آیا امروز روند بیت کوین مشخص می شود؟ بازار در انتظار اعلام نرخ بهره آمریکا

آیا امروز روند بیت کوین مشخص می شود؟ بازار در انتظار اعلام نرخ بهره آمریکا

قیمت بیت کوین در حال حاضر در یک حرکت بدون روند نوسان دارد، زیرا گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در روز چهارشنبه منتشر می شود.

معامله گران به شدت به گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) که قرار است در روز چهارشنبه، 12 ژوئیه 2023 منتشر شود، توجه خواهند کرد، زیرا احتمالاً در هنگام کمیته بازار آزاد فدرال رزرو ایالات متحده، می تواند زمینه را برای افزایش 25 واحدی در ثانیه تعیین کند. جلسه FOMC بین 25 و 26 ژوئیه برگزار خواهد شد. همانطور که در پیش از رویدادهای اقتصاد کلان اخیر در ایالات متحده دیده شد، قیمت بیت کوین در حال حاضر در یک حرکت بدون روند قرار دارد. اخیرا، جروم پاول، رییس فدرال رزرو اعلام کرد که مقامات بانک مرکزی حداقل دو افزایش دیگر نرخ بهره را تا پایان سال 2023 پیش بینی می کنند.

نرخ بهره آمریکا امروز منتشر می شود!

در همین حال، سهام آمریکا در روز سه‌ شنبه با پیش‌ بینی اعداد تورمی حرکت‌های رنج را دنبال می‌کنند. پس از انتشار اعداد CPI در روز چهارشنبه، داده های شاخص قیمت تولید کننده برای انتشار در روز بعد تنظیم شده است.

CPI یک شاخص کلیدی است که تغییرات قیمت را در یک دوره زمانی مشخص می کند. از این رو، بازارها به دنبال این هستند که آیا تورم در ایالات متحده مسیر نزولی را دنبال می کند یا خیر. در این زمینه، با توجه به اظهارات اخیر لری فینک، مدیر عامل بلک‌ راک که نشان می‌دهد وضعیت بیت‌کوین به عنوان یک دارایی بین‌ المللی و یک پوشش احتمالی در برابر تورم است، روند تورم برای حرکت قیمت بیت‌ کوین اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

ابزار CME FedWatch نشان می دهد که فعالان بازار انتظار افزایش 25 واحدی با احتمال 93٪ را دارند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments