شیبا اینو یا پپه؟ کدام ارز میلیاردرت میکنه؟ 

شیبا اینو یا پپه قورباغه؟ کدام ارز میلیاردرت میکنه؟ 

محبوب ترین بحث در میان جامعه ارزهای دیجیتال مربوط به سرمایه گذاری در شیبا اینو یا پپه است و اینکه کدام یک به پادشاه میم کوین ها تبدیل می شود؟

سکه های شیبا اینو و پپه، میم کوین هایی هستند که در چند روز گذشته محبوبیت و ارزش خود را افزایش داده اند. به دلیل فشار صعودی بازار کریپتو، بسیاری از میم کوین‌ ها عملکرد بسیار خوبی داشتند، در حالی که سکه‌ هایی مانند ارز پپه (PEPE)، بونک (Bonk) و ویف (WIF) اخیراً اوج تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده اند. 

بسیاری این چرخه را فصل میم کوین ها نامیده‌ اند، جایی که میم کوین‌ها بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط خواهند یافت. در این وبلاگ، بیایید به عملکرد قیمت و مقایسه شیبا اینو در مقابل ارز پپه قورباغه نگاهی بیندازیم تا نتیجه بگیریم که کدام ارز بر تخت پادشاهی میم ها می نشیند و سرمایه گذاران خود را میلیاردر می کند. 

خرید و فروش شیبا پی98

پادشاه میم کوین ها؟ شیبا یا پپه؟

شیبا اینو تقریباً چهار سال است که بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط داشته است. در طول این سال‌ها، برچسب دومین ارز دیجیتال بزرگ میم را به دست آورده است. این عنوان کمک می کند تا در عین حفظ سرمایه گذاران قبلی، توجه خوبی از سوی سرمایه گذاران جدید برای خرید سریع شیبا جلب کند. با وجود تبلیغات، Shiba Inu هنوز حدود 22 ماه است که به سقف قبلی خود نرسیده است.

پس از آن نبرد 2 ساله، شیبا این روزها کمی افزایش یافته است و در حال حاضر پس از 270 درصد افزایش در 30 روز، با قیمت 0.0000333 دلار معامله می شود. در 24 ساعت گذشته، قیمت پس از یک هفته افزایش 2.84 درصدی کاهش یافته است. همین امر در مورد ارزش بازار نیز صدق می کند که پس از افت 2.66 درصدی به 19,639,797,803 دلار رسیده است.

🔸پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2024 و بررسی عملکرد آن🔸

ارز دیجیتال پپه قورباغه (PEPE) رکوردی در رسیدن به ارزش بالا و سقوط خیلی زود دارد. این میم کوین اخیراً یک رکورد جدید ATH 0.000009885 دلاری در 9 مارس ایجاد کرده است و در حال حاضر با قیمت 0.000008321 دلار معامله می شود. حجم معاملات نیز با کاهش 56 درصدی به ارزش 1,359,918,699 میلیارد دلار رسیده است.

اولین سقف تاریخی این ارز رکورد 0.00000378 دلار در 6 مه بود. تقریباً یک سال طول کشید تا بهبود یابد و از آن عبور کند. با جهش اولیه خود در یک سال پیش، پپه کوین همچنان در هیاهو بود و بازگشتی چشمگیر داشته است. به دلیل تجربه یک سقوط بزرگ، ترس از تکرار این بار هم زیاد است.

🛑تحلیل و پیش بینی دقیق قیمت پپه (PEPE) در سال 2024

در کدام میم کوین سرمایه گذاری کنیم؟

در مقایسه با هر آلتکوین دیگری، Shiba Inu و Pepe Coin سرمایه گذاری مناسبی به نظر می رسند. این دو دارای سابقه بازدهی همراه با ماهیت صعودی اخیر این ارزهای دیجیتال هستند. سرمایه گذاران می توانند هر یک از سکه ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. برای یک سرمایه گذاری کوتاه مدت، هر دو عملکرد یکسانی دارند.

وقتی صحبت از یک برنامه سرمایه گذاری بلندمدت می شود، این نتیجه گیری تغییر می کند. برای پایان دادن به جنگ شیبا اینو و ارز پپه، باید جنبه های تکنیکال مختلف را بررسی کنیم.

طی سال‌ها، شیبا اینو الگوی رشد بسیار گسترده‌ تری را همراه با اعتماد جامعه ارائه کرده است، در حالی که معرفی اخیر و عملکرد ضعیف Pepe coin حمایت جامعه را محدود می‌کند. این تفاوت می تواند بر عملکرد پپه در دراز مدت تاثیر بگذارد.

جمع بندی

با شرایط صعودی بازار، بسیاری از آلتکوین ها این روزها عملکرد خوبی داشته اند و باید ببینیم هفته های آینده چگونه عمل می کنند. این وبلاگ تجزیه و تحلیل جنگ شیبا اینو و پپه کوین و اینکه آیا آنها گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند را پوشش می دهد. هر سکه کاربرد و عملکرد متفاوتی دارد. برد بستگی به ترجیحات سرمایه گذار و اهداف آنها دارد. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین ق
حسین ق
1 ماه قبل

درود به شما میم کوین پپه در درگاه اسمارت چاین هم طی یک ماه رشد خوبی داشته البته پپه ای👌

nasrin
nasrin
پاسخ به  حسین ق
1 ماه قبل

چجوری ارز په په اسمارت چاین بخریم؟!

a.f.z
a.f.z
1 ماه قبل

پپه باید بشاشه رو خودش شیبا قابل مقایسه با قورباغه زشت نیس

سهراب‌‌
سهراب‌‌
1 ماه قبل

هیچ‌کدام

محمد نون
محمد نون
1 ماه قبل

منتظر pepe یک دهم دلاری باشید ….

حسین ق
حسین ق
پاسخ به  محمد نون
1 ماه قبل

البته دوست عزیز رشد داره ولی نه اینقدر