پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت پایه بیت کوین در 2024 به 150 هزار دلار میرسد!

🔸گاو بیت کوین، تام لی پیش بینی میکند که بیت کوین تا قبل از پایان سال، قیمت فعلی خود را دو برابر می کند.

🔸تام لی، تحلیلگر با تجربه بازار کریپتو می گوید که  بیت کوین در مسیر رسیدن به 150000 دلار در سال 2024 است.

در مصاحبه ای در CNBC در اوایل این ماه، لی، شریک مدیریت و سرپرست تحقیقات فاندسترت (Fundstrat Global Advisors)، آخرین پیش بینی صعودی خود را از قیمت بیت کوین اعلام کرد.

خرید و فروش تتر پی98

تام لی هدف قیمت بیت کوین را 150000 دلار پیش بینی میکند

بیت کوین در این هفته هیچ کمبودی در اهداف قیمتی خوش بینانه ندارد، اما برخی تحلیلگران بر روند بلندمدت جریان قیمتی بیت کوین تمرکز کرده اند.

تام لی یکی از همین تحلیلگران است و اعلام کرده که قرار است شاهد یک قیمت شش رقمی از بیت کوین در سال جاری باشیم.

او گفت: «به نظر من، بیت کوین هنوز در اوایل چرخه صعودی قرار دارد، بنابراین این ایده که می تواند امسال به 150000 دلار برسد، هنوز یک پیش بینی خوشبینانه است.

خرید و فروش بیت کوین پی 98

🔸چنین قیمتی دوبرابر بالاترین رکورد تاریخی خواهد بود، که در ماه مارس قبل از عقب نشینی به 56000 دلار در ابتدای این ماه خواهد رسید.

لی در توضیح استدلال خود به تغییرات کلان اقتصادی از ایالات متحده اشاره کرد:

سیاست های فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره  موضوعی کلیدی است که توسط تریدرهای دارایی های با ریسک  بالا مورد توجه قرار می گیرد.او گفت:

من فکر می‌کنم به همین دلیل است که بازارها در حال بهبود هستند و تنها دلیلش تغییر در سیاست های پولی هستند بیشتر یک سیاست پولی داویش!

لی در عرصه ارزهای دیجیتال به دلیل پیش بینی های قیمت بیت کوین خود شناخته شده است. او این هفته به دنبال کنندگان توییتر خود اعلام کرد که طولانی بودن جریان اصلاحی بیت کوین نتیجه داده است.

او هنگام بحث در مورد تز سرمایه گذاری  شرکت خود Fundstrat نوشت: 

 سرسخت بودن از نظر فکری پرهزینه است.

نمودار روزانه جفت ارز BTC/USD
نمودار روزانه جفت ارز BTC/USD

جفت ارز BTC/USD در زمان نوشتن این مقاله در 23 می، طبق داده های بدست آمده، حدود 70000 دلار معامله شد که 15 درصد از ماه گذشته تا به امروز افزایش یافته است.

در همین حال، آخرین تخمین‌های فد واچ تول (FedWatch Tool) و  گروه سی ام ای (CME) نشان می‌دهد که تحلیلگران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال  تنها بر این باورند که کاهش نرخ بهره محتمل‌ترین گزینه در نشست سپتامبر فدرال رزرو است.

آخرین صورتجلسه ماه می کمیته بازار آزاد فدرال یا FOMC که این هفته منتشر شد، علاوه بر این بر این ایده تاکید کرد که سیاست های جدید صحبت شده در جلسه فقط در حد یک صحبت باقی میماند و اعمال نمی شوند.

در این بیانیه آمده است: 

  • شرکت‌کنندگان در مورد حفظ سیاست محدود کننده فعلی برای مدت طولانی‌تر در صورتی که تورم نشانه‌هایی از حرکت پایدار به سمت 2 درصد ثبت کند صحبت کرده اند، در غیر این صورت خواهان  کاهش محدودیت سیاست  بودند و گفتند این سیاست ها ممکن است بازار را تضعیف کند و همچنین شرکت کنندگانی بودند که خواهان تشدید بیشتر سیاست ها بودند فقط به این شرط که این سیاست های جدید نرخ تورم را کاهش دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments