شیتوشی کوساما "استراتژی راه اندازی" شیباریوم را با ارتش SHIB به اشتراک می گذارد!

شیتوشی”استراتژی راه اندازی” شیباریوم را با ارتش SHIB به اشتراک می گذارد!

رهبر شیبا اینو با اشاره به راه‌اندازی آتی شیباریوم می‌گوید “همه چیز از قبل آماده شده است!”

توسعه‌دهنده اصلی شیبا، که با نام مستعار شیتوشی کوساما شناخته می‌شود، در پاسخ به پیام‌های متعدد در کانال تلگرام Shibarium Tech، اعلام کرد که “یک استراتژی راه‌اندازی” دارد و “نمی‌تواند تاریخ یا برنامه‌ای را تغییر دهد”.

از آنجایی که بسیاری از مردم مدام از کوساما در مورد تاریخ را اندازی شیباریوم می پرسند، کاربران بر این باورند که پیام های اخیر او در مورد راه اندازی شبکه لایه 2 شیبا است.

خرید و فروش شیبا اینو

آیا SHIB به رم می رود؟

یک روز قبل از آن، شیتوشی با یک توییت رمزآلود، جامعه SHIB را مجذوب خود کرد، که می‌گفت شیبا به جایی سفر می کند. در کانال تلگرام، جامعه شروع به حدس زدن کردند، اما کوساما آنها را رد کرد و اظهار داشت که SHIB به جایی فراتر از ایالات متحده می رود، بدون اینکه جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد. با این حال، از پاسخ های او در تلگرام، به نظر می رسد منظور از “جایی” Rome است. جزئیات ممکن است بعداً در رسانه های اجتماعی ظاهر شود، زیرا تاکنون هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است.

همچنین کوساما مشخص نکرده است که چرا شیبا باید به جایی برود، اما ممکن است به وضعیت سخت نظارتی در مورد ارزهای دیجیتال در ایالات متحده مربوط باشد، زیرا SEC اخیراً پلتفرم‌های کریپتو را تعقیب کرده و از آنها به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده شکایت کرده است. اخیرا این آژانس نظارتی از بایننس و کوین بیس شکایت کرده است.

در مورد شیباریوم و “استراتژی راه‌اندازی”، جامعه از ماه مه در انتظار شبکه اصلی شیباریوم است. نسخه بتا به نام Puppynet در 11 مارس عرضه شد و از آن زمان به سرعت به نقاط عطف جدیدی در رابطه با تعداد تراکنش ها و تعداد کیف پول های متصل به شبکه رسیده است.

🔺از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟🔺

مزایای شیباریوم برای کاربران چیست؟

مدیر بازاریابی محتوا شیبا اینو که در توییتر با نام LucieSHIB@ شناخته می‌شود، توییتی را منتشر کرد که در آن به تفصیل مزایای اجرای شیباریوم برای شبکه SHIB را توضیح داد.

لوسی بیان کرد که راه حل لایه 2، Shibarium، فرصت های هیجان انگیزی را برای پروژه های مختلفی که می خواهند dApp های خود را بر روی آن بسازند، فراهم می کند. علاوه بر این، راه اندازی شیباریوم تاثیر قابل توجهی بر قیمت توکن BONE خواهد داشت که به عنوان وسیله ای برای پرداخت گاز در Shibarium عمل می کند.

توییت LucieSHIB

لوسی تأکید کرد که به طور خاص در مورد شیباریوم، پروژه‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، می‌توانند به سطوح بالایی از مقیاس‌پذیری دست یابند، زیرا معاملات آنها خارج از زنجیره پردازش می‌شود. بنابراین، باید “تجربه یکپارچه” را ارائه دهد و باعث افزایش پذیرش پروژه ها و توکن های آنها شود.

لوسی مقرون به صرفه بودن را به عنوان یکی از مزایای اصلی شیباریوم نام برد، زیرا به کاهش شدید هزینه های گاز لازم برای اجرای قراردادهای هوشمند و استفاده از dApps کمک می کند. انتظار می‌رود که هزینه‌های پایین گاز، کاربران و توسعه‌دهندگان بیشتری را برای ساخت قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز جذب کند و پروژه‌های آنها را به اکوسیستم‌های موفق تبدیل کند. به گفته Lucie، یکی دیگر از مزایای اصلی Shibarium برای کاربران، ویژگی امنیتی پیشرفته آن است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments