افزایش 45 درصدی شیبا اینو در عرض دو روز | ثبت اوج تاریخی جدیدی توکن SHIB

آخرین جهش قیمت توکن شیبا اینو (SHIB) در یک روند صعودی ادامه دار از 15 اکتبر آغاز شده است با شکل گیری حمایت یک هفته ای در حدود 0.00002796 دلار آغاز شد.

شیبا اینو اصلی ترین رقیب دوج کوین پس از افزایش قیمت 46 درصدی تنها در دو روز، به بالاترین حد قیمتی رسیده است و توانست اوج تاریخی جدید را ثبت کند.

روند صعودی قیمت توکن SHIB به طور مداوم از 15 اکتبر آغاز شده است، که به افزایش بیش از 26 درصدی این ارز دیجیتال کمک کرد. از 17 اکتبر، شیبا سطح حمایتی یک هفته ای خود را که در حدود 0.00002796 دلار حفظ کرد و توانست دوباره با یک حرکت صعودی به بالاترین سطح تاریخی خود برسد.

در هفت روز گذشته، ارزش بازار شیبا اینو بیش از 50 درصد افزایش یافته و در حال حاضر به عنوان سیزدهمین ارز رمزنگاری شده از نظر سرمایه بازار در نظر گرفته شده است و تنها سه موقعیت با دوج کوین (Doge) فاصله دارد.

در حال حاضر، Shiba Inu دارای بزرگترین عرضه در گردش با حدود 395 تریلیون می باشد. در ماه سپتامبر، پس از اینکه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، درباره خرید یک سگ جدید نژاد شیبا اینو به نام فلوکی توییت کرد، با افزایش فشار خرید ارز شیبا اینو این توکن الهام گرفته از دوج کوین 40 درصد افزایش یافت.

تجزیه و تحلیل سایت کوین تلگراف از 18 اکتبر پیش‌بینی می‌کند که توکن شیبا اینو تا 0.00005200 دلار را هدف قرار دهد، که توسط یک بازگشت مورد انتظار پس از افزایش فروشندگانی که قصد سیو سود را دارند تعیین می‌شود.

رشد دوج کوین و شیبا اینو در درجه اول به حمایت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نسبت داده می شود. همچنین در کنفرانسی که اخیرا در کالیفرنیا برگزار شد، ماسک گفت:

“امکان نابودی کریپتو وجود ندارد، اما ممکن است دولت‌ها پیشرفت آن را کند کنند.”

علاوه بر این، معتقد است که دولت ایالات متحده نباید «هیچ کاری» برای تنظیم ارزهای دیجیتال انجام دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments