سایت Italki چیست؟ کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی

سایت Italki چیست؟ کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی

پلتفرم Italki یک وب سایت آموزشی است که زبان آموزان را با معلمان در سراسر جهان مرتبط می کند. اساساً یک بازار آنلاین برای دانش آموزان و معلمانی است که علاقه مند به یادگیری و آموزش زبان خارجی هستند. دفتر مرکزی این وب سایت در سال 2007 در شانگهای چین قرار دارد. این پلتفرمی است که بیش از 2000000 زبان آموز دارد و این وب سایت دارای بیش از 2000 معلم در هر زبان است. این راهنما بر اساس ویژگی آموزشی است، نه یادگیری. بنابراین در این مقاله به بررسی سایت italki و مزایا و معایب آن پرداختیم و نحوه کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی در این پلتفرم را درمی یابیم. 

سایت Italki چیست؟ 

با تعداد زیادی بررسی در رسانه های اجتماعی، یوتیوب، وبلاگ های آموزش زبان و انجمن ها، شاید این اولین باری نباشد که در مورد برنامه italki می شنوید. اساسا، italki فقط یک پلتفرم یادگیری زبان نیست، بلکه به عنوان یک وب سایت رسانه اجتماعی نیز کار می کند که در آن می توانید آزادانه با سایر دانش آموزان، همکاران خود که در حوزه زبان فعالیت دارند و یا با یک معلم حرفه ای مورد علاقه خود به صورت آنلاین تعامل داشته باشید.

italki فقط به عنوان یک پلتفرم کار می کند که روند یافتن معلمان و شرکای تبادل زبان مناسب را “تسهیل” می کند. آن را به عنوان یک بازار بزرگ در نظر بگیرید که در آن می توانید دروس خصوصی را با معلم مورد نظرتان رزرو کنید. با این تفاوت که هزینه کلاس ها ممکن است متفاوت باشد و این به عوامل زیادی بستگی داشته باشد:

  • قیمت دقیقی که مدرس italki تعیین می کند
  • تجربه شخصی تدریس آنلاین یا حضوری
  • تخصص (آیا معلم شما در نوع آکادمیک زبان، تجارت، فقط در صحبت کردن مهارت بیشتری دارد)
  • صلاحیت ها و گواهینامه ها

با توجه به این واقعیت که italki از سال 2007 وجود داشته است، سؤال منصفانه ای است که بپرسیم آیا به بررسی دیگری از italki نیاز داریم یا خیر. از این گذشته، پلتفرم italki با وجود رقبای خود، قوی‌ترین فهرست معلمان را در تمام زبان‌ها دارد. برای کسانی که به یادگیری زبان آنلاین متکی هستند، اغلب منبع اصلی برای یافتن یک معلم خصوصی یا معلم واجد شرایط است.

اما، برای کسانی از ما که شاهد تکامل و رشد پلتفرم هستیم، ارزش این را دارد که هر از گاهی پلتفرم را زیر نظر بگیریم. به ویژه، به این دلیل که تجربه درس های زبان آنلاین از زبان آموزی به یادگیرنده دیگر و معلمی به معلم دیگر متفاوت است.

ترجمه کن، پول بگیر! کسب درامد از ترجمه

سایت italki چگونه کار می کند و آیا مقرون به صرفه است؟

سایت italki چگونه کار می کند و آیا مقرون به صرفه است؟

به بیان ساده، italki یک پلتفرم آموزش آنلاین زبان است که در نسخه وب و برنامه تلفن همراه در دسترس است. جذابیت اصلی آن این است که می تواند زبان آموزان را به معلمان واجد شرایط یا معلمان جامعه متصل کند.

کلاس هایی که در این سایت برگزار می شود بسته به معلم می تواند بین 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. می توانید از کلاس درس italki، اسکایپ یا شکل دیگری از پیام های ویدیویی استفاده کنید. لزوماً نیازی به وب کم ندارید زیرا هنوز هم می توانید درسی را با صدا پشت سر بگذارید. معلمان معمولا وب کم دارند و ممکن است صفحه نمایش خود را برای ارائه مطالب مختلف به اشتراک بگذارند.

یک “professional teacher” در سایت italki چیست؟

یک معلم حرفه ای زبان مورد نظر شما، زبان مادری یا نزدیک به زبان مادری اش است که به طور حرفه ای در زبانی که تدریس می کند گواهینامه دارد. برای تبدیل شدن به یک معلم واجد شرایط، یک معلم زبان باید اسناد اسکن شده ای را ارائه دهد که تجربه آنها را برجسته می کند. معلمان حرفه ای معمولا کمی بیشتر هزینه می گیرند.

یک “community tutor” چیست؟

community tutor در سایت italki واجد تمامی شرایط نیست. آنها نیازی به ارائه اسنادی در مورد تجربه خود ندارند. آنها ممکن است فقط از آموزش زبان به دیگران لذت ببرند. community tutor معمولاً تجربه کمتری در کار خود دارد.

🔺تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن🔺

چه تفاوتی میان معلم professional و community وجود دارد؟

هر دو دسته می توانند یک درس ساختار یافته یا تمرین مکالمه ارائه دهند. قیمت بزرگترین تفاوت بین این دو است، اگرچه یک معلم حرفه ای ممکن است سبک تدریس کلاس محورتری داشته باشد.

مهم است که مشخصات هر معلم بالقوه italki را مرور کنید و احتمالاً به آنها پیام دهید تا در مورد سبک درس آنها بپرسید. همچنین خواندن نظرات دانش آموزان در صفحه پروفایل آنها می تواند مفید باشد.

الزامات آموزش با italki چیست؟

قوانین نسبتاً ساده هستند. معلمان باید حداقل 18 سال یا بیشتر داشته باشند و دارای زبان بومی یا نزدیک به بومی باشند. فقط معلمان حرفه ای ملزم به ارائه مدارک هستند.

آیا واقعا italki به معلمان حقوق می دهد؟

برای استفاده از پلتفرم italki، به اندازه 15 درصد کارمزد کمیسیون می گیرند. بنابراین اگر برای یک درس 10 دلاری پرداخت کنید، italki 1.5 دلار می گیرد.

مزایا و معایب کسب درآمد دلاری در سایت italki 

مزایا و معایب کسب درآمد دلاری در سایت italki 

چیزی که Italki را نسبت به سایر سایت های کسب درآمد با زبان انگلیسی به صورت دلاری می کند، پیشنهادهای بهتر به زبان آموزان است:

مزایا

  • تعداد زیادی معلم از سراسر جهان با سوابق مختلف
  • پشتیبانی از زبان های متفاوت
  • برنامه منعطف
  • سیستم رزرو راحت و آسان
  • قیمت های مقرون به صرفه

معایب

  • به گفته برخی از دانش آموزان، برخی از معایب در مورد Italki وجود دارد که فرآیند یادگیری را چالش برانگیز می کند، مانند:
  • خدمات فقط از طریق برنامه در دسترس است.
  • ممکن است لازم باشد قبل از پیدا کردن یکی از معلمان متناسب با برنامه های شما، چندین معلم را امتحان کنید.
  • آسان است که در کلاس شرکت نکنید.

سوالات متداول

آیا Italki قانونی است؟ و یکی از بهترین روش های کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی است؟

سایت Italki بستر مناسبی برای اهداف بلند مدت مانند کسب نمره خوب در آزمون آیلتس یا احساس اعتماد به نفس بیشتر در زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری است.

آیا ثبت نام در سایت Italki رایگان است؟

بله، هم برای دانش آموزان و هم برای معلمان. با این حال، italki از معلمان 15٪ کارمزد کمیسیون بر اساس قیمت درج شده در فهرست آنها دریافت می کند.

در صورت ناراضی بودن از تدریس، آیا می توانم پولم را از italki پس بگیرم؟

براساس قوانین سایت italki تنها در شرایط زیر کل مبلغ عودت داده می شود:
درخواست زودتر از موعد توسط شما لغو شود. 
کلاس توسط معلم لغو شود.
درخواست منقضی می شود. (به موقع توسط معلم تایید نشده است)

به عنوان یک معلم خصوصی چگونه می توانم درآمدم را برداشت کنم؟

می توانید با استفاده از حساب پایونیر یا پی پال درآمد دلاری خود را برداشت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مریم
مریم
4 ماه قبل

من از این روش کسب در امد میکنم و راضی هستم پیشنهاد میکنم به کسانی که زبانشون خوب است