ایلان ماسک و شیبا

توئیت ایلان ماسک باعث سقوط قیمت شیبا اینو پس از پامپ قوی دیروز شد!

قیمت شیبا اینو در یک حرکت صعودی قوی روز گذشته توانست اوج تاریخی جدیدی را به ثبت برساند. در حالی که به نظر می رسد روند صعودی این میم کوین برتر بازار ادامه دارد، قیمت آن شاهد افت ناگهانی 20 درصدی بود.

دلیل اصلی اینکه SHIB به سرعت 20% سقوط کرد این است که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و یکی از تاثیر گذار ترین شخصیت های کریپتو در تبلیغات ارزهای با نماد سگ اعلام کرد که مالک هیچ مقدار از توکن شیبا اینو نیست.

شیبا اینو (Shiba Inu) میم کوین مبتنی بر استاندارد ERC-20 که با الهام از دوج کوین و به عنوان رقیب اصلی آن ایجاد شده است در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده است. 

با این حال قیمت این توکن در 20 ساعت 20 درصد سقوط کرد زیرا ایلان ماسک در توییتر اعلام کرد که هیچ توکن Shiba Inu در اختیار ندارد.

اصلاح قیمت SHIB پس از آن صورت گرفت که SHIB از بالاترین رکورد قبلی خود گذشت و در 24 اکتبر ، دیروز  پس از افزایش بیش از 500 درصدی از ابتدای اکتبر، اوج تاریخی 0.000044 دلار را ثبت کرد.

در میان اقدام صعودی قیمت توکن، کاربر توییتر «ShibaInuHodler» از ماسک پرسید که چقدر Shib  نگه داشته است، که ماسک پاسخ داد: “هیچی.”

توئیت ایلان ماسک درباره شیبا

در حالی که تریدر ها و فروشندگان SHIB پیش از این وارد عمل شده بودند تا سود خود را در بالاترین سطح تاریخ قیمت توکن سیو کنند، SHIB به سرعت 10 درصد دیگر را از دست داد و در عرض نیم ساعت پس از پاسخ ماسک به قیمت 0.000035 دلار سقوط کرد. SHIB از آن زمان بین 0.000035 دلار و 0.00004 دلار در نوسان بوده است.

واکنش‌ها به اظهارات ماسک از سوی سرمایه‌گذاران SHIB متفاوت بوده است و ShibaInuHodler پیشنهاد می‌کند که ماسک باید اقدام به خرید ارز شیبا نماید.

برخی دیگر از اکانت توئیتری ShibaInuHodler به خاطر تعامل با ماسک انتقاد کردند و “Shibalaskan” از آنها درخواست کرده اند:

 لطفاً وقتی جامعه بدون این نوع حماقت خوب کار می کند، از سر به سر گذاشتن افراد مشهور دست بردارند.

این نمایش درام در حالی اتفاق افتاد که ماسک به توییتر بازگشته است تا از مزایای دوج کوین حمایت کند.

در 24 اکتبر (2 آبان)، بنیانگذار SpaceX در توئیتر خود نوشت: 

من با بسیاری از افراد در خطوط تولید تسلا یا ساخت موشک در اسپیس ایکس درباره دوج صحبت کردم. آنها کارشناسان مالی یا کارشناسان فناوری در سیلیکون ولی نیستند [هیچ تخصص خاصی ندارند ولی دوج کوین را می شناسند]. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم از Doge حمایت کنم – احساس می کردم که این ارز رمز ارز مردمی است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments