تایید نهایی راه اندازی شیباریوم در این هفته | کوساما نکاتی را در توییتر اضافه می کند

تایید نهایی راه اندازی شیباریوم در این هفته | کوساما نکاتی را در توییتر اضافه می کند

نسخه بتا راه اندازی شیباریوم تایید شده است که این هفته اتفاق می افتد، همانطور که توسط توسعه دهنده اصلی SHIB تایید شده است.

صفحه رسمی توییتر توکن میم Bone ShibaSwap پستی را منتشر کرده است تا به جامعه یادآوری کند که راه اندازی شیباریوم در این هفته تایید شده است، و اکنون انتظار دارند کسانی که قصد دارند از پروتکل لایه 2 شیبا شروع به خرید کنند، تعدادی توکن BONE تهیه کنند. 

🔰انتشار نسخه بتا شیباریوم توسط توسعه دهنده اصلی شیبا اینو که با نام مستعار Shytoshi Kusama شناخته می شود، در این هفته تایید شد.

آیا شیباریوم واقعاً راه اندازی خواهد شد؟ کوساما نکاتی را در توییتر اضافه می کند!

در یک پست توییتری در آخر هفته که بین طرفداران SHIB درباره زمان انتشار شیباریوم انجام شد، شیتوشی کوساما وارد عمل شد تا تأیید کند که “هفته آینده” این اتفاق خواهد افتاد.

در این هفته می‌توان انتظار داشت که راه‌حل Layer-2 منتشر شود. ، یوتیوبر معروف، YourPOP اظهار داشت که پروتکل شیبا که طرفدارانش را مدت ها در انتظار گذاشته بود، اکنون اجرا می شود زیرا توسعه دهنده برتر تحت رهبری Kusama، معروف به Kaal، اکنون پس از صرف زمان برای حل و فصل مسائل شخصی به کار خود بازگشته است. یکی از طرفداران شیبا، @Dezaxe با او بحث کرد و گفت که هیچ تایید رسمی در مورد آن وجود نداشته است.

کوساما در توییتی برای تایید انتشار آتی نوشت: “حق با اوست، شما باید به او عذرخواهی کنید.”

جدای از آن، امروز، به نظر می رسد که شیتوشی تأییدی واضح از آن را به وضعیت توییتر خود اضافه کرده است – ایموجی آتش (🔥) و نشان می دهد که همه چیز طبق برنامه است. حساب کاربری اصلی توییتر با مضمون شیبا @theshibdream آن را مربوط به راه اندازی شیباریوم تفسیر کرد.

کمک شیباریوم به توکن سوزی شیبا اینو

شیباریوم ایجاد شده است تا شبکه Shiba Inu را با امکان ساخت dApps و قراردادهای هوشمند بر روی آن و همچنین تراکنش های سریع و ارزان یکپارچه برای جلوگیری از مشکلات تراکم که گاهی اوقات زنجیره اتریوم را که SHIB در بالای آن ساخته شده است، به سطح جدیدی برساند.

با این حال، طبق داده های قبلی که توسط Shytoshi Kusama به اشتراک گذاشته شده است، شیباریوم همچنین به توکن سوزی شیبا اینو می کند. تمام هزینه های تراکنش به صورت توکن های BONE پرداخت می شود و سپس بخشی از این کارمزدها به SHIB تبدیل و به کیف پول های مرده ارسال می شود.

سوزاندن توکن ها، به عنوان مثال، حذف آنها از گردش، تعداد توکن های عرضه شده را کاهش می دهد، در نتیجه آن را کمیاب تر می کند. این ممکن است به افزایش قیمت در آینده کمک کند اگر سهم واقعاً بزرگی از توکن ها سوزانده شود. این همان چیزی است که ارتش SHIB به آن امیدوار است زیرا راه اندازی شیباریوم در حال نزدیک تر شدن است و در شرف انجام است مگر اینکه شیتوشی آن را به تاخیر بیندازد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
استاد
استاد
1 سال قبل

بهترین وقت برای خریدکردنه. اصلا خود نگه ریال داشتن یعنی ضرر