آیا سرمایه گذاران دوج کوین باید برای فروش دیگری آماده باشند؟ | تحلیل تکنیکال ارز DOGE

آیا سرمایه گذاران دوج کوین باید برای فروش دیگری آماده باشند؟ | تحلیل تکنیکال ارز DOGE

کهنه‌کاران در صنعت کریپتو به خوبی می‌دانند که داوج کوین (DOGE) برای مدت طولانی‌ در یک روند نزولی به سر می برد. و با نگاهی به عملکرد قیمت توکن، می توان حدس زد که این زنجیره ممکن است خیلی زود به پایان نرسد.

توقف بعدی دوج کوین

عملکرد قیمت دوج کوین در کوتاه مدت خوب به نظر نمی رسد. در درجه اول با نگاهی به شاخص های قیمت، DOGE در واقع برای کاهش بیشتر در نمودارها تنظیم شده است و این بار نیز از حمایت جامعه برخوردار نیست.

باندهای بولینگر با توجه به حرکت نزدیک آلت کوین به زیر پایه، اولین علامت مشابه را تایید می کنند، که نشانه هایی از تأثیر نزولی روی سکه را ارائه می دهد.

با این حال، DOGE ممکن است با توجه به نزدیک بودن باندها، که نوسانات پایینی را نشان می دهد، افت شدیدی را مشاهده نکند، یعنی شانس کم نوسان قیمت را نشان می دهد.

ثانیا، حمایت از روند صعودی که از Parabolic SAR داشت در حال کاهش است و این اندیکاتور در آستانه بازگشت به یک روند نزولی فعال است.

اما اندیکاتور Squeeze Momentum کمی عقب‌ نشینی دارد که طبق آن این اولین ظهور صعودی در بیش از 45 روز است.

تحلیل قیمت دوج کوین

با این حال، در گذشته نیز، این شاخص در پیش‌بینی روند صعودی نسبتاً دقیق نبود، زیرا پین بارهای سبز رنگ معمولاً در ابتدای نزول ظاهر می‌شوند و در روند نزولی ناپدید می‌شوند.

شاخص ترس و طمع

به علاوه، با توجه به وضعیت ترس بازار گسترده‌تر، که اکنون تقریباً یک ماه است به اوج خود رسیده است، به نظر نمی‌رسد که این روند صعودی برای سکه تأثیر زیادی بگذارد.

طبق داده‌های درون زنجیره‌ای، در حال حاضر، پیشنهاد فروش بسیار بالاتری نسبت به خرید در بازار وجود دارد که با حاشیه بیش از ۲۵ میلیون (۲ میلیون دلار) بیشتر است.

فشار فروش دوج کوین

و در دفاع از آنها، این حرکت منطقی است زیرا ارزش دارایی نه تنها کاهش یافته است، بلکه در واقع در پایین ترین نقطه خود است.

به طور طبیعی، سرمایه گذاران هیچ دلیلی برای نگه داشتن Dogecoin پیدا نمی کنند، که در رفتار آنها منعکس می شود. اگر قیمت ها بیشتر کاهش یابد، که ممکن است طبیعی ترین نتیجه باشد، مطمئناً سرمایه گذاران تمایل به فروش بیشتر خواهند داشت.

ارزش بازار دوج کوین

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments