخه‌های مختلف انعطاف‌پذیری نشان داده‌اند، و همین اتفاق باعث افزایش پتانسیل آن‌ها در سال ۲۰۲۴ می‌شود.

بازار کریپتو دوباره به حالت سبز بازگشته است و بازدهی در ماه می را سودآور تر کرده است. قیمت بیت کوین پس از سقوط شدید به 56500 دلار در ماه آوریل، روز دوشنبه به 72000 دلار رسید. اتریوم، بزرگترین آلتکوین تراشه آبی، از حمایت 2800 دلاری به بالاترین سطح بالای 3700 دلار دست یافت.

خرید و فروش تتر پی98

این افزایش قیمت باعث ایجاد احساسات صعودی در بین سرمایه گذارانی می شود که مایلند بیشترین سود را در طول این دوره صعودی کسب کنند. با این حال، محدود شدن به آلت کوین های مناسب برای خرید، برای بسیاری یک تصمیم دشوار است.

آلتکوین‌هایی که در این مقاله معرفی شده اند مقرون به صرفه هستند، اما همچنین پتانسیل این را دارند که در کنار ارزهای دیجیتال اصلی برای خرید مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) جمع شوند. با این وجود، سرمایه گذاران باید قبل از خرید هر یک از این سکه ها با پتانسیل تبدیل یک سرمایه گذاری 1000 دلاری به 100000 دلار در سال 2024، بررسی های لازم را انجام دهند.

ریپل (XRP)

قیمت ریپل (XRP ) یک رالی بازگشتی از سطح حمایت را در 0.5 دلار طی کرد و پس از آن یک رشد قابل توجه به 0.54 دلار را تجربه کرد و قبل از اینکه روند اصلاحی روز چهارشنبه شروع شود، قیمت افزایش یافت. این عملکرد چشمگیر ریپل به اخبار مربوط به ETF های نقطه ای اتریوم وابسته بود. همانطور که در پیش بینی قیمت اتریوم گزارش شده است، تحلیلگران ETF شانس تایید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را از 25٪ به 75٪ بازبینی کردند.

اگرچه احساسات صعودی پیرامون ETF هنوز پابرجاست، ریپل با نوسانات شدیدی مواجه است. داده های بدست آمده نشان می دهد که این می تواند طی یک اصلاح 3 درصدی در 24 ساعت  قیمت را به 0.5313 دلار برساند.

نمودار تکنیکال ریپل
نمودار تکنیکال ریپل

یک ETF برای ریپل می‌تواند به افزایش قیمت پیش‌بینی‌شده سکه در سال‌های 2024 و 2025 کمک کند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ریپل به بالاترین حد خود برسد و حتی شکاف قیمت را تا 10 دلار در رالی گاوی کاهش دهد.

🔺در همین حال، بسته شدن روزانه بالای میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 0.536 دلار ممکن است ساختار صعودی را در معاملات بعدی تقویت کند. همانطور که باندهای بولینگر فشرده تر می شوند، شانس و بزرگی رالی صعودی را افزایش می دهند.

خرید و فروش ریپل پی98

اگر ریپل از میانگین متحرک نمایی 200 روزه بالاتر رود، ترس از دست دادن ممکن است حرکت بزرگی را شروع کند و فاصله قیمت فعلی را به 1 دلار کاهش دهد. نقاط عطف کلیدی قیمت ریپل باید برای تایید روند صعودی بلندمدت شامل سطوح مقاومت 0.6 دلار، 0.7 دلار و 0.8 دلار می باشد

پالیگان(MATIC)

ارز پالیگان، یک توکن ارز دیجیتال بومی یکی از بلاک چین های لایه 2 پیشرو اتریوم، از اواسط ماه می شاهد افزایش تقاضای مجدد بود که نشان دهنده بازگشت V شکل از 0.643 دلار بود. این بهبود ارزش دارایی را 11.8 درصد افزایش داد و در حال حاضر توکن متیک در 0.718 دلار معامله میشود.

نمودار قیمت پالیگان
نمودار قیمت پالیگان

طی شش هفته گذشته، قیمت پالیگان(MATIC) بین دو سطح افقی در 0.768 دلار و 0.643 دلار در نوسان بوده است. در این دوره، قیمت چندین بار از هر دو سطح صعود کرده است که نشان دهنده عدم تسلط خریداران و فروشندگان است. با این حال، بررسی دقیق‌تر نمودار روزانه، تشکیل سطوح پایین‌تر را از طریق چارت های شمعی و کندل ها ثبت کرده است، که نشان‌دهنده افزایش تدریجی نفوذ خریداران در بازار است.

خرید و فروش پالیگان

🔺اگر رشد قیمت توکن متیک (MATIC) موفقیت آمیز باشد، می تواند از مرز 0.85 دلار فراتر رفته و 0.95 دلار را هدف بعدی خود  قرار دهد و یک  سود 24 درصدی را به همراه داشته باشد.

پپه (PEPE)

قیمت پپه با 24.65 درصد افزایش به 0.00001383 دلار رسیده است. این افزایش ارزش بازار آن را به 5.82 میلیارد دلار رسانده و آن را در رتبه 21 در میان لیست ارزهای دیجیتال قرار داده است. به نظر می رسد سرمایه گذاران به پپه روی آورده اند، در حالی که از سکه های میم قدیمی مانند دوج کوین(DOGE) و شیبا اینو(SHIB) صرف نظر می کنند.

حجم معاملات در 24 ساعت گذشته نیز جهش قابل توجهی را نشان داده است و با 89.75 درصد صعود به 4.43 میلیارد دلار رسیده است که 76.14 درصد از ارزش بازار را به خود اختصاص می دهد. عرضه در گردش در 420.69 تریلیون پپه باقی می ماند که حداکثر عرضه این میم کوین است.

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

بسیاری از موقعیت های خرید برای تریدر ها دیده میشود که به روند صعودی اشاره می کنند. به طور همزمان،حدس هایی در مورد تایید احتمالی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) در ایالات متحده، خوش بینی در بازار را افزایش میدهد. این تحولات به احساسات مثبت در میان سرمایه گذاران کریپتو اشاره دارد.

روند صعودی فعلی، پپه را از سطح مقاومت 0.000015 دلاری عبور داده است که به یک رالی بلندمدت اشاره دارد. اگر حرکت صعودی ادامه یابد، پپه می‌تواند سطوح 0.00003 دلار و حتی 0.00005 دلار را هدف قرار دهد.

جمع بندی

سرمایه گذاری روی آلت کوین های بلو چیپ  یا تراشه آبی نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارد. با این حال، پس از شناسایی سکه های مناسب برای خرید، تنها چیزی که باقی می ماند مدیریت پورتفولیو است. برای خرید آلتکوین هایی مانند ریپل، دوج کوین و پپه، بهترین وقت سرمایه گذاری و خرید است و این کوین های با پتانسیل به زودی سیگنال های رشد قوی ثبت خواهند کرد. پس تا قیمت افزایش پیدا نکرده دست به کار بشید!

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments