تحلیل قیمت آوالانچ، ترون و لونا

تحلیل تکنیکال لونا، آواکس و ترون در 8 اسفند 1400

همانطور که بازار کریپتو طی دو روز گذشته در روند بهبودی بوده است، ارز LUNA مقاومت 78.6 درصد فیبوناچی را در حالی که وارد موقعیت اشباع خرید می شد، آزمایش کرد. آوالانچ نیز در چند روز گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرد به طوری که به بالای SMA 20-50-200 رسید.

برای Tron، سطح 0.06 دلار برای تعیین شانس شکست احتمالی الگوی فعلی بسیار مهم است.

تحلیل تکنیکال لونا (LUNA)

نمودار لونا

ارز LUNA پس از شکست از کانال بالا از 86 دلار، شاهد افت 50.11 درصدی (از 17 ژانویه) به سمت پایین ترین سطح دو ماهه خود در 31 ژانویه بود. به دنبال همین، این آلت کوین پس از شکست الگو وارد مرحله بازیابی شد و سطح فیبوناچی 38.2٪ را آزمایش کرد.

در همین حال، نقطه کنترل را به عنوان یک منطقه ارزشی مهم حفظ کرد که در آن خریداران از منطقه 51 دلاری دفاع کردند.

با این حال، LUNA فقط در هفته گذشته شاهد افزایش استثنایی بیش از 50٪ بود. بنابراین، مقاومت مهم 61.8% را شکست و سطح 78 دلار را آزمایش کرد. اکنون، محدوده 70 تا 74 دلار، قبل از عقب نشینی قوی تر، پشتیبانی کلیدی نمودار است.

در زمان نگارش این مقاله لونا در حدود 75.43 دلار معامله می شود. شاخص RSI در آستانه اشباع خرید محکم ایستاد. هر معکوس می تواند یک طبقه نزدیک به سطح 61 پیدا کند. پس از رسیدن به رکورد خود، این رمز ارزعلائم کاهش سرعت را در نمودار 4 ساعته نشان داد.

تحلیل تکنیکال آوالانچ (AVAX)

نمودار آوالانچ

از زمان رسیدن به پایین ترین حد 14 هفته ای خود در 22 ژانویه، ارز AVAX تا 17 فوریه شاهد رشد خیره کننده 86.5 درصدی بود.

از آن زمان تا کنون شاهد یک شکست از کانال بالا بوده است. با این حال، بازه 77 تا 79 دلار را آزمایش کرد تا زمانی که یک عقب نشینی قوی باعث شد این محدوده را از دست بدهد. اکنون، از آنجایی که گاوها مشتاقانه از حمایت 66 دلاری دفاع می کنند، هر نزدیک شدن به بالاتر از sxp 79 دلار می تواند باعث آزمایش مجدد sxp 83 دلاری شود.

با این حال، همانطور که 50 SMA (خاکستری) به زیر 200 SMA (سبز) حرکت کرده است، AVAX می تواند عقب نشینی بیشتری را ببیند.

در زمان انتشار، AVAX با 79.09 دلار معامله شد. شاخص RSI  در حالی که در منطقه 52 در نوسان بود، اندکی صعودی بوده طی چند روز گذشته در یک الگوی rising wedge رشد کرده است. در حالی که خط روند بالایی الگو مقاومت در نظر گرفته میشود، یک شکست احتمالی حمایت را در سطح 46 پیدا می کند.

تحلیل تکنیکال ترون (TRX)

نمودار ترون

ترون در حالی که از پایین ترین سطح شش ماهه خود در 24 ژانویه گذشته بود، در یک کانال صعودی (زرد) در نمودار 4 ساعته خود رشد کرد.

برای آزمایش مجدد مقاومت فیبوناچی 61.8 درصدی در 10 فوریه، نزدیک به 40 درصد افزایش را ثبت کرد. از زمان آزمایش این سطح، آلتکوین در یک روند نزولی شدید بوده است. از اینجا به بعد، مقاومت فوری در سطح 0.06 دلار قرار گرفت که با خط روند بالایی کانال نزولی همزمان بود. همچنین، شاخص‌های فنی کوتاه‌مدت یک لبه نزولی نشان دادند در حالی که خریداران در تلاش برای بهبود نفوذ خود بودند.

در زمان انتشار، TRX با قیمت 0.06014 دلار معامله می شود. RSI طی هفته گذشته به صورت خنثی حرکت کرد در حالی که عملکرد قیمت به شدت کاهش یافت. هر نزدیکی بالاتر از خط وسط می تواند یک رالی صعودی را به حرکت درآورد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments