اشاره توسعه دهنده شیبا اینو به تاریخ راه اندازی شیباریوم | واکنش قیمت SHIB

اشاره توسعه دهنده شیبا اینو به تاریخ راه اندازی شیباریوم | واکنش قیمت SHIB

جامعه Shiba Inu مشتاقانه منتظر راه اندازی بلاک چین لایه 2، شیباریوم بوده است. Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی میم کوین محبوب، اشاره دیگری به تاریخ انتشار شیباریوم با نام «MAY be soon» منتشر کرده است که واکنش‌های متفاوت زیادی را از سوی ارتش SHIB برانگیخت.

با این حال، توسعه‌دهنده اصلی تایید کرد که راه‌اندازی نسخه بتا شیباریوم احتمالاً قبل از ماه می امسال ارائه می‌شود و چندین نکته را در گروه رسمی تلگرام Shiba Inu ارائه کرد.

شیباریوم احتمالاً یک انتشار در ماه مه خواهد داشت!

Shytoshi Kusama از تغییر بیوگرافی توییتر خود در ژانویه تا بیان اینکه راه اندازی “با یک سوئیچ” انجام نمی شود، همیشه از ذکر تاریخ خاصی برای انتشار شیباریوم خودداری کرده است.

اکنون که شایعات احتمالی D-Day توسط Shytoshi تکذیب شده است، یکی از اعضای جامعه SHIB یک اسکرین شات را در توییتر به اشتراک گذاشت که آخرین به روز رسانی ها را در مورد تاریخ راه اندازی Shibarium در خود داشت.

در یکی از کانال های انجمن شیبا اینو، شیتوشی اظهار داشت که “همه چیز قبل از ماه مه در راه هستند.

خرید و فروش ارز شیبا

واکنش متفاوت جامعه

پس از این، به نظر می رسد که احساسات در مورد راه اندازی آینده راه حل Layer-2 برای شبکه Shiba Inu متفاوت است زیرا بسیاری از سرمایه گذاران از پاسخ “به زودی” به عنوان پاسخ ناراحت کننده یاد می کنند.

یکی از اعضای انجمن در پاسخ به @ShibaArizona نوشت:

این قرار است به چه معنا باشد؟ تبلیغات جعلی بیشتر! این حس خیلی آشناست…. تقریباً شبیه کسی است که می خواست با میهن پرستانش در پایتخت راهپیمایی کند و به آنها گفت که بروند تا بعد به جمعشان بپیوندند. روانی!!! حداقل اکنون می دانیم که آنها در آن زمان چه احساسی داشتند.

بسیاری از مردم اکنون شیباریوم را به عنوان “Soonbarium” می نامند و همچنین فکر می کنند که Shiba Inu در صورت ادامه این روند، شاهد کاهش شدید قیمت خواهد بود.

افزایش قیمت شیبا اینو پس از انتشار داده های CPI

قیمت شیبا اینو پس از انتشار داده‌های CPI ایالات متحده تقریباً 5 درصد افزایش یافت و قیمت در حال حاضر 0.00001287 دلار معامله می‌شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.00001206 دلار و 0.00001293 دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات پس از داده های CPI به شدت افزایش یافته است.

در همین حال، نمادگازی شیباریوم BONE با 8.80 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 1.37 دلار معامله می شود. این توکن پس از رسیدن به بالاترین قیمت 1.508 دلار امروز در حال تثبیت است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Master ichi
Master ichi
1 سال قبل

الان بهترین شت کویین Pitbull هست دشمن جدید دوج کویین و تند تند داره صرافی ها لیست میشه🚀🚀🚀

استاد
استاد
1 سال قبل

بهترین زمان خرید شیبا الان هستش. ۵تومن بخر بورو ۳سال دیگه بیا باهاش ماشین بخر