تحلیل تکنیکال آوالانچ

تارگت 110 دلاری آوالانچ | تحلیل تکنیکال AVAX در 30 بهمن 1400

قیمت آوالانچ (AVAX) برای دومین روز، جمعه را نیز نزولی پشت سر گذاشت. قیمت AVAX نتوانست بالاترین قیمت روز پنجشنبه را حفظ کند و طی دو روز 18 درصد از دست داد. با این حال، روند فعلی قیمت نشان می دهد که ارز AVAX می تواند از اصلاح فعلی به عنوان پایه ای برای مرحله بعدی و شروع یک رالی صعودی استفاده کند.

قیمت آوالانچ (AVAX) در روز جمعه در اواخر جلسه معاملاتی ایالات متحده کاهش یافت.

  • سرمایه گذاران تلاش میکنند بالاتر از سطح بحرانی 80 دلار نگه دارند.
  • AVAX نزدیک به 85 درصد نسبت به پایین ترین سطح ژانویه افزایش قیمت داشته است.

در زمان انتشار، AVAX/USD با افت نزدیک به 4 درصدی، در حدود 84 دلار معامله می شود. 

در نمودار روزانه، قیمت آوالانچ (AVAX) بیش از 80 درصد از پایین ترین سطح 53 دلاری که در اواخر ژانویه ایجاد شد، افزایش یافته است. پرایس اکشن (عملکرد قیمت) یک “الگوی گوه افزایشی (rising wedge)” را تشکیل می دهد که یک الگوی ادامه دهنده روند نزولی است.

نمودار آوالانچ

این کمی پیچیده است، زیرا با گسترش ساختار AVAX پتانسیل افزایش 37٪ بیشتر از سطوح فعلی را دارد. نگاهی دقیق تر به نحوه عملکرد قیمت در داخل کانال، سوگیری صعودی کوتاه مدت را برای این جفت ارز تقویت می کند.

گاوها فرصت های جدیدی برای خرید آوالانچ پیدا کرده اند، زیرا قیمت AVAX خط روند پایین تر شکل گیری ذکر شده را در هر اصلاحی آزمایش می کند.

اکنون، AVAX/USD به راحتی بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) در 80.00 دلار قرار گرفته است که مصادف با اصلاح فعلی قیمت است.

تحلیلگران معتقدند که قیمت به سطح حمایت قابل اعتماد احترام بگذارد و اولین مانع مقاومت در 103 دلار و به دنبال آن هدف نهایی 110.0 دلار را از بین ببرد.

از طرف دیگر، ناتوانی در نگه داشتن 80.0 دلار بر اساس بسته شدن روزانه، نظریه صعودی را باطل می کند. اولین هدف نزولی را می توان در 70.0 دلار یافت.

وضعیت اندیکاتور های تکنیکال چگونه است؟

RSI: شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) به زیر خط متوسط رفته است. با این حال، هنوز در سطوح 50 خوانده می شود که گاو ها را امیدوار می کند.

MACD: واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) بالاتر از خط وسط است. هر گونه صعودی در اندیکاتور برای دارندگان موقعیت های خرید مطلوب خواهد بود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments