سطوحی که معامله گران شیبا اینو باید زیر نظر داشته باشند! تحلیل نمودار shib

سطوحی که معامله گران شیبا اینو باید زیر نظر داشته باشند! تحلیل نمودار shib

هنگامی که شیبا اینو در 9 ژوئیه با مقاومت قوی در نزدیکی اوج های محلی مواجه شد، علاقه معامله گران کاهش پیدا کرد و احساسات نزولی را نشان داد.

🔺ساختار بازار شیبا اینو در نمودارهای بازه زمانی بالاتر نزولی است.
🔺حرکت صعودی کوتاه مدت در آخر هفته ضعیف شده است.

نوسانات بازار کریپتو گریبان گیر میم کوین ها شده است. طبق داده های سایت کوین مارکت کپ، شیبا اینو، دومین سکه بزرگ از نظر ارزش بازار است. در این میان دوج کوین در رتبه اول و ارز پپه در جایگاه سوم قرار دارند.

از 7 جولای تا 9 ژوئیه، شیبا اینو از 0.00000706 دلار به 0.0000078 دلار صعود کرد و 10.5 درصد افزایش داشت. با این حال، نمودارهای قیمت در بازه زمانی بالاتر نشان داد که سکه علیرغم افزایش در ماه ژوئن، فاقد ساختار بازار صعودی است. خرس ها از اواخر فوریه کنترل را در دست داشتند.

🔺از ChatGPT پرسیدم که آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟🔺

اوردر بلاک گاوها برای ادامه دار شدن روند صعودی

در 20 ژوئن، شیبا اینو یک بلوک سفارش صعودی را در نمودار 4 ساعته تشکیل داد. که توسط کادر فیروزه ای برجسته شده بود، همچنان به عنوان یک منطقه پشتیبانی عمل می کرد. علاوه بر این، SHIB طی دو هفته گذشته یک محدوده را تشکیل داده است.

چارت روزانه شیبا اینو

 با رنگ زرد مشخص شده است، این محدوده از 0.00000703 دلار به 0.00000785 دلار افزایش یافته است. در جدیدترین رشد انفجاری شیبا، تراکنش‌های نهنگ به بالاترین سطح سه ماهه صعود کردند، اما قبل از اینکه گاوها با مقاومت مواجه شوند، قله های قیمت این محدوده تست نشده است.

حرکت بعدی به سمت خط میانی (خط سفید نقطه چین) نشان داد که فروشندگان بر حرکت قیمت تسلط داشتند. شاخص OBV طی دو هفته گذشته بدون جهت مشخصی در نوسان بوده است. به همین ترتیب RSI نیز با تغییر حرکت از نزولی به صعودی و دوباره برگشت.

🔹تنها راهی که شیبا اینو را به 1 دلار می رساند کدام است؟🔹

کاهش علاقه معامله گران به سود باز یا open interest

از آنجایی که SHIB در روز یکشنبه، 9 ژوئیه با شکست در عبور از مقاومت از نزدیکی بالاترین محدوده مواجه شد، شاخص Open Interest شروع به کاهش کرد. این نشان دهنده کاهش تمایل سرمایه گذاران برای خرید شیبا است. لازم است بدانید در 8 ژوئیه، روند برعکس بود – دلالان کوتاه مدت به شدت صعودی بودند زیرا بیش از 10 میلیون دلار به بازار سرازیر شد.

شاخص Open Interest

نرخ تامین مالی دارایی صعودی باقی ماند، که نشان می‌دهد اکثریت آنها دارایی شیبا اینو خود را نمی فروشند. با این حال، این بدان معنا نیست که احساس سرمایه گذاران نسبت به میم سکه صعودی بود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments