احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک

احتمال افزایش 26 درصدی لونا کلاسیک | تجزیه و تحلیل قیمت LUNC

پس از سقوط صرافی FTX و شرکت های مرتبط با آن، کاهش قیمت لونا کلاسیک (LUNC) متوقف نشده است. سرمایه‌گذاران به آشفتگی خونین ایجاد شده توسط مسائل بی‌پایان در یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان پاسخ دادند و این ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به زیر 1 تریلیون دلار رساند.

شرایط مشابهی برای Terra Luna Classic با سقوط 28 درصدی قیمت وجود دارد. در روز گذشته، لونا کلاسیک 1.18 درصد دیگر از ارزش خود را از دست داد و در زمان نگارش مقاله با قیمت 0.000179 دلار معامله می شود.

🔴با توجه به ابهامات متعددی که در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، بهبود فوری کاملاً بعید است. با این حال، بسیاری پیش بینی می کنند که بازار به زودی به پایین ترین سطح خود برسد و برای یک پامپ قیمت آماده شود. 

قیمت لونا کلاسیک بالا می رود؟

قیمت لونا کلاسیک با وجود غرق شدن بازار در شرایط نامطلوب در سطح 0.0001640 دلار حمایت شد. بهبودی سریع دنبال شد، اما به محض اینکه LUNC با میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) (قرمز) در حدود 0.0001949 دلار رسید، پتانسیل خود را برای ادامه رالی صعودی از دست داد. بدین ترتیب به دلیل شرایط اسفناک بازار، این توکن تا 0.0001820 دلار سقوط کرد. 

چارت 2 ساعت لونا کلاسیک

براساس تحلیل لونا کلاسیک همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید اگر الگو مثلث متقارن در چارت قیمت تایید شود ممکن است سقوط بیشتر یا یک ریزش 26 درصدی دیگر رخ دهد.

📍تا زمانی که شکست روند صعودی یا نزولی را ایجاد کند، این الگو خنثی است.

با توجه به شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD)، احتمال یک اصلاح قیمت وجود دارد.  قیمت لونا کلاسیک هنوز در کنترل خرس ها است و این رالی نزولی زمانی باطل می شود که میانگین متحرک نمایی 12 روزه (به رنگ آبی) از میانگین متحرک نمایی 26 روزه (قرمز) عبور کند و آن را به سمت بالا بشکند. 

سرمایه گذاران قبل از خرید لونا کلاسیک در بازار،احتمالاً منتظر یک کاهش قیمت هستند تا در صورت شروع یک رالی صعودی احتمال دستیابی به لونا کلاسیک یک دلاری را افزایش دهند و پس از بهتر شدن شرایط بازار سود ببرند. اگر شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر خط خنثی (50) سقوط کند و وارد منطقه فروش بیش از حد شود، چشم انداز نزولی برای قیمت لونا کلاسیک ادامه خواهد داشت (زیر 30.00).

از طرف دیگر، LUNC ممکن است که از شکست 26 درصدی مثلث به سمت قیمت 0.0001345 دلار جلوگیری کند و در این منطقه حمایت شود تا پتانسیل کافی برای شکست الگو مثلث رو به بالا را داشته باشد.

به یاد داشته باشید که مثلث های متقارن دارای اهداف شکست دقیق هستند (26٪ در مورد LUNC). چنین حرکتی تاثیر مطلوبی بر قیمت Terra Luna Classic خواهد داشت و شروع رالی صعودی تا 1 دلار هموار می کند.

منبع: بول نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments