دوج کوین به ماه می رود

ایلان ماسک: دوج کوین به ماه می رود! پامپ 10 درصدی قیمت DOGE

با وجود تاثیر ورشکستگی صرافی FTX که هنوز تکلیف آن مشخص نیست، رهبران صنعت نگران اثرات بالقوه آن بر قیمت ارزهای دیجیتال هستند. با این حال، به نظر می رسد که Dogecoin تغییر روند داده است، زیرا در 24 ساعت گذشته بیش از 10٪ افزایش یافته است.

علت پامپ دوج کوین

دوج کوین (DOGE) یکی از تنها برندگان دیروز بود، زیرا قیمت این توکن با نظرات تسلا و مدیر عامل توییتر ایلان ماسک افزایش یافت.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در مورد دوج کوین (DOGE) صحبت کرد که منجر به پامپ قیمت این میم کوین شد. جالب اینجاست که عملکرد متفاوت دوج کوین در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بیشتر به این دلیل است که ایلان ماسک در یک فضای توییتر در 11 نوامبر گفت “DOGE to the moon“. فضای توییتر توسط ماریو نوفل میزبانی می شد و در مورد پیامدهای سقوط صرافی FTX در بازار بحث شد.

صحبت های ایلان ماسک در توییتر

دوج کوین پس از ثبت پایین ترین سطح 0.0793 دلار در روز جمعه، دیروز به اوج 0.09399 دلار رسید.

این افزایش باعث شد تا توکن تا 6 درصد صعود کند و در این فرایند سطح مقاومت کلیدی 0.08900 دلار را شکست.

📍همانطور که از نمودار مشاهده می شود، صعود امروز به بالا بردن شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی 14 روزه به بالای سقف اصلی 49.30 کمک کرده است.

چارت قیمت دوج کوین

در حال حاضر، این شاخص عدد 48.37 را نشان می دهد و نقطه قابل مشاهده بعدی مقاومت در علامت 53.00 است.

دوج کوین به ماه می رود!

ماسک علاوه بر اشاره به DOGE، در مورد امنیت دارایی های رمزنگاری و علاقه سم بنکمن-فرید به خرید سهام توییتر نیز صحبت کرد. ماسک گفت که موسس FTX «می‌خواست در توییتر سرمایه‌گذاری کند، اما شرایط بسیار بدی را ایجاد کرد». او همچنین این جمله معروف را بیان کرد: “اگر کلمه کلیدی ندارید، قید دارایی خود را بزنید” پس از اظهارات ایلان ماسک در مورد این میم کوین، سرمایه گذاران علاقه خود را به خرید دوج کوین نشان دادند و این ارز دیجیتال بلافاصله حدود 15 درصد افزایش یافت.

وینی نژوگونا، یکی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، که در این فضا حضور داشت، گفت:

امروز صبح داشتم به فضایی که ماریو نوفل میزبانی می کرد گوش می دادم که ایلان ماسک به جمع ما اضافه شد و اولین چیزی که گفت “Dogecoin To The Moon” بود. 

با توجه به پلتفرم ردیابی قیمت CoinMarketCap، در زمان نوشتن، قیمت دوج کوین در 0.08739 دلار است که 8 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. با این حال، حمام خون کریپتو که در اوایل هفته مشاهده شد، تأثیر زیادی بر همه ارزهای دیجیتال داشته است. DOGE همچنان در 7 روز گذشته حدود 29 درصد کاهش داشته است.

قدرت ایلان ماسک

پس از تصاحب رسمی توییتر توسط ایلان ماسک، دوج کوین (DOGE) شاهد حرکت مثبت عظیمی بود. ماسک در گذشته به دلایل مختلفی از این میم کوین حمایت کرده است. اخیراً، توییتی از ماسک به مناسبت هالووین، سگ خانگی شیبا اینو را با یک تیشرت توییتری نشان داد. از این رو جامعه به پیشنهاد ایلان ماسک علاقه نشان داد. همچنین این کار به طور بالقوه اشاره‌ای به ادغام دوج کوین (DOGE) در پلتفرم توییتر بود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments