رکورد شکنی استکینگ لونا کلاسیک | سوزاندن 63 میلیارد توکن Lunc و کاهش عرضه در گردش

رکورد شکنی استکینگ لونا کلاسیک | سوزاندن 63 میلیارد توکن Lunc و کاهش عرضه در گردش

استیک کردن توکن های لونا کلاسیک به نقطه عطف تاریخی 1 تریلیون رسیده و توکن سوزی آن به 63 میلیارد افزایش یافته است. از این رو قیمت Lunc افزایش یافت.

استکینگ لونا کلاسیک (LUNC) رکورد 1 تریلیون دلاری را شکست و به یک نقطه عطف تاریخی رسید. پس از اینکه تیم توسعه دهنده به رهبری پروفسور ادوارد کیم سال گذشته فرآیند استیکینگ را به Terra Classic معرفی کرد، جامعه منتظر این دستاورد تاریخی بود. 

کل استیکینگ LUNC به بیش از 1 تریلیون به ارزش نزدیک به 100 میلیون دلار می رسد و نسبت سهام به بالاترین میزان تاریخ 14.61 درصد رسیده است. بنابراین، عرضه در گردش لونا کلاسیک (LUNC) از مجموع عرضه 6.84 تریلیون به 5.8 تریلیون کاهش یافته است.

علاقه به لونا کلاسیک افزایش می‌یابد زیرا کاربران بیشتری توکن‌های LUNC را در زنجیره برای دریافت پاداشقفل می کنند. با ارتقای نسخه 2.1.0، repeg USTC، زنجیره برنامه های هوش مصنوعی Block Entropy و راه اندازی مجدد Terraport DEX، جامعه نسبت به احیای پروژه ترا خوشبین تر است و امیدوارند که رویای لونا کلاسیک یک دلاری به حقیقت بپیوندد.

🔺اگرچه استیکینگ به معنای حذف همیشگی LUNC از چرخه گردش نیست، اما به افزایش قیمت LUNC و افزایش امنیت شبکه Terra Classic کمک می کند. همچنین موجب می شود تا افراد تمایل به خرید لونا کلاسیک داشته باشند و به اعتباربخش های زنجیره اعتماد می کند.

علاوه بر این، جامعه Terra Luna Classic نیز در توکن سوزی لونا کلاسیک نقش دارد. کل توکن های LUNC سوزانده شده توسط جامعه به بیش از 63 میلیارد رسیده است. جامعه تا 10 ژوئن بیش از 2 میلیارد LUNC سوزانده است، بایننس 1.04 LUNC را به آدرس کیف پول مرده ارسال کرده است. نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک نیز در سه ماهه دوم افزایش یافته است.

توکن سوزی لونا کلاسیک

افزایش قیمت لونا کلاسیک با این اخبار مهم

توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک L1TF آماده شدن برای ارتقاء برابری v2.1.0 را با تصویب این پیشنهاد توسط جامعه آغاز کرد.

ارتقاء v2.1.0 بزرگترین ارتقاء است و دارای ویژگی هایی از جمله حداقل 5% کمیسیون برای اعتبار سنجی، CosmWasm v1.1.0 و دو به روز رسانی امنیتی است. تغییرات دیگر عبارتند از ارتقا WasmVM به نسخه 1.1.2، ارتقا Wasmd برای قابلیت چند زنجیره ای، IBC go v4.3.1 و رفع نقص های فنی است.

CoinGape Media همچنین توضیح داد که چرا ارتقای Parity برای زنجیره برنامه های هوش مصنوعی پروفسور ادوارد کیم “Block Entropy” بسیار مهم است.

قیمت LUNC دیروز به دنبال سقوط قیمت ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو، 12 درصد کاهش یافت. قیمت در حال حاضر در 0.00008991 دلار معامله می شود که پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000083 دلار و 0.000091 دلار است. با این حال، قیمت لونا کلاسیک احتمالا پس از ارتقاء Parity در 14 ژوئن، دوباره افزایش می یابد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجید.....
مجید.....
10 ماه قبل

چرا دروغ اخبار میدید کدوم افزایش قیمت خیال میکنید با دروغاتون تولید محتوا کردید

Amir
Amir
10 ماه قبل

دوستان کسی نحوه استک در کیف پول تراست رو اطلاعی داره کمی توضیح بده
مربوط به توکنlunc

حسن اقا
حسن اقا
10 ماه قبل

ما که والا افزایش قیمتی ندیدیم تو اگه دیدی سلام مارو هم بهش برسون 🤣

رضا مرآتی
رضا مرآتی
10 ماه قبل

بسیار عالی امیدوارم که لونا به روزهای اوج خود برگردد