انفجار قیمت سولانا به زودی…؟! ارز SOL به 160 دلار خواهد رسید!

انفجار قیمت سولانا به زودی…؟! ارز SOL به 160 دلار خواهد رسید!

از آنجایی که بسیاری از دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی‌ تری به خود می‌ گیرند، سولانا (SOL) نیز از این قاعده مستثنی نیست و در یک روز نزدیک به 13 درصد رشد کرده است زیرا از بیت‌کوین (BTC) پیروی می‌کند و برای انفجار قیمت آماده می‌شود.

در واقع، سولانا در حال تشکیل یک پرچم گاوی در نمودار 1 ساعته است و همانطور که توسط علی مارتینز، کارشناس معاملات ارز دیجیتال در پست توییتر منتشر شده، مشاهده شد، “بسته شدن قیمت بالاتر از سطح مقاومت 110 دلاری می تواند محرک یک حرکت صعودی قابل توجه باشد.”

علاوه بر این، طبق تحلیل مارتینز، اگر سرمایه گذاری در سولانا افزایش یابد، قیمت می‌تواند “به سمت هدف 163 دلار” تا پایان ماه پیش برود، مشروط بر اینکه پنجمین دارایی بزرگ ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار بتواند الگوی مشاهده شده در نمودار قیمت را حفظ کند. همانطور که در تصویر زیر مشخص است.

چارت 1 ساعته قیمت سولانا

نظر ChatGPT در مورد سرنوشت سولانا در سال 2024

تحلیل قیمت سولانا

همانطور که میدانید، قیمت سولانا در زمان انتشار این مقاله به 101.65 دلار رسید که نشان دهنده افزایش 12.49 درصدی در 24 ساعت گذشته، کاهش 11.17 درصدی در هفت روز گذشته و افزایش 40.63 درصدی نسبت به ماه گذشته است.

به طور کلی، سولانا شاهد افزایش چشمگیر علاقه سرمایه گذاران به اکوسیستم خود است، که نشان دهنده این واقعیت است که اخیراً به لطف بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) و محبوبیت میم کوین ها در شبکه خود، حدود 600000 آدرس فعال در یک ماه اضافه کرده است.

همچنین، این توکن یکی از دارایی‌ ها با بهترین عملکرد در بازار کریپتو در سال 2023 بود که در طول سال گذشته 920 درصد افزایش یافت که بخشی از آن به دلیل افزایش فعالیت شبکه است که ارزش بیشتری برای اکوسیستم و تقاضای بیشتر برای توکن SOL اصلی خود به ارمغان آورده است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
3 ماه قبل

احتمالش هست تا 200 دلار هم بره