سودهای دو رقمی سولانا، AVAX و DYDX در راستا بازگشت قیمت بیت کوین به 37 هزار دلار

سودهای دو رقمی سولانا، AVAX و DYDX در راستا بازگشت قیمت بیت کوین به 37 هزار دلار

سولانا، AVAX و DYDX در بین آلتکوین های با عملکرد برتر در این ماه قرار دارند. ما به نقل از کوین تلگراف به بررسی آنچه در پشت این رالی صعودی بدون توقف می گذرد خواهیم پرداخت. 

در 15 نوامبر، چندین آلتکوین در کنار بیت کوین به قدرت خود ادامه دادند که به 37,400 دلار رسید. در ابتدای هفته، DYDX، سولانا و AVAX در حال حاضر سودهای دو رقمی را منعکس می‌کنند و هر کدام به دنبال بالاترین رکوردهای سال گذشته هستند.

ادامه روند صعودی قیمت آلت‌ کوین‌ ها باعث شده است که برخی از تحلیل‌گران اعلام کنند که آلت سیزن فرا رسیده و در زمان نگارش این مقاله، ارزش کل بازار آلت‌ کوین به بالاترین حد در سال 2023 یعنی 659.5 میلیارد دلار رسیده است.

افزایش قیمت آلت کوین ها معمولاً شامل مجموعه ای از عوامل است که برخی از آنها مبتنی بر احساسات و برخی دیگر بر اساس اصول پروژه هستند. بیایید به چند مورد از بهترین عملکردهای بازار این هفته نگاه کنیم تا ببینیم چه محرک هایی زیربنای رشد آنها است.

دلیل افزایش قیمت ارز DYDX

پلتفرم پشت توکن DYDX، صرافی dYdX است. یک صرافی غیر متمرکز که قراردادهای آتی را روی توکن‌ های بلاک چین ماشین مجازی اتریوم مانند اتر ارائه می‌کند. در 27 اکتبر، dYdX بلاک چین لایه 1 خود را راه اندازی کرد که با استفاده از توکن های بومی DYDX عمل می کند. راه‌ اندازی امکان توزیع زنجیره‌ای تمام هزینه‌های دریافتی را برای اعتبارسنجی‌ها و افرادی که با خرید ارز DYDX برای استیکینگ اقدام کرده بودند، فراهم کرد. بروزرسانی پروتکل نسبت به قیمت DYDX فوق‌ العاده بوده و در 30 روز گذشته آن را بیش از 110 درصد افزایش داده است.

قیمت DYDX

علاوه بر افزایش قیمت رمز ارز، پلتفرم dYdX تعداد کاربران قابل توجهی از جمله افزایش کارمزد و درآمد را ارسال می کند. هر دو معیار شاهد 77.5 درصد افزایش به 8.67 میلیون دلار در 30 روز بوده اند. به صورت سالانه، این می تواند به معنای 105.5 میلیون دلار هزینه برای اعتبارسنجی ها و سهامداران باشد.

هزینه ها و درآمد DYDX

قیمت SOL به بالاترین حد خود در سال 2023 رسید!

توکن سولانا بازگشتی چشمگیری در 30 روزه داشته است و بیش از 166 درصد افزایش یافته است. علیرغم اینکه قیمت سولانا در 10 نوامبر به بالاترین حد خود در سال 2023 رسیده است، همچنان بیش از 4 برابر کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی 259.96 دلار است.

قیمت سولانا

رشد قیمت این توکن به دلیل افزایش تعداد سرمایه گذاران برای خرید سولانا بوده است که توسط اپلیکیشن غیرمتمرکز برتر در بلاک چین، Jito، یک پلتفرم سرمایه گذاری نقدینگی، رهبری می شود. کاربران فعال روزانه سولانا نیز در 10 نوامبر به بالاترین حد خود در سال 2023 یعنی به 200000 نفر رسیدند. همزمان با افزایش کاربران، درآمد سولانا در 30 روز از 1 میلیون دلار فراتر رفت و 78.2 درصد افزایش را به ثبت رساند.

کاربران فعال روزانه سولانا و درآمد

رشد خیره کننده ارز AVAX در کوتاه مدت

آوالانچ یک بلاک چین لایه 1 مشابه Solana است که اعتبار سنجی تراکنش ها را پردازش کرده و توکن ها را دریافت می کند. در مقایسه با سولانا و dYdX، آوالانچ رشد کمتری به ارمغان می آورد، اما این امر مانع از سودهای دو رقمی توکن آن در این هفته نشده است.

کارمزد شبکه سولانا، آوالانچ، DYDX

با این وجود سرمایه گذاران با خرید ارز AVAX، عملکرد خوبی را به ثبت رسانده اند. در هفت روز گذشته، AVAX به بالای 59% رسید و در 30 روز به رشد چشمگیر 118% رسید. قیمت AVAX هنوز بیش از 7 برابر کمتر از بالاترین قیمت خود است.

قیمت آوالانچ

در حالی که این سه آلت کوین عملکرد خوبی دارند، بیت کوین همچنان بر بازار کلی تسلط دارد و نرخ تسلط آن از 16 اکتبر به بالای 50 درصد رسیده است. زمانی که تسلط بیت کوین کاهش می یابد، این سرمایه ها معمولاً به آلت کوین ها سرازیر می شوند که معمولاً شروع یک آلت سیزن است.

دامیننس بیت کوین

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments