تحلیل ماتیک

تلاش ماتیک (MATIC) برای غلبه بر مقاومت 1.65 دلاری | هولد یا فروش؟

قیمت پالی گان (MATIC) در برابر مقاومت هفتگی 1.65 دلار در حال تقلا است. این در حالی است که پیش از آنکه خریداران بتوانند دوباره وارد عمل شوند، عقب نشینی موقت 6 تا 12 درصدی را نشان داد ولی یک برگشت موفقیت آمیز صعودی از سطوح حمایت پایین به طور مثبت احساسات معامله گران را تغییر داده است.

میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه می تواند به خریداران در هنگام برگشت احتمالی کمک کند. حجم معاملات روزانه سکه ماتیک 562.2 میلیون دلار است که نشان دهنده کاهش 37 درصدی است.

نمودار ماتیک

یک الگوی مثلث نزولی بر روند نزولی فعلی جفت MATIC/USDT حاکم است. با این حال، خریداران مانع از افزایش ضرر فروشندگان به زیر سطح 1.3 دلار شدند، که حمایت خط گردن این الگوی قیمت را تشکیل می‌دهد.

شیب افزایشی RSI نشان می‌دهد که گاوها در هر آزمون مجدد به سطح حمایت 1.3 دلاری می‌رسند. در نتیجه، در 16 مارس، آلتکوین از خط روند مقاومت پویا خارج شد و فرصتی برای بازیابی برای دارندگان ارز MATIC فراهم کرد.

رالی اخیر پس از آزمون مجدد قیمت ارز را 14.5 درصد افزایش داد و به مقاومت ترکیبی 1.65 دلار و متحرک نمایی 200 روزه رسید. در 25 مارس، نمودار از مقاومت سربار با شمع قرمز 3.5 درصد پایین آمد.

فروش پایدار می تواند قیمت MATIC را به سطوح حمایتی جزئی 1.54 دلار و 1.44 دلار برساند. با این حال، بازگشت احتمالی از این حمایت یا حتی 1.3 دلار نشان می‌دهد که معامله‌گران در حال خرید ارز ماتیک با کاهش قیمت هستند.

شاخص های تکنیکال چه میگویند؟

قیمت MATIC میانگین متحرک نمایی 200 روزه را به همراه مقاومت 1.65 دلاری مجدداً آزمایش می کند. بنابراین، برگشت از این مقاومت نشان می دهد که فروشندگان همچنان به دفاع از این سطح ادامه می دهند. از سوی دیگر، متحرک نمایی 50 روزه سعی می کند از خریداران در برابر ضرر بیش از حد دفاع کند.

نشانگر Vortex یک متقاطع صعودی را در بین خطوط VI+ و V- ارائه می دهد. افزایش اسپرد در این خطوط حاکی از خرید قوی از سوی معامله گران است.

🟧 سطوح مقاومت – 1.65 دلار و 1.9 دلار

🟧 سطوح پشتیبانی – 1.54 دلار و 1.44 دلار

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments