تحلیل شیبا

تحلیل تکنیکال ارز شیبا ( 3 خرداد 1403)

طبق داده های به دست امده، آخرین روند معاملات شیبا اینو (SHIB) یک الگوی مثلث متقارن ساخت که این سیگنال رشد تحت تأثیر اخبار ETF اتریوم بر بازار آلت‌کوین و جریان صعودی توکن شیبا اینو در آینده اثر گذاشته است.

روز چهارشنبه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افت قابل توجهی بود که باعث کاهش 1 تا 2 درصدی در دارایی های دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم شد. پس از رشد قابل توجه در اوایل این هفته، بازار احتمالاً در حال تثبیت است تا حرکت صعودی خود را دوباره از سر بگیرد. با این حال، اکثر آلتکوین‌های اصلی از جمله شیبا اینو، امروز روند نزولی را دنبال می‌کنند که وقت مناسبی برای تریدرهایی است که به دنبال سود از روند قیمتی پایین در بازار هستند.

خرید و فروش تتر پی98

تاثیر ETF های اتریوم بر شیبا اینو

روند اصلاحی اخیر ترید شیبا اینو در یک الگوی مثلث متقارن در هفت هفته گذشته، دو خط روند همگرا به عنوان مقاومت و حمایت  را برای قیمت شیبا اعمال کردند و آن را به محدوده کوچکی کاهش دادند.

محدوده فشرده شده منجر به شکست قاطع از خط روند بالایی الگو در 15 می شد. این سیگنال صعودی نشان دهنده پایان روند اصلاحی است و حمایت مناسبی را برای تقویت یک رالی بالاتر برای خریداران فراهم می کند

خرید و فروش شیبا اینو

علاوه بر این، بازار شاهد یک حرکت خرید مجدد در این هفته بود زیرا اتریوم در جریان احتمالی تایید ETF هایش افزایش یافت. به همین دلیل، قیمت شیبا در 22 می به 0.0000268 دلار به بالاترین حد خود در 4 هفته گذشته رسید.

با این حال، جریان بهبود بازار یک عقب نشینی جزئی انجام می دهد، جایی که قیمت شیبا 3 درصد زیان روزانه را نشان می دهد و به 0.00002534 دلار می رسد. اگر حرکت نزولی ادامه یابد، این میم کوین ممکن است 4.9 درصد دیگر سقوط کند تا خط روند حمایت مثلث متقارن رو دوباره تست کند.

🔸این حمایت می‌تواند حرکت صعودی را بازیابی کند و سکه شیبا اینو را تا هدف احتمالی 0.000028 دلار و سپس  0.000032 دلار هدایت کند.

اندیکاتور های تکنیکال:

🔸باند بولینگر: قیمت توکن شیبا مرز بالایی اندیکاتور باند بولینگر را به چالش میکشد و نشان میدهد که خریداران در حال ترید این کوین در حجم بی سابقه ای هستند.

نمودار تکنیکال شیبا اینو
نمودار تکنیکال شیبا اینو

 🔸شاخص قدرت نسبی: شیب روزانه RSI به بالای خط وسط رسیده است که احساس صعودی رو به رشد در بازار را تضمین می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments