تحلیل تکنیکال ارز لونا، لایت کوین و استپن (29 فروردین 1401)

تحلیل تکنیکال ارز لونا، لایت کوین و استپن (29 فروردین 1401)

در حالی که بازار گسترده‌ تر در زمان انتشار تقریباً 4 درصد ارزش بازار جهانی خود را افت کرد، شاخص RSI چهار ساعته رمز ارز Terra، Litecoin و STEPN در یک روند نزولی حرکت کرد. از آنجایی که این عقب‌ نشینی در حجم بالا برای این آلت‌ها اتفاق افتاد، خریداران باید به زودی زمینه خود را پیدا می‌کردند تا فروش فعلی را متوقف کنند.

ترا (LUNA)

پس از اینکه فروشندگان حمایت بلندمدت 61.8 درصد فیبوناچی را برای بخش بهتری از فوریه آزمایش کردند، گاوها در نهایت برای بهبودی شرایط تلاش کردند. در نتیجه، LUNA در طول چند روز آینده رشد بیش از 150 درصدی را تجربه کرد و سپس با مانعی در 119 دلار مواجه شد.

رمز ارز ترا (LUNA)

در 13 روز گذشته، این آلت کوین از برخی از نقاط قیمتی حیاتی عبور کرد در حالی که گاوها سطح حمایت 38.2% را حفظ کردند.

در زمان انتشار، ترا (luna) پس از افت 5.89 درصدی 24 ساعته، با قیمت 76.76 دلار معامله شد. زمانی که فروشندگان کنترل روند کوتاه مدت را در دست گرفتند، RSI نزدیک به منطقه فروش بیش از حد متوقف شد. علاوه بر این، به دلیل واگرایی صعودی ممکن است جهش قیمت در گوشه و کنار در کمین باشد. با این وجود، این حرکت نزولی را در کوتاه مدت توجیه می کند.

لایت کوین (LTC)

در رالی قبلی خود، حمایت 101 دلاری یک بازگشت قوی را تقویت کرد. پس از ارسال این، LTC یک کانال صعودی (سفید) را در نمودار 4 ساعته خود مشاهده کرد. این رالی پس از اینکه لایت کوین در 24 فوریه به پایین ترین حد خود در 14 ماه گذشته رسید، شروع شد.

لایت کوین (LTC)

در همین حال، گاوها مانعی در مقاومت دو ماهه نزدیک به 131 دلار پیدا کردند. بنابراین، یک رالی معکوس باعث خرابی الگو شد که alt را به زیر میانگین متحرک 20/50/200 آن رساند. با متقاطع نزولی اخیر 20 EMA (قرمز) و 50 EMA (فیروزه ای)، LTC احتمالاً خود را برای ادامه سقوط در کوتاه مدت قرار داده است.

در زمان انتشار، LTC با قیمت 106 دلار معامله شد. RSI  در روند نزولی حمایت خط میانی خود را از دست داد و یک لبه نزولی قابل مشاهده را نشان داد. بسته شدن به زیر علامت 37، LTC را برای آزمایش مجدد علامت فروش بیش از حد تعیین می کند.

استپن (GMT)

بلافاصله پس از فهرست شدن استپن (GMT) در بایننس، این اپلیکیشن حرکت برای درآمد، سودهای فزاینده‌ای را در نمودارهای خود مشاهده کرد و اوج تاریخی خود را به ثبت رساند. سپس توکن GMT از سقف 2.9 دلار یک روند نزولی را در پیش گرفت.

استپن (GMT)

این آلت کوین در محدوده 2 تا 2.6 دلار را از ابتدای این ماه در حال نوسان است. آخرین چرخه صعودی پس از یک شکست کنج صعودی (سفید) که چندین کندل نزولی را در بازه زمانی 4 ساعته به حرکت درآورد، به پایان رسید.

در زمان انتشار، GMT با 5.69 درصد کاهش نسبت به روز گذشته، با 2.265 دلار معامله می شود. RSI آن با دیدگاه نزولی گسترده تر بازار مطابقت داشت و به زیر حد تعادل سقوط کرد. با این حال، هر گونه بهبودی از حمایت آن باعث ایجاد یک واگرایی پنهان صعودی می شود. همچنین، CMF از تعظیم در برابر افزایش وضعیت فروش خودداری کرد و در عین حال بالای نقطه صفر حرکت کرد و روند صعودی را تایید کرد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments