شهره موسوی و کینگ مانی

دستگیری نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با کلاهبرداری ارز کینگ مانی

منابع خبری متعدد از بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال، شهره موسوی، در ارتباط با پروژه کلاهبرداری کینگ مانی و ارز دیجیتال KIM توسط وزارت اطلاعات خبر داده اند.   

پرونده رمز ارز کینگ مانی یکی از بزرگترین پرونده های کلاهبرداری در بازار رمز ارز ها در ایران است که شاکیان بسیاری دارد. پیش از نیز آقای فریدون قربانیان متهم ردیف اول و همسر نایب رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل فعالیت در این پروژه بازداشت شده بود. گفته می شود که فریدون قربانیان، همسر خانم شهره موسوی مالک شبکه بازاریابی بادران و رمزارز کینگ مانی بوده است که اواسط اسفند ماه سال 1400 دستگیر شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاهبرداری ارز کینگ مانی میتوانید به مقاله مربوطه از طریق لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

در ادامه پیگیری ها برای دستگیری سران این پروژه در تاریخ 27 فروردین 1400 نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز، بازداشت شده و روانه زندان گردید.

تاکنون بیش از 3000 نفر از مالباختگان در این پرونده کلاهبرداری شکایت کرده اند و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده است. در حالی که مطالبات شاکیان هنوز ادامه دارد هنوز تکلیف سرمایه های از دست رفته قربانیان روشن نشده است.

این کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای صورت گرفته و گردانندگان رمز ارز کینگ مانی با ایجاد نوسانات قیمتی به صورت ساختگی و غیرواقعی، قربانیان را جذب می کردند. جالب اینجاست که قیمت ارز KIM با همین نوسانات غیر واقعی به حدود 5000 دلار نیز رسیده است.

پی 98 بار ها درباره کلاهبرداری های این چنینی در بازار رمز ارزها که با هدف سوءاستفاده از ناآگاهی مردم در این حوزه صورت میگیرد هشدار داده است. نمونه ای دیگر که اخیرا در ایران بسیار مشهور شده است پروژه ویکینگ ترون و ارز WKX است. اگر با دام های این چنینی و وعده های غیر واقعی برخورد کرده اید نام پروژه ها را در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید تا تیم کارشناسان پی 98 اطلاع رسانی های لازم درباره چنین پروژه هایی را میسر سازد و بدین صورت گامی در جهت افزایش آگاهی کاربران و نجات قربانیان برداشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محسن
محسن
2 سال قبل

سلام نظر شما درباره orbitnetwork چیه؟ وعده سود ماهانه می‌ده به اسم pos، و پلن جذب سرمایشون از طریق بازاریابی شبکه هست. الان هم سه ارز nye, rkn و snl ر دارند.